Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
VinoPena86 sanoi:
Olisko nyt joku edes samaa mieltä, että Suomen big brother on todella huono.
Olettaisin ettet ole ainut suomalainen joka ei ko. sarjasta pidä.

Se on epämielenkiintoinen, vitun tylsä, täysin turha ja muutenkin puuduttava sarja, joka ainakin minussa herättää vain suurta ärsyyntymistä ja inhoa.
:zzzz:

Kiitos tästä hellyyttävästä avautumisesta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis onhan se aivan VITUN paska. Tuutin täydeltä realteeveetä.....
nimim. kaksi jaksoa katsoneena TERVE!!

Hankala homma, jos Timoa ei nyt tiputeta pääsee liian pitkälle. Jos taas Tiina saa jäädä, sitä vinkunaa joutuu kuuntelemaan vielä useamman viikon kun pojat alkaa pelata ja tiputtaa toisiaan pois.

Tiiä sitten kumpaa äänestää, oikeassa elämässä en sietäisi kumpaakaan tyyppiä kaveripiirissä (homo saa olla mutta tuollaista "neitimiestä" ei jaksaisi katsella, samoin Tiinan olisin jo lähettänyt siperiaan saamaan oppia elämästä) :jahas:

Ei kiinnosta sitten pätkääkään tuommoinen Big Brother. Mieluummin katson uutisia, jotka tulee samaan aikaan.

Rita sanoi:
Hankala homma, jos Timoa ei nyt tiputeta pääsee liian pitkälle. Jos taas Tiina saa jäädä, sitä vinkunaa joutuu kuuntelemaan vielä useamman viikon kun pojat alkaa pelata ja tiputtaa toisiaan pois.

Tiiä sitten kumpaa äänestää, oikeassa elämässä en sietäisi kumpaakaan tyyppiä kaveripiirissä (homo saa olla mutta tuollaista "neitimiestä" ei jaksaisi katsella, samoin Tiinan olisin jo lähettänyt siperiaan saamaan oppia elämästä) :jahas:

Juu samaan johtopäätökseen minäkin tulllut. Mutta kyllä se vaan niin on , että Tiina ulos talosta nyt, koska ei sitä enään pitempään pysty katsomaan.

Mun mielestä se oli peliliike Mikalta, se tietää että Perttua ei kukaan katsoja halua pois talosta eli jos Tiina ja Perttu olis äänestyksessä niin olisko kenelläkään mitään epäselvää kuka putoaa!?

:) Loistavaa. Ensin tuolla BB-ketjussa vittuillaan jos sattuu sanomaan ettei tykkää BB:stä ja käsketään olemaan seuraamatta kyseistä sarjaa ja trediä ylipäänsä. Sitten jos tekee oman ketjun siitä miten huono sarja on kyseessä, ei sekään ole hyvä. EIKÖ TEILLE MIKÄÄN KELPAA, HÄ? :D

Raven sanoi:
Eli ilmeisesti sitten kuitenkin seuraat sitä. Miksi joku voi olla tylsä turha, puuduttava jne jne, jos sitä ei seuraa? :D

käki kukkuu tänään, jos vaikka sattuu olemaan parisuhteessa ja toinen osapuoli rakastaa tätä tirkistelijöiden luvattua ohjelmaa, jossa ihmiset vetävät roolia, kuin viimeistä päivää, ja haluat viettää hänen kanssaa yhteistä aikaa tv prime timenä ja et halua loukata hänen tunteitaan.. repäseppä tosta..
muutenkin rupiaa risomaan tollaset "pakko tehdä taas lisää itsekkäitä k-pää julkkiksia studio 51:seen diivailemaan.. tähän mennessä ketään ei ole sanonut miksi seuraa big brotheria.. ja olen seurannut tätä "sarjaa" yhteensä varmaanki 30 min. know your enemies

Itse en seuraa ja onneksi ei seuraa avovaimokaan. Ei vaan jaksa kiinnostaa tuollainen formaatti, itseä kiinnostaa tositvsysteemeistä enemmän survivor tyyliset ohjelmat ja esim. Idols, mutta yhdenkään maan BB:tä en ole jaksanut seurata. Jos kaikki BB:n katsomiskertani laskisi yhteen, niin ehkä sitä on tullut 30min seurattua.

En mä silti sano, että se on paska, kun monia se tuntuu kiinnostavan, mutta onpahan vaan totaalisen epäkiinnostava ohjelma mulle.

EBEL sanoi:
Mun mielestä se oli peliliike Mikalta, se tietää että Perttua ei kukaan katsoja halua pois talosta eli jos Tiina ja Perttu olis äänestyksessä niin olisko kenelläkään mitään epäselvää kuka putoaa!?

Taidat olla oikeassa :kippis1: Pertun (tai siis Pertun fanien) avullahan jo saivat mm Iinan ulos talosta. Lisäksi seuraavalla nimeämiskerralla uskoisin äänten menevän aika tasan (= useampi tyyppi äänestyksessä), joten kuka vaan voi pudota.

Kai siinä jotain hyvää on kun noin monet sitä katsoo, musta se tuntuu vaan typerältä tirkistellä muiden elämää ja toivoa että peitto heiluis yms. Sairasta, mä ainakin keskityn omiin ongelmiini ja niille nauramiseen mahdollisesti. Sekä mielummin näen oman peittoni heiluvan.

