Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MissEvilEve sanoi:
:itku: Nöyyyyy!!!!

Timo on nykyään jopa viihdyttävä?

Poikarakkaudessa on tulevaisuus, mielipiteet muuttuu pelottavaan suuntaan :love: [EI SELITYKSIÄ POJAT!!!] ;)
:lol2: Tätä mäkin vähän veikkaan kun täällä MIEHET tykkää Timosta..:rolleyes: Uskomatonta. Timon viihdyttävyys on kyllä mun silmiini :1: ja toi yks tähti tulee siitä, että onhan se omalla tavallaan viihdyttänyt katsojia paljastelemalla treenattua ja lihaksikasta vartaloaan (kuten jalkoja ja rintakehää :jahas: :jahas: ).

Mielipiteitä on suuntaan jos toiseenkin. Threadin tarpeellisuutta vain hieman mietiskelen, vaikka sananvapaus toki onkin. Itse voisin perustaa threadeja:

Kauniit & Rohket Sucks
Robinson On Paska
E! Entertainment On Surkee

Jne jne, tähän joku 30 ohjelmaa ainakin... ;)

Eiche sanoi:
Enkä lue muuten seiskaakaan. Ja vaikka lukisin, en sitä kehtaisi myöntää, sen verta köyhää viihdettä on molemmat.

Aijaijai... Paska itsetunto jos ei voi seisoa omien sanomisiensa/tekemisiensä takana :whip: ;) Tosimies(tai nainen) ei kaipaa ympäristönsä hyväksyntää ;)

Eiche sanoi:
Te ketkä pidätte BB:tä oikein viihdyttävänä ja mukavana ohjelmana jonka vuoksi kannattaa olla hereillä 23.00 saakka ja nähdä läjittäin mainoksia..

Ei sitä BB:n takia sentään valvota. Meidän perheessä telkkuohjelmia seurataan hetkittäin jopa 03 asti, esim itse omista työajoistani johtuen. Siinä juuri on hyvää viihdettä duunin ohelle.:thumbs:

MissEvilEve sanoi:
Mielipiteitä on suuntaan jos toiseenkin. Threadin tarpeellisuutta vain hieman mietiskelen, vaikka sananvapaus toki onkin. Itse voisin perustaa threadeja:

Kauniit & Rohket Sucks
Robinson On Paska

Ehkä tässä vaan ihmeteltiin miten oikeasti niin turha ja mitäänsanomaton sarja kuitenkin saa niin valtavan suosion. Eihän sitä voi kuin ihmetellä :D

Mutta makuasioitahan nämä tietenkin on.

MissEvilEve sanoi:

Kauniit & Rohket Sucks
Robinson On Paska

Kyllä tämä threadi on ihan yhtä tarpeellinen kuin se jossa BB fanaatikot spekuloivat, että kuka seuraavaksi tippuu ja ketä nyt on vittumaisin.

Sinne jos joku tulee sanomaan sarjasta jotain negatiivista, niin johan on kaikki sarjaan koukkuun jäänet aivan villinä teilaamassa vääräuskoista joka uskaltaa olla pitämättä tuosta "televisiohistorian suurimmasta mestariteoksesta".

Eli eiköhän ole kohtuullista antaa puheenvuoro myös niille, jotka sarjasta eivät pidä.

Ristiriitaista. Tosimiesnainen on kiinnostunut vain asioista jotka hänelle kuuluvat.
Eli näemmä olen sulkenut tähän trediin vastaamisen myötä itseni ulos tosi-sukupuolensa-edustaja joukkueesta. Taidan mennä heiluttelemaan peittoani yksin itkien. ;)

Yksi tredi riittää, "Televisio on talutusnuora" jossa kaikki voi paasata tv-lupamaksuista, siitä ainoasta tv-sarjasta jonka vuoksi tv:n vielä omistaa ja kuinka hyvä se uusi pesuaine olikaan josta mainoksen tv:ssä näin.

No niin.. Mun ensimmäinen kosketukseni Suomen Big Brotheriin oli tämän threadin parin ensimmäisen postin lukeminen ja tähän threadiin vastaaminen. Sain joskus kuulla exältä (tais olla jo jonkun Ameriikan version aikoihin), että mikä siinä ohjelmassa on ideana ja totesin, että eipä vois vähempää kiinnostaa. Minuuttiakaan en ole Big Brotheria katsonu ja aika tehokkaasti oon onnistunu välttämään myös kaikki mainokset ja lehtijutut ko. ohjelmasta...
Mutta kun se näyttää näin kauheasti tunteita herättävän niin kertokaas nyt joku mullekin, että mikä siinä ohjelmassa on niin suurta ja mahtavaa, että siitä pitää oikein omia threadeja perustaa jokaiselle foorumille ja vissiin iltalehtien etusivuillakin uutisoida ohjelman käänteistä. Niin paljon en jaksa kuitenkaan perehtyä, että vaivautuisin lukemaan tuota pitempää BB-threadia. :)

Eiche sanoi:
Formuloissa ja ralleissa on alansa parhaat ihmiset duunaamassa tosissaan, taitavia heppuja todella ammattimaisten tiimien edessä.

