Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
kuninkaan suosio ei laannu. perttu vie koko paskan! :)

Terhi jaksaa kokoajan valittaa, ihan uskomattoman ärsyttävä tyyppi.. Toivottavasti tippuisi mahd. pian pois!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiiii! Juoksen ihan turhaa availeen tätä threadia ku tulee uusia postauksia... Älkää kirjoittako tänne turhanpäiväisiä vaan vastatkaa mun ja Inflamesin kyssiin. Muuten meille voi tulla aivovaurio tästä tiedottomasta tilasta!!!

;)

Ulkona Tiina ja Terhi puivat nimeämisten tuloksia. Tiina kertoi arvanneensa, että hän joutuu yleisöäänestykseen.

- Koska oon ollu niin hankala. Mutta on nyt ainaki kaikilla tyypeillä tekemistä tuolla, saavat äänestää, Tiina naurahti.

Terhi oli sitä mieltä, että Tiinan putoaminen ensi viikon sunnuntaina oli epätodennäköistä.

- Sä oot rehellinen, toinen ei välttämättä oo, hän viittasi Tiinan kanssa äänestykseen joutuneeseen Timoon.

- Nyt kaikki peliin, käydään naku-uinnilla! Terhi jatkoi ystävänsä tsemppaamista. - Nyt on niin vähän aikaa, että kaikki keinot pitää käyttää. Kun meitä on kaks, niin ei tunnu niin kauheelta, Terhi perusteli.

- No kyllä mä tiiän, että tytöt voi peitota pojat, Tiinakin uskoi omiin mahdollisuuksiinsa. - On kyllä tosi tosi tylsää, jos mä lähen, koska tää ohjelma menee vaan ihan liian tylsäksi, nainen vielä totesi.

Franco Begbie sanoi:
Ulkona Tiina ja Terhi puivat nimeämisten tuloksia. Tiina kertoi arvanneensa, että hän joutuu yleisöäänestykseen.

- Koska oon ollu niin hankala. Mutta on nyt ainaki kaikilla tyypeillä tekemistä tuolla, saavat äänestää, Tiina naurahti.

Terhi oli sitä mieltä, että Tiinan putoaminen ensi viikon sunnuntaina oli epätodennäköistä.

- Sä oot rehellinen, toinen ei välttämättä oo, hän viittasi Tiinan kanssa äänestykseen joutuneeseen Timoon.

- Nyt kaikki peliin, käydään naku-uinnilla! Terhi jatkoi ystävänsä tsemppaamista. - Nyt on niin vähän aikaa, että kaikki keinot pitää käyttää. Kun meitä on kaks, niin ei tunnu niin kauheelta, Terhi perusteli.

- No kyllä mä tiiän, että tytöt voi peitota pojat, Tiinakin uskoi omiin mahdollisuuksiinsa. - On kyllä tosi tosi tylsää, jos mä lähen, koska tää ohjelma menee vaan ihan liian tylsäksi, nainen vielä totesi.

Kiitoksia vastauksesta. Olen tyydytetty. Ja EvilEvekin varmaan lopettaa hiusten repimisen päästään kunhan lukee tämän.:)

Minä kyllä äänestän Tiinaa. Ensinnäkään en enää koskaan halua kuulla hänen laulujaan ja muka hauskoja kommentaattori osuuksiaan. Timo on kokonaisuudessaan paljon viihdyttävämpi persoona, vaikka välillä osaa olla aika moukka. Tiina on kuitenkin tylsempi henkilö ja ei niin viihdyttävä loppupeleissä kuin Timo, joten Tiinaa äänestän.

Franco Begbie sanoi:

.. Missään muussa maassa ko suomessa ei ois mahollista että nuin ärsyttävät/kaikin puolin EI ihanat naiset ois päässy näin pitkälle tossa ohjelmassa. Sitten kun Terhi joutuu yleisöäänestykseen niin se tippuu ihan saletisti. Hirveä selkään puukottaja ja vittumainen kitisijä :curs:

loops sanoi:
Terhi joutuu yleisöäänestykseen niin se tippuu ihan saletisti. Hirveä selkään puukottaja ja vittumainen kitisijä :curs:
Ja se poikkeaa normaali naisesta siten että...? :rolleyes:

Pari jaksoa kattelin, niin nauratti kun ensin kaikkien mielestä Timon viuhahdus ikkunan takana oli hyvittava ja kaikkia nauratti, mutta seuraavana päivänä ollaan suureen ääneen tuomitsemassa, että se oli sopimatonta. Halloo, koittais päättää. :D

Tiinaa kyllä äänestän seuraavaks. Timo nostanut selkeesti osakkeitaan minun silmissäni Hannan lähdön jälkeen koko ajan.

