Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by warloc
höpö höpö. Rollo on todettu suomen väkivaltaisimmaksi kaupungiksi viime vuonna!
Kaupungissa on eniten baareja suhtautettuna väkilukuun ja sen myötä myös eniten konflikteja. Järjestyksessä tais olla 1. Rovaniemi 2. Helsinki + muut syrjäkylät! :kippis1:
Originally posted by rautahaba
mä tarkotan ny tilastojen valossa,naapurin petterin mielipidettä ei lasketa.
Originally posted by jiimanni
Tilastokeskuksen sivuilta löytyy kaikkea 'jännää'.. tässä yksi tilasto. Kannattaa huomioida että muuttujina käytetty:
1. Poliisin tietoon tulleita rikoksia/rikkeitä, siis pitänyt tehdä rikosilmoitus!
2. Tähän taulukkoon otin Järjestyssääntörikkomukset
3. Vuosi on 2001
Mikäli joku innostu enemmän.. kannattaa syöksyä tuonne www.tilastokeskus.fi ja sieltä klikata StatFin ja muodostella omia käppyröitä/taulukoita..
Noiden muuttujien valossa eniten järjestyssääntörikkomuksia oli
1.Helsinki, 261 kpl
2.Tampere, 238 kpl
3.Jyväskylä, 172 kpl
Originally posted by Antza
Siis suhteutettuna väkilukuun vai? Mä heittäisin että Salo... Kun välillä lähtee Tampereelta kotisuunnalle, niin ei voi olla eksymättä kaupunkiin. Aina näkyy jossain torilla tai kadulla jotain "järkevää" :curs:
Originally posted by saari14
Eikös Kajaanin ammuskelija ollut joku opistoupseerin retale; vissiin jäänyt ylennys viimeisenä viitenä vuotena saamatta. Ja tais vielä olla selvinpäin.
Kapiainenhan se, taisi ura loppua siihen. Itselle ei ole vielä kukaan tullut aukomaan päätään täällä Kajaanissa, on vissiin sellainen pärstä tai jotain...Toivottavasti se fitnesspimua lyönyt äijä sai kunnolla takaisin.Originally posted by saari14
Eikös Kajaanin ammuskelija ollut joku opistoupseerin retale; vissiin jäänyt ylennys viimeisenä viitenä vuotena saamatta. Ja tais vielä olla selvinpäin.
Originally posted by Dragon
.
Veikkaisin kyllä omien kokemuksien mukaan Turkua Suomen väkivaltaisimmaksi kaupungiksi.
Originally posted by Dragon
Ei Joensuu ainakaan ole enää väkivaltaisin kaupunki. Yhtään skiniä ei ole näkynyt sinä aikana, kun olen täällä asunut.