Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2: Tätä mäkin vähän veikkaan kun täällä MIEHET tykkää Timosta.. Uskomatonta. Timon viihdyttävyys on kyllä mun silmiini :1: ja toi yks tähti tulee siitä, että onhan se omalla tavallaan viihdyttänyt katsojia paljastelemalla treenattua ja lihaksikasta vartaloaan (kuten jalkoja ja rintakehää :jahas: :jahas: ).MissEvilEve sanoi::itku: Nöyyyyy!!!!
Timo on nykyään jopa viihdyttävä?
Poikarakkaudessa on tulevaisuus, mielipiteet muuttuu pelottavaan suuntaan [EI SELITYKSIÄ POJAT!!!] ;)
Eiche sanoi:Enkä lue muuten seiskaakaan. Ja vaikka lukisin, en sitä kehtaisi myöntää, sen verta köyhää viihdettä on molemmat.
Eiche sanoi:Te ketkä pidätte BB:tä oikein viihdyttävänä ja mukavana ohjelmana jonka vuoksi kannattaa olla hereillä 23.00 saakka ja nähdä läjittäin mainoksia..
MissEvilEve sanoi:Mielipiteitä on suuntaan jos toiseenkin. Threadin tarpeellisuutta vain hieman mietiskelen, vaikka sananvapaus toki onkin. Itse voisin perustaa threadeja:
Kauniit & Rohket Sucks
Robinson On Paska
E! Entertainment On Surkee
Jne jne, tähän joku 30 ohjelmaa ainakin... ;)
MissEvilEve sanoi:Mielipiteitä on suuntaan jos toiseenkin. Threadin tarpeellisuutta vain hieman mietiskelen, vaikka sananvapaus toki onkin. Itse voisin perustaa threadeja:
Kauniit & Rohket Sucks
Robinson On Paska
E! Entertainment On Surkee
Jne jne, tähän joku 30 ohjelmaa ainakin... ;)
Eiche sanoi:Formuloissa ja ralleissa on alansa parhaat ihmiset duunaamassa tosissaan, taitavia heppuja todella ammattimaisten tiimien edessä.
MissEvilEve sanoi::itku: Nöyyyyy!!!!
Pahalle vaikuttaa: Pakkiksen pojat on alkaneet kiinnostua tästä neitimäisestä homo-ikonista jota NAISET tuntuu kammoavan [ainakin Inkeri ja Tähtityttö näin lähihistoriaa vilkuillen]...
Timo on nykyään jopa viihdyttävä?
Poikarakkaudessa on tulevaisuus, mielipiteet muuttuu pelottavaan suuntaan [EI SELITYKSIÄ POJAT!!!] ;)
Eli olisi erittäin mielenkiintoista seurata äijää, joka on koko ikänsä harjoitellut nenän kaivuuta ja on nyt toosi pro siinä?Eiche sanoi:Formuloissa ja ralleissa on alansa parhaat ihmiset duunaamassa tosissaan, taitavia heppuja todella ammattimaisten tiimien edessä.
jarhu sanoi:Kylläpä BB:n fanit veti herneen syvälle perseeseen tästä threadista. :D BB on perseestä.
Todella mielenkiintoinen vastakkainasettelu... Mielestäni esimerkki hyvästä tv-viihteestä ei ole F1, jossa ajellaan kymmeniä kierroksia rataa ympäri jonossa ja pokaali annetaan lopussa sille jolla on paras auto.Eiche sanoi:Formuloissa ja ralleissa on alansa parhaat ihmiset duunaamassa tosissaan, taitavia heppuja todella ammattimaisten tiimien edessä. BB:ssä tavalliset ihmiset tekee samat erheet ja virheet mitä muutkin ihmiset tekee elämässään ilmeisesti. Kumpi on mielenkiintoisampi.
training_day sanoi:Kyllä tämä threadi on ihan yhtä tarpeellinen kuin se jossa BB fanaatikot spekuloivat, että kuka seuraavaksi tippuu ja ketä nyt on vittumaisin.
Sinne jos joku tulee sanomaan sarjasta jotain negatiivista, niin johan on kaikki sarjaan koukkuun jäänet aivan villinä teilaamassa vääräuskoista joka uskaltaa olla pitämättä tuosta "televisiohistorian suurimmasta mestariteoksesta".
Eli eiköhän ole kohtuullista antaa puheenvuoro myös niille, jotka sarjasta eivät pidä.
Eiche sanoi:Ristiriitaista. Tosimiesnainen on kiinnostunut vain asioista jotka hänelle kuuluvat.
Eli näemmä olen sulkenut tähän trediin vastaamisen myötä itseni ulos tosi-sukupuolensa-edustaja joukkueesta. Taidan mennä heiluttelemaan peittoani yksin itkien. ;)
inflames sanoi:Tässä nyt vedotaan homokammoisiin kiertelemättä ja täysin avoimesti. Julmaa tommoinen, muissa keskusteluissa ruoskittaisiin kuoliaaksi, jos paljastuu moiseksi vähemmistön kammoajaksi, mutta täällä siihen yllytetään! :D
aivan.EBEL sanoi:Mun mielestä se oli peliliike Mikalta, se tietää että Perttua ei kukaan katsoja halua pois talosta eli jos Tiina ja Perttu olis äänestyksessä niin olisko kenelläkään mitään epäselvää kuka putoaa!?
neutraali sanoi:aivan.
Eiche sanoi:Kielteinen käsitykseni BB:stä johtunee siitä että pidän tota jonkunnäköisenä pakotienä omista ongelmista ja ihmissuhteista, tai tietynlaisena liianhelppona tapana nauraa omille ongelmille. Toivottavasti olen väärässä tän suhteen koska BB:tä katsoo niin useat ihmiset.