BB edustaa mulle ihmisten piittaamattomuutta omaan elämäänsä ja sairasta Seiskalehtielämäntapaa. Ei kiitos, ei minulle.

John R sanoi:
Kysyi että voiko vaihtaa Timolle antamansa äänet Pertulle. Ei onnistunut. Mun mielestä aika läpinäkyvästi yritti peliliikettä tehdä. Typerä yritys muuten niin mukavan oloiselta mieheltä.
Ja mitähän niin typerää on siinä jos yrittää voittaa kyseisen pelin? Pitäskö sen nyt alkaa petaamaan pertulle sitä voittoa vai, hä??

Eiche sanoi:
Kai siinä jotain hyvää on kun noin monet sitä katsoo, musta se tuntuu vaan typerältä tirkistellä muiden elämää ja toivoa että peitto heiluis yms. Sairasta, mä ainakin keskityn omiin ongelmiini ja niille nauramiseen mahdollisesti. Sekä mielummin näen oman peittoni heiluvan.

BB edustaa mulle ihmisten piittaamattomuutta omaan elämäänsä ja sairasta Seiskalehtielämäntapaa. Ei kiitos, ei minulle.

Eiche tiivisti mun mielipiteen aika hyvin.
Mutta eipä tuota tarvitse katsoa.mutta toivottavasti loppuu pian,mä en nimittäin kestä niitä mainoksia.

paksi sanoi:
Loistavaa. Ensin tuolla BB-ketjussa vittuillaan jos sattuu sanomaan ettei tykkää BB:stä ja käsketään olemaan seuraamatta kyseistä sarjaa ja trediä ylipäänsä. Sitten jos tekee oman ketjun siitä miten huono sarja on kyseessä, ei sekään ole hyvä. EIKÖ TEILLE MIKÄÄN KELPAA, HÄ?
hyvin sanottu :D

Eiche sanoi:

No toi nyt ei ole se syy miksi bb:tä katotaan. Kyllä ainakin meitsi saa parhaat kiksit seuratessani kilpailijoiden välisiä jännitteitä, riitoja, juhlia + kaikennäköistä koheltamista...

Anonymous sanoi:
No toi nyt ei ole se syy miksi bb:tä katotaan. Kyllä ainakin meitsi saa parhaat kiksit seuratessani kilpailijoiden välisiä jännitteitä, riitoja, juhlia + kaikennäköistä koheltamista...

Eikös tän takia pidetä läheistä yhteyttä sukulaisiin ja ystäviin/kaverihin? Tai päivitellä naapurien tekemisiä :hyper:

Edelleen, omat ongelmat ja ihanuudet ensin, sitten muiden.

Keith sanoi:
Ja mitähän niin typerää on siinä jos yrittää voittaa kyseisen pelin? Pitäskö sen nyt alkaa petaamaan pertulle sitä voittoa vai, hä??

Ei siinä toki mitään typerää että taktikoi ja yrittää voittaa pelin, mutta että menee kaikelle kansalle paljastamaan mitä aikoo. Ei nuo Pertun fanit tuosta varmaan hirveesti tykänny ja näin Mika saa Perttu-fanit niskaansa. Typerää oli mennä kysymään kun tiesi(?) säännöt.

Omat voittajasuosikit: Perttu tai Mika

Ei televisiota ole pakko katsoa? Katsotko myös sunnuntaivekkarin tai viittomakieliset uutiset? Eikö niistäkin kannattaisi tehdä oma thread jossa niitä haukutaan, molemmista erilliset!

Ehkä ihmisiä kiinnostaa kilpailut, kuka voittaa sen 50,000e! Mitä ihmeellistä siinä on? Seurataanhan formuloita ja muitakin kilpailuja... Toiset tykkää toiset ei, mutta aivan älytöntä lähtee vertailee tätä johonkin 7 päivää lehteen.

Formuloissa ja ralleissa on alansa parhaat ihmiset duunaamassa tosissaan, taitavia heppuja todella ammattimaisten tiimien edessä. BB:ssä tavalliset ihmiset tekee samat erheet ja virheet mitä muutkin ihmiset tekee elämässään ilmeisesti. Kumpi on mielenkiintoisampi.

Okei, en oo kertaakaan katsonut big brotheria mutta mitä oon ymmärtäny niin kyllä tota voi hyvin verrata 7-päivää lehteen. Rahastetaan ihmisten munauksilla ja ihanuuksilla, vedotaan ihmisten juorujanoon kertomalla ja näyttämällä kaikki mitä nyt voi näyttää yksityiselämästä (jos BB ihmisillä sitä edes on). Enkä lue muuten seiskaakaan. Ja vaikka lukisin, en sitä kehtaisi myöntää, sen verta köyhää viihdettä on molemmat.

edit. Te ketkä pidätte BB:tä oikein viihdyttävänä ja mukavana ohjelmana jonka vuoksi kannattaa olla hereillä 23.00 saakka ja nähdä läjittäin mainoksia.. Herätkää, ottakaa SubTV:n sykkivä penis pois peräaukostanne ja myöntäkää olevanne koukussa tohon. Ooh, mitä mä teen näitten kaikkien fanipalojen kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom