Mulla on omaa kokemusta. Kännissä bongasin baarista yhden tuntemattoman naisen. Siinä sitten tultiin minun kämpille ja hoidettiin hommat, ihan täydessä yhteisymmärryksessä ja voisi jopa sanoa, että se nainen oli aktiivisempi osapuoli. Noh, aloin sitten hätistelemään neitiä kotiinsa, joka osoittautuikin ihan kovaksi ongelmaksi, koska hän oli ilmeisesti vetänyt jotain lääkkeitä tjsp, eikä oikein meinannut herätä aamulla, vaan piti aika kauan sitä herätellä. Lopulta kun sain sen ylös, pistin pihalle ja toivotin hyvää kotimatkaa ja salaisesti toivoin ettei tarvi enää ikinä kuulla. Vähämpä tiesin kuitenkaan, daami alkoi laittaa viestiä ja kun ilmoitin että ei kiinnosta, niin hän laittoi että voi mennä poliiseille ilmoittamaan raiskauksesta, koska olin hänet seksiin pakottanut. Tuli tuosta hieman WTF olo, mutta hetken kelattuani tajusin että eihän hänellä ole mitään todisteita. Ilmoitin sitten että menkööt kertomaan poliiseille jos siltä tuntuu. Ei kuitenkaan mennyt. Tuosta sitten muodostuikin oikea maanvaiva, alkoi oikein kunnolla stalkkaamaan, mutta se onkin toinen tarina.