Toki siellä hyviäkin on, mutta taito ei ole se ainut edellytys.... vaan raha ratkaisee. Jos rahaa löytyy, niin saat ajaa vaikka 10 kautta ja olla aina viimeinen.

MissEvilEve sanoi:
:itku: Nöyyyyy!!!!

Pahalle vaikuttaa: Pakkiksen pojat on alkaneet kiinnostua tästä neitimäisestä homo-ikonista jota NAISET tuntuu kammoavan [ainakin Inkeri ja Tähtityttö näin lähihistoriaa vilkuillen]...

Timo on nykyään jopa viihdyttävä?

Poikarakkaudessa on tulevaisuus, mielipiteet muuttuu pelottavaan suuntaan :love: [EI SELITYKSIÄ POJAT!!!] ;)

Tässä nyt vedotaan homokammoisiin kiertelemättä ja täysin avoimesti. Julmaa tommoinen, muissa keskusteluissa ruoskittaisiin kuoliaaksi, jos paljastuu moiseksi vähemmistön kammoajaksi, mutta täällä siihen yllytetään! :D

Mutta turhaan. Suurin osa miehistä tuntuu haluavan rauhaa siltä valittajalta.
Valitusta voi kuunnella kotona omalta eukoltakin, ei sitä teeveestä tarvi katsoa.:)

Eiche sanoi:
Formuloissa ja ralleissa on alansa parhaat ihmiset duunaamassa tosissaan, taitavia heppuja todella ammattimaisten tiimien edessä.
Eli olisi erittäin mielenkiintoista seurata äijää, joka on koko ikänsä harjoitellut nenän kaivuuta ja on nyt toosi pro siinä? :)

Tositv:ssä kiinnostaa nimenomaan se, että se tyyppi tv:ssä voisit olla sinä. Ihan taviksia, ei mitään oman alansa ehdotonta eliittiä. Tosi-tv :rock:

Mieluummin seuraa noiden ihmissuhdekiemuroita, kuin jonkun finninaaman käsikirjoittamaa "draamaa".

Heti kun BB:ssä joku voi loukkaantua vakavasti kilpailun aikana, aloitan katsomisen! :D

No ei nyt olis niin mielenkiintoista, pointtina on vain se, että noita tavallisia ei-eliitti ihmisiä voi seurata myös tosielämässä ilman tv:tä ilman mainoskatkoja ja piilomainontaa. Formulakuljettajia, pappabetalar tai osaavia sellaisia, ei taas näe linja-autoissa ja työpaikoilla.

Kielteinen käsitykseni BB:stä johtunee siitä että pidän tota jonkunnäköisenä pakotienä omista ongelmista ja ihmissuhteista, tai tietynlaisena liianhelppona tapana nauraa omille ongelmille. Toivottavasti olen väärässä tän suhteen koska BB:tä katsoo niin useat ihmiset.

Tuli joskus noita brittienkin BB-juttuja vähän kateltua, ja kyllä huomaa selvästi kuinka iso voi kulttuuriero olla, jopa näin "länsimaisissa" valtiossa kuin tää Kekkos-slovakia ja UK. Britit lähinnä kyhjötti sohvalla ja kinas keskenään tiskivuoroista, kun taas Suom(ipoika)alaiset sentään dokaa, hilluu alasti, panee, piereskelee, puhuu vitusta kuin leivästä jne jne.
Tosi hauskaa katteltavaa :thumbs: Kotikadut, sladatutelämät ym peräsuolisaippua joutaa hevonpois!

Eiche sanoi:
Formuloissa ja ralleissa on alansa parhaat ihmiset duunaamassa tosissaan, taitavia heppuja todella ammattimaisten tiimien edessä. BB:ssä tavalliset ihmiset tekee samat erheet ja virheet mitä muutkin ihmiset tekee elämässään ilmeisesti. Kumpi on mielenkiintoisampi.
Todella mielenkiintoinen vastakkainasettelu... :zzzz: Mielestäni esimerkki hyvästä tv-viihteestä ei ole F1, jossa ajellaan kymmeniä kierroksia rataa ympäri jonossa ja pokaali annetaan lopussa sille jolla on paras auto.

Yhtä hyvin voi kattoa kun tavikset istuu sohvalla ja puhuu paskaa. :kippis1:

training_day sanoi:
Kyllä tämä threadi on ihan yhtä tarpeellinen kuin se jossa BB fanaatikot spekuloivat, että kuka seuraavaksi tippuu ja ketä nyt on vittumaisin.

Sinne jos joku tulee sanomaan sarjasta jotain negatiivista, niin johan on kaikki sarjaan koukkuun jäänet aivan villinä teilaamassa vääräuskoista joka uskaltaa olla pitämättä tuosta "televisiohistorian suurimmasta mestariteoksesta".

Eli eiköhän ole kohtuullista antaa puheenvuoro myös niille, jotka sarjasta eivät pidä.