Miettikääs nyt. Jos Tiina lähtee, käy just niinkun Terhi sanoi: Kaikki jutut muuttuu pissakakka huumoriksi ja tulee varmana TOSI tylsää, kun ei ole edes ketään kitisijää ketä katsella (paitsi Terhi). Ainoat hupailut tapahtuu humalassa, ja Terhihän luonnollisesti lähtis sitten seuraavana.

Ellei se pissakakka oo sitten sitä, mitä kaikki pojat haluaakin katsoa?

Jos taas Timo poistuu, ei talo menetä mitään. Paitsi yhen lötkyilijän tietysti.

valitettavasti timo näyttäis galluppien mukaan lähtevän. vetoan teihin kansalaiset, äänestäkää tiina ULOS talosta :D
Tähtityttö sanoi:
Miettikääs nyt. Jos Tiina lähtee, käy just niinkun Terhi sanoi: Kaikki jutut muuttuu pissakakka huumoriksi ja tulee varmana TOSI tylsää, kun ei ole edes ketään kitisijää ketä katsella (paitsi Terhi). Ainoat hupailut tapahtuu humalassa, ja Terhihän luonnollisesti lähtis sitten seuraavana.

Ellei se pissakakka oo sitten sitä, mitä kaikki pojat haluaakin katsoa?

Jos taas Timo poistuu, ei talo menetä mitään. Paitsi yhen lötkyilijän tietysti.
miettikää jos tiina jää. saa kuunnella sitä ainaista marinaa ja itkemistä joka helvetin asiasta. timo on se henkilö joka tuo väriä tuohoin ohjelmaan tempauksillaan.

neutraali sanoi:
timo on se henkilö joka tuo väriä tuohoin ohjelmaan tempauksillaan.

Ei vaan Perttu ja Mika.

SOrry vaan mutta se munan heiluttelu siellä oven takana oli oksettavaa. Ehkä vetosi miespuolisiin katsojiin, mutta täällä tuli:urjo: :urjo:

neutraali sanoi:
valitettavasti timo näyttäis galluppien mukaan lähtevän.

No ei nyt vielä paskota housuihin. Vuorokauden verran vasta äänestystä tapahtunut. Mutta oikeassa olet muuten.

ÄÄNESTÄKÄÄ SE KITISIJÄ ULOS!!!

Tähtityttö sanoi:
Miettikääs nyt. Jos Tiina lähtee, käy just niinkun Terhi sanoi: Kaikki jutut muuttuu pissakakka huumoriksi ja tulee varmana TOSI tylsää, kun ei ole edes ketään kitisijää ketä katsella (paitsi Terhi).

Itse haluan Tiinan pois talosta koska se on aivan v**un ärsyttävä marisija. Verisuonet poksuu päässä kun katsoo sitä, juuri sellainen nainen jonka kanssa en haluaisi olla tekemisissä.
Tiinasta ulee mieleen sellainen henkilö, joka on aina saanut kaiken tahtonsa läpi. On niin helvetin loukkaantunut kun sitä on äänestetty.:curs: Mulle on aivan sama vaikka Tiinan lähdön jälkeen talossa pelattais sitä lautapeliä loppuaika, kunhan ei tarvi katsoa vinevine-tiinaa enää.

Naisväki järjestäytyy jo barrikaadeille ja mielenosoituksiin pitääkseen BB:n tasa-arvoihanteita kunnioittavana. Tästähän muodostuu vielä sukupuolien välinen taisto.

Wildemar sanoi:
Naisväki järjestäytyy jo barrikaadeille ja mielenosoituksiin pitääkseen BB:n tasa-arvoihanteita kunnioittavana. Tästähän muodostuu vielä sukupuolien välinen taisto.
Tuskin nyt sentään. Kumpa tän Tiinan ja Timon vois molemmat heittää ulos yhtäaikaa :D :D

Inkeri sanoi:
Tuskin nyt sentään. Kumpa tän Tiinan ja Timon vois molemmat heittää ulos yhtäaikaa :D :D

Joo, se olis kyllä paras vaihtoehto. Mä kun niin odotin, että jossain vaiheessa päästäis pudottamaan kaksin kappalein, mutta ilmeisesti ei..:(

Suositut

Back
Ylös Bottom