Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Franco Begbie sanoi:Ulkona Tiina ja Terhi puivat nimeämisten tuloksia. Tiina kertoi arvanneensa, että hän joutuu yleisöäänestykseen.
- Koska oon ollu niin hankala. Mutta on nyt ainaki kaikilla tyypeillä tekemistä tuolla, saavat äänestää, Tiina naurahti.
Terhi oli sitä mieltä, että Tiinan putoaminen ensi viikon sunnuntaina oli epätodennäköistä.
- Sä oot rehellinen, toinen ei välttämättä oo, hän viittasi Tiinan kanssa äänestykseen joutuneeseen Timoon.
- Nyt kaikki peliin, käydään naku-uinnilla! Terhi jatkoi ystävänsä tsemppaamista. - Nyt on niin vähän aikaa, että kaikki keinot pitää käyttää. Kun meitä on kaks, niin ei tunnu niin kauheelta, Terhi perusteli.
- No kyllä mä tiiän, että tytöt voi peitota pojat, Tiinakin uskoi omiin mahdollisuuksiinsa. - On kyllä tosi tosi tylsää, jos mä lähen, koska tää ohjelma menee vaan ihan liian tylsäksi, nainen vielä totesi.
Franco Begbie sanoi:Ulkona Tiina ja Terhi puivat nimeämisten tuloksia. Tiina kertoi arvanneensa, että hän joutuu yleisöäänestykseen.
- Koska oon ollu niin hankala. Mutta on nyt ainaki kaikilla tyypeillä tekemistä tuolla, saavat äänestää, Tiina naurahti.
Terhi oli sitä mieltä, että Tiinan putoaminen ensi viikon sunnuntaina oli epätodennäköistä.
- Sä oot rehellinen, toinen ei välttämättä oo, hän viittasi Tiinan kanssa äänestykseen joutuneeseen Timoon.
- Nyt kaikki peliin, käydään naku-uinnilla! Terhi jatkoi ystävänsä tsemppaamista. - Nyt on niin vähän aikaa, että kaikki keinot pitää käyttää. Kun meitä on kaks, niin ei tunnu niin kauheelta, Terhi perusteli.
- No kyllä mä tiiän, että tytöt voi peitota pojat, Tiinakin uskoi omiin mahdollisuuksiinsa. - On kyllä tosi tosi tylsää, jos mä lähen, koska tää ohjelma menee vaan ihan liian tylsäksi, nainen vielä totesi.
Ja se poikkeaa normaali naisesta siten että...?loops sanoi:Terhi joutuu yleisöäänestykseen niin se tippuu ihan saletisti. Hirveä selkään puukottaja ja vittumainen kitisijä :curs:
Franco Begbie sanoi:
miettikää jos tiina jää. saa kuunnella sitä ainaista marinaa ja itkemistä joka helvetin asiasta. timo on se henkilö joka tuo väriä tuohoin ohjelmaan tempauksillaan.Tähtityttö sanoi:Miettikääs nyt. Jos Tiina lähtee, käy just niinkun Terhi sanoi: Kaikki jutut muuttuu pissakakka huumoriksi ja tulee varmana TOSI tylsää, kun ei ole edes ketään kitisijää ketä katsella (paitsi Terhi). Ainoat hupailut tapahtuu humalassa, ja Terhihän luonnollisesti lähtis sitten seuraavana.
Ellei se pissakakka oo sitten sitä, mitä kaikki pojat haluaakin katsoa?
Jos taas Timo poistuu, ei talo menetä mitään. Paitsi yhen lötkyilijän tietysti.
neutraali sanoi:timo on se henkilö joka tuo väriä tuohoin ohjelmaan tempauksillaan.
neutraali sanoi:valitettavasti timo näyttäis galluppien mukaan lähtevän.
Tähtityttö sanoi:Miettikääs nyt. Jos Tiina lähtee, käy just niinkun Terhi sanoi: Kaikki jutut muuttuu pissakakka huumoriksi ja tulee varmana TOSI tylsää, kun ei ole edes ketään kitisijää ketä katsella (paitsi Terhi).
Tuskin nyt sentään. Kumpa tän Tiinan ja Timon vois molemmat heittää ulos yhtäaikaa :D :DWildemar sanoi:Naisväki järjestäytyy jo barrikaadeille ja mielenosoituksiin pitääkseen BB:n tasa-arvoihanteita kunnioittavana. Tästähän muodostuu vielä sukupuolien välinen taisto.
Inkeri sanoi:Tuskin nyt sentään. Kumpa tän Tiinan ja Timon vois molemmat heittää ulos yhtäaikaa :D :D