Suomen huonoimmat autokuskit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
turha kenenkään väittää (huom! ei erkjetter suunnattu ainoastaan sulle), että Passat olisi toiminut tilanteessa oikein. Päinvastoin. Heebo ei käyttänyt vilkkuja eikä mitään puikkelehtiessaan ees taas, ja spekuloidaan nyt vähän; mitä jos takaa oliskin tullut muita? Tilanne olisi voinut mennä hyvin sekavaksi.

alkaa jo vähän mennä offtopiciksi kun ei enään käsitellä itse tapahtumaa mutta menkööt, pakko kirjoittaa vastine koska sana "ainoastaan" ei sulje mua pois: mun posteista on aika suoraan ja rivienvälistä luettavissa että kaistanvaihto tilan tekemiseksi on ok ja suotavaa mutta tässä tapauksessa passatin olisi kuulunut toimia toisella tavalla. Mikakinlie näyttää vähän kärjistäneen ja ottaneen enemmänkin kantaa siihen tilan antamiseen yleisesti. over and out. :piis:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Seuraavan kerran kun tulee ohituskaistalla eteen hidastaja, joka ajaa juuri sitä omaa oikeaa nopeuttaan, eikä päästä ohi. Odotan kunnes pääsen ohi ja hidastan sen kyrvän eteen -30km/h enkä päästä ohi. Jos alkaa valot vilkkua, niin nopeus putoaa nollaan....

Seuraavan kerran kun tulee ohituskaistalla eteen hidastaja, joka ajaa juuri sitä omaa oikeaa nopeuttaan, eikä päästä ohi. Odotan kunnes pääsen ohi ja hidastan sen kyrvän eteen -30km/h enkä päästä ohi. Jos alkaa valot vilkkua, niin nopeus putoaa nollaan....

niin varmaan. mulle tuottaa hyvin suurta nautintoa nähdä kun joku menettää malttinsa totaalisesti liikenteessä ja alkaa vittuilemaan mulle luullen että asia häiritsee mua jotenkin. jos joku on muuten vaan mulkku niin se alkaa vituttamaan mutta jos ne toimet on suoraan kohdistettu mua kohtaan niin oijoi sitä nautintoa. agressio astuu yleensä silloin kehiin kun itsehillintä/argumentointikyky loppuu, ja yleensä se loppuu muilta ensin.

niin varmaan. mulle tuottaa hyvin suurta nautintoa nähdä kun joku menettää malttinsa totaalisesti liikenteessä ja alkaa vittuilemaan mulle luullen että asia häiritsee mua jotenkin. jos joku on muuten vaan mulkku niin se alkaa vituttamaan mutta jos ne toimet on suoraan kohdistettu mua kohtaan niin oijoi sitä nautintoa. agressio astuu yleensä silloin kehiin kun itsehillintä/argumentointikyky loppuu, ja yleensä se loppuu muilta ensin.

Se tosiaan hienoa. Jos joku on vielä niin juntti, että tulee autostaan ulos ja alkaa repimään minun auton ovea auki, niin ilo on todellakin minun puolellani.

ehkä olis weikka parempi antaa olla. täällä on taas pakkiksen logiikka käynnissä eli toimitaan ohjekirjan- ei järjen mukaan. ja tiedämmehän mihin se johtaa, ainakin liikenteessä.
Ihmisten kannattaisi oppia hyödyntämään niitä molempia.

Se tosiaan hienoa. Jos joku on vielä niin juntti, että tulee autostaan ulos ja alkaa repimään minun auton ovea auki, niin ilo on todellakin minun puolellani.
Olen kuullut, että joillekin ei se töötti riitä vaan lähdetään ajamaan perässä ja sopivan tilanteen tullen tullaan ikkunaan mesoamaan.

Olen kuullut, että joillekin ei se töötti riitä vaan lähdetään ajamaan perässä ja sopivan tilanteen tullen tullaan ikkunaan mesoamaan.

Väkivalta lopettaa vittuilun. Kannattaa miettiä kenelle niitä käsimerkkejä autosta näyttää. Joskus voi sattua kohdalle paha setä.

Tuo on oikeasti yksi vituttavimmista asioista koko maailmassa tuo, että kiilataan ohituskaistalla eteen ja ajetaan siinä sitten sitä suurinta sallittua (ja mittarin mukaan vieläpä) :curs: Enkä tarkoita tällä nyt sitä, että tulisin jotain 180 takaa vaan yleensä todellista nopeutta on 120 alueella joku vajaa 130. Ei varmaan sen hidastelijan maailma siihen kaatuisi, jos malttaisi odottaa sen 5s kun varmasti peileistä näkee, että takaa tulee joku vähän reippaamin, kuin kiilata viime hetkellä siihen eteen ja ohittaa sitä vitun rekkaa seuraavat puoli tuntia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään oli kyllä taas joku semmonen mulkku liikenteessä, että oksat pois. Kortti pitäisi pois ottaa, jos ei kestä sitä että joku ajaa ohi.

Olin juuri päässyt edellisistä liikennevaloista ja huomasin, että seuraavat vaihtuvat juuri vihreiksi. Vaihdoin sitten vasempaan kaistaan ja ajoin liikennevaloissa jonottaneesta letkasta ohi.
Keulan kärjillä oli edellä mainittu mulkero Xantiallaan. Olin ajanut jo jonkin matkaa ohi siitäkin ja olin vaihtamassa kaistaa siihen eteen.
Eikös tämä valopää polkaise kaasun pohjaan yrittäen blokata pääsyni siihen eteen. Kaistakin oli juuri loppumassa, niin oli sitten pakko hidastaa ja jäädä taakse ajelemaan.

Siinä sitä sitten köröteltiin menemään hitaampaa vauhtia mitä olisin itse ajanut. En tajunnut edes tööttiä painaa tai pitkiä vilkuttaa.
Jälkeen päin ajateltuna ehkä parempi että en tajunnut, sillä sitä kyseinen maanteiden sankari varmaan kovasti toivoikin. Parempi vain pitää pinna ja olla itse spedeilemättä.

Itsellä kans eilen oli tosi mulkku edessä. Kävin Gigantissa ja olin ajamassa pihassa pois päin niin eikös semmonen 50v. kaljamahaäijä tuu parkkialueelta suoraan mun eteen katsomatta. No siihen sit jäi 40km/h ajelemaan mun eteen. Olin Kaarinassa ja lähdössä Turkuun päin. No aattelin et moottoritiellä sit ohitan. Moottoritien rampille ku tultiin ni tää sankari polkas kaasun pohjaan ja lähti ohittaan muita, nopeus noin 140km/h. Ajattelin et hyvä! Mut ei. Viimeinen auto enää ohitettavana niin tää saatanan keski-ikänen mulkku hidastaa siihen rinnalle ja jää ajamaan ohituskaistalle. Voi vittu mikä mulkvisti.

Ensinnäkin se on laissa kielletty. Ajokaistaa ei saa vaihtaa turvallisuussyistä tilan antamiseksi tällaisessa tapauksessa.

Pk- seudulla ohituskaistalle väistäminen on ihan normaali käytäntö. Ja tottakai jos sinne väistää ja takana (ohituskaistalla) tulee joku kovempaa niin sillon pitää lisää vähän löylyä jottei takana tulevan tartte hidastaa.

Kaikkia liikennesääntöjä ei tartte eikä pidäkkään noudattaa kirjaimellisesti.

Yksi suomen huonoimmista kuskeista: meidän mutsi:curs::lol2:
-Huudattaa konetta liian pienellä vaihteella ja päin vastoin.
-hillitöntä kytkimen luistatusta välillä.
-Ei mitään käsityistä ajolinjoista/ryhmittymisestä.
-Vilkuttaa aivan miten sattuu.
-Ajaa ali- tai ylinopeutta.
-Suunnattomia vaikuksia auton parkkeeramisessa.
-Mainittakoon vielä että reputti inssin kahdesti, kerran kolaroiden.
Eivätkä noi ajotaidot ole 25 vuodessa hirveästi petraantuneet kuten kyseisestä listasta huomaa:whip:

Voi hemmetti mitä kidutusta se on olla hänen kyydissä, hermosavut ennen autoon menoa ja sitten heti nuuska huuleen. Oikeastaan jos äidin kyydissä syystä tai toisesta joutuu olemaan olisi hyvä laittaa silmälaput päähän ja tulpat korviin. Joo noin teenkin suraavaksi pipo silmille ja kuulokkeet korville:D

Edit. Tämä ei liity erityisti äitiini ja tästä taisi ollakkin tässä tai vittusketjussa juttua, mutta miksi helvetistä ihmiset eivät lähde liikkeelle kun valot vaihtuvat. Ensimmäinen auto saattaa vielä säkällä liikahtaa mutta sitten seuraava miettiikin jo pienen hetken ennen kuin liikahtaa ja mitä pidemmällä jonossa sitä vaikeampaa useille ihmisille se liikkeelle lähteminen tuntuu olevan. Kaikki saatana kerralla liikkelle niin ei tarvi 5-6 kuudennen venata vielä toisia punaisia. Auto on tehty liikkumaan eteenpäin ei seisomaan paikalla perkele:curs:

Kertokaas te jotka pidätte niitä sumuvaloja päällä normikeleillä, että miksi? Eilen tuli ajettua Suomen läpi ja pimeällä (ei sumua, ei vesi/lumisadetta, ei mitään) nämä valopäät ajelevat sumuvalot päällä. Jotkut teinit ilmeisesti käyttävät niitä, koska on siistimpää. Voin sanoa, että jotkut vähänkään fiksummat, lue muut kuin ammarit, nauravat teille.

Kertokaas te jotka pidätte niitä sumuvaloja päällä normikeleillä, että miksi? Eilen tuli ajettua Suomen läpi ja pimeällä (ei sumua, ei vesi/lumisadetta, ei mitään) nämä valopäät ajelevat sumuvalot päällä. Jotkut teinit ilmeisesti käyttävät niitä, koska on siistimpää. Voin sanoa, että jotkut vähänkään fiksummat, lue muut kuin ammarit, nauravat teille.

Ihmiset luulevat että ne näyttää pidemmälle mutta jos sumarit on suunnattu nuunkuin ne kuuluisi olla ei niillä näe lähivaloja pidemmälle:D

Zone-sarja -42%
Ihmiset luulevat että ne näyttää pidemmälle mutta jos sumarit on suunnattu nuunkuin ne kuuluisi olla ei niillä näe lähivaloja pidemmälle:D

Joo, tästä on monta kertaa pitänyt avautua, mutta on vituttanut niin paljon, etten ole jaksanut. Pimeällä ja märällä nuo sumuvalot vieläpä häikäisevät vastaantulijoita. Ei paljoa, mutta kuitenkin. Vituttaa homona kun ei näe juuri lainkaan eteensä ja sitten joku saatanan tiineizbimmeri homottaa sumuvalot tanassa vastaan. Joojoo, ei haittaa paljoa, mutta kun kuskille niistä sumareista ei ko. keleillä ole mitään hyötyä, niin ne todellakin voisi pitää pois päältä.

Nykyään heitän noille rintakarvattomille apinafeisseille pitkät ajoissa naamalle.

Mä en ymmärrä, miksi niitä sumuvaloja ei voisi pitää vaikka keskellä kirkasta päivää, jos joku niin haluaa(toki laki taitaa sen kieltää, mutta poliisit sitten puuttuvat, jos kiinnostaa niitä). Ja tähän päivään mennessä ei ole yhtään sellaista autoa tullut vastaan, jonka sumuvalot olisi ajoani haitannut. Sen sijaan xenonit yms tehokkaat valot vois kieltää, niillä saa aika hyvin sokaistua silmät vastaantulijoilta. Tänä talvena jo monta kertaa ajellu autoja vastaan, joissa hiton tehokkaat valot, ei kiva olla se vastaantulija.

Sen sijaan xenonit yms tehokkaat valot vois kieltää, niillä saa aika hyvin sokaistua silmät vastaantulijoilta. Tänä talvena jo monta kertaa ajellu autoja vastaan, joissa hiton tehokkaat valot, ei kiva olla se vastaantulija.
Tuskinpa ne Xenonit mitään liian tehokkaita ole, suuntaus vaan pielessä...

Se se vasta kivaa on, kun omassa autossa on huomiovalot. Niitä käytän päiväsaikaan, kun ei viitsi luukut ylhäällä ajaa, niin eikös päivään mahdu monta semmoista kanssa-autoilijaa, jotka katsovat parhaakseen vilautella pitkiä.

Ilmeisesti luulevat, että ajan sumarit päällä. Mukavia nämä kyläpoliisit. Harmi vaan, etteivät useinkaan ole itse perillä tieliikennelaeista. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom