Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
inflames sanoi:
Mikähän noissa ohjeissa on niin hankala tajuta? Tuntuu että varsinkin Timo on sellainen käsi noissa tehtävissä ettei toista. Siinäkin munatehtävässä oikein näytti miten laski munan pöydälle, vaikka se oli kiellettyä. Nyt sitten päätti sammuttaa ton notskin. Onkohan sillä joku keskittymishäiriö vai miksi ohjeet häviää päästä ku vesi hanhen selästä...:jahas:

Mä luulen että Timo on vain niin hälläväliä-tyyppinen kuten on itsekin tunnustanut...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MissEvilEve sanoi:
Mä luulen että Timo on vain niin hälläväliä-tyyppinen kuten on itsekin tunnustanut...

Tälle kaverille pitäis antaa joku vastuullinen työ, esim. ydinaseiden laukaisija. Kaveri ampuis täyslaidallisen taivaalle (jos ei hukkais avaintaan ensin) ja sit räpyttelis silmiään "Oho, sinnekö ne nyt lähti", kallistelis päätään ja hiippailis kädet taskussa kahvia juomaan. :)

inflames sanoi:
Tälle kaverille pitäis antaa joku vastuullinen työ, esim. ydinaseiden laukaisija. Kaveri ampuis täyslaidallisen taivaalle (jos ei hukkais avaintaan ensin) ja sit räpyttelis silmiään "Oho, sinnekö ne nyt lähti", kallistelis päätään ja hiippailis kädet taskussa kahvia juomaan. :)

:lol2: Ei helvetti ku repesin, aivan törkeen osuva kuvaus:D

Edittiä: Niin ja jos joku kysyisi miten tuo tapahtui niin Timo sanois 'mä painoin tästä' ja samalla painais uudestaan...

MissEvilEve sanoi:
Edittiä: Niin ja jos joku kysyisi miten tuo tapahtui niin Timo sanois 'mä painoin tästä' ja samalla painais uudestaan...

:D :lol2: "Eikai se nyt niiiiin tarkkaa voi olla?" "Tosi hölmöä jos on..."

:lol2: Ei helvetti noita teidän kuvauksia Timosta. Se kaveri ei kyllä turhia stressaa.

Sanoin tuolla aikaisemmin spoilereissa, et Timo saattoi ansaita itselleen reissun äänestykseen, kun siirsi nuotiota Terhin kanssa ja se sammui. Pahinta on se, että Timo jätti asiasta kertomatta muille. Jos tuo seikka tulee esiin Big Brotherin toimesta ja nuotion sammuminen vaikuttaa tehtävän onnistumiseen, lähtee Timo varmasti äänestykseen.

MissEvilEve sanoi:
niin no eipä tuo terhikään tuohon reagoinut mitenkään. pitäis vähän älliä käyttää nuissa jutuissa.

ja se muna tehtävä nyt ei välttämättä timosta johtunut että se kusi, sillä perttuhan kans mokas silloin sen mynnin kanssa.

neutraali sanoi:
ja se muna tehtävä nyt ei välttämättä timosta johtunut että se kusi, sillä perttuhan kans mokas silloin sen mynnin kanssa.

Nojoo, mutta kyllähän Timo näytti kunnon esimerkkiä ajattelemattomuudesta ku oikein näytti mitä teki.

Täytyy sanoa että minun silmissä Terhi on tässä intti-tehtävässä nostanut osakkeitaan reilusti ja taas Tiina laskenut aivan nollille, ei nyt noin kamalaa voi olla jos vähän viluttaa ja ei pääse suihkuun..:jahas:

Mieluummin Terhin kanssa lähtis telttailemaan kuin tuollaisen valittajan. Nyt jos äänestävät Terhin pois seuraavaksi niin sitten se vasta Tiinan naama meneekin mutrulle, yksinään jätkien keskellä. Vois tulla mielenkiintosia tilanteita. :hyper:

Ainakin jossain Saksan BB:ssä yksi osallistuja oli tv