Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by HRC
Tampereen hervannasta on aika huonoja kokemuksia.
juu sattui toi sama poliisi tv:n jasko silmiin täs vähän aikaa sitten.ja itse voin ton kyllä allekirjottaa iisalmen osalta.on harvinaista jos kaupungilla et viikonloppuöinä nää mättöjä..tuoltahan nuo naapurikylistä tuleevat kaikki tänne "isompaan" keskukseen toisiaan tappamaan :lol2: ja sitten nämä wannabe-niggat jotka jengeilee jossai torin kulmalla kuin asuttas jossain bronxissa :thumbs: "vittu vittuile mulle nii vittu me kaikki vittu hakataan sut vittuuuuh!" :D ja sit nämä jälkeen jääneet parikymppiset jotka hakee respectii 5-10 vuotta nuoremmilta teineiltä..aika ja pikkunen paikkakunta ku on niin jos joku lyö toista..on siinä hetkessä pystyssä parin kymmenen jannun käsirysy:"älä vittu lyö sitä,se on mun kamu..jos sä lyöt tota ni mä lyön sua..ei se sua oo lyöny jne.." kaikki tuntee jotai kautta toisensa...Pade sanoi:Poliisi TV:ssä oli muistaakseni kerran tästä juttua; Helsinki ja Iisalmi ja sen ympäristökunnat/kaupungit oli kärkisijalla. Joensuu oli kans ihan siinä tuntumassa :kippis1:
Rovaniemen johtoasema johtunee siitä että maalaiskunnasta tulee nuoriso + roskasakki kaupunkiin iltaisin. Uskon että suhteellinen rikollisuus laskee nyt kun maalaiskunta ja kaupunki yhdistyvät.happo sanoi:1.Rovaniemi
2.Kajaani
3.Helsinki
Nämä toki väkilukuun suhteutettuna, ja tosiaankin väkivaltaisimpia ei eniten rikoksia.
Hervannassa 10 vuotta aikoinaan asuneena voin todeta, että Hervanta ei ole tuon pahan maineensa veroinen.HRC sanoi:Tampereen hervannasta on aika huonoja kokemuksia.
NP sanoi:Mitä olen lukenut threadiä, niin tuntuu että suurin osa sanoo että Lahti väkivaltaisin kaupunki. Tämä on väkivaltainen, mutta ei niin etteikö tuolla uskaltaisi kulkea. Tuo Orimattilan väkivaltaisuus sai mut suuresti nauramaan, juppikylä, pojat ajelee Corolloillaan pitkin 50m pitkää "pääkatua" ja katselee pahasti ohi kulkevia. :D
Kaikki jotka Hervannassa pidemmän aikaa ovat asuneet sanovat poikkeuksetta samaa. N. 20 vuotta siellä asuneena voin todeta myös ettei todellakaan ole pahan maineensa veroinen. Koskaan en joutunut minkäänlaisiin vaikeuksiin :piis:Dippi sanoi:Hervannassa 10 vuotta aikoinaan asuneena voin todeta, että Hervanta ei ole tuon pahan maineensa veroinen.
"Ostarin" nurkalla kyllä pyörii sellaista puolipuliukkoa ja joidenkin kapakoiden edustat on vähän hankalia kolmelta yöllä (missä ei olisi?), mutta ei sen ihmeellisempää ongelmaa tullut koskaan vastaan kynäniskallekaan. No jaa. Kerran sossun edessä joku yritti haastaa riitaa kun ei ollut tarjota tupakkaa.
Itse siirryin Hervannasta Pappilaan ihan muista syistä kuin siksi, että kaupunginosa olisi rauhatonta tai muuten ikävää asua.
Tää on liian vaikee. Padasjoki?Spelimies sanoi:Suomessa on tasan yksi kaupunki missä tämmöistä voi tapahtua, arvatkaa mikä.
Kyllä nyt pistit pahan :jahas: Annappa vihjeSpelimies sanoi:Suomessa on tasan yksi kaupunki missä tämmöistä voi tapahtua, arvatkaa mikä.
Tylerd sanoi:Kyllä nyt pistit pahan :jahas: Annappa vihje
MikkeliSpelimies sanoi:Väestöstä 89 % eläkeläisiä, loput suljetulta osastolta karanneita.