Olet siinä oikeassa että puheenvuoro kuuluu kaikille. Kuten sanoinkin, mielipiteenvapaus ja sananvapaus on olemassa. Itseäni ei häiritse jos joku kommentoi BB-ketjussa negatiivisesti, eihän kaikkien tarvi samoista asioista pitääkään. [Toisaalta miksi kommentoisi jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ks. threadin tarkoitushan ei ole olla paikka jossa kinata onko ohjelma hyvä vai ei, varsinkaan jos sitä kommentoi ihmiset jotka eivät sitä edes seuraa, vaan enemmänkin kaivataan keskustelua sarjaa seuraavilta ihmisiltä ja heidän mielipiteiltään henkilöistä, tapahtumista jne]

Eiche sanoi:
Ristiriitaista. Tosimiesnainen on kiinnostunut vain asioista jotka hänelle kuuluvat.
Eli näemmä olen sulkenut tähän trediin vastaamisen myötä itseni ulos tosi-sukupuolensa-edustaja joukkueesta. Taidan mennä heiluttelemaan peittoani yksin itkien. ;)

Älä ota liian vakavasti, siksi siellä oli ne silmäniskut sun muut ;)

inflames sanoi:
Tässä nyt vedotaan homokammoisiin kiertelemättä ja täysin avoimesti. Julmaa tommoinen, muissa keskusteluissa ruoskittaisiin kuoliaaksi, jos paljastuu moiseksi vähemmistön kammoajaksi, mutta täällä siihen yllytetään! :D

Joo, vähän kepillä kokeilin jäätä ;) Mulla ei ole vähemmistöjä vastaan mitään kun en itsekään siihen enemmistöön kuulu. Eli en ole kammoaja. Homot on jees, mutta homomaiset heterot ei. Tai jotain sinnepäin :lol2:

----

Oli miten oli. Ihan jees ohjelmahan se on ja ainakin päässyt tavoitteeseensa: Siitä puhutaan, oli se sitten hyvää tai pahaa. Eikös joku sanonut joskus että kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta ;):thumbs:

EBEL sanoi:
Mun mielestä se oli peliliike Mikalta, se tietää että Perttua ei kukaan katsoja halua pois talosta eli jos Tiina ja Perttu olis äänestyksessä niin olisko kenelläkään mitään epäselvää kuka putoaa!?
aivan.

Voi Mika minkä teit! Nyt kyllä ropisee Mikan pisteet ainakin meikäläisen silmissä. Mitä helvetin järkeä oli mennä dissaamaan Perttua päiväkirjahuoneessa? Ja vielä sillä tavalla että Mika haluaisikin viettää laatuaikaa Neiti-Timon seurassa - ei jumalauta!

Kohta saa ostaa Mikalle hamekangasta, kyllä tuli jätkästä samanlainen vinettäjä kuin Terhistä ja Tiinasta.

Mutta siitäkin huolimatta, Timo tippuu tällä viikolla ja Mika ei mahdu enää finaalinelikköön päiväkirjasekoilunsa takia. Se on nyt pojat sillä tavalla että neljäs finalisti tulee olemaan......

Terhi!

Niin ärsyttävää kuin Terhin taktiikka ja pelaaminen onkin, näemme hänet finaalissa Pertun, Antin ja Tiinan kanssa. Timo tippuu tällä viikolla ja Mika menee pesuveden mukana seuraavassa pudotuksessa. Yksi ainoa lipsahdus päiväkirjahuoneessa, jep jep, mutta kansan tuomio tulee olemaan tässä asiassa ankara ja täysin ehdoton. Molemmat tytöt nähdään siis finaalissa, muistakaa mun sanoneen. :D

Eiche sanoi:
Kielteinen käsitykseni BB:stä johtunee siitä että pidän tota jonkunnäköisenä pakotienä omista ongelmista ja ihmissuhteista, tai tietynlaisena liianhelppona tapana nauraa omille ongelmille. Toivottavasti olen väärässä tän suhteen koska BB:tä katsoo niin useat ihmiset.

Sori :offtopic:
Senhän takia BB:n kaltaiset ohjelmat ovatkin juuri ihan mukavaa viihdettä. Ihmiset luonnostaan tarvitsevat jonkinlaista pakoreittiä/levähdystaukoa omista ongelmista aina silloin tällöin. Itse tykkään käydä salilla, pelailla vähäsen taikka sitten katsoa pikkaisen telkkaria (vaikka sitten BB:tä:) ), kun on paska fiilis. Hyvä saada välillä muuta ajateltavaa. Mitä ongelmille nauramiseen tulee, vaikeita asioita on paljon helpompi käsitellä lievällä huumorilla:D.
-----------------------
Itse BB on imo ihan ok realitysarja, tosin varsinaista toimintaa tj voisi olla enemmän. Ohjelma vaatii myös ikävän paljon omistautumista ja aikaa:) Siksi itselleni sopivatkin paremmin survivor/diili -akselin sarjat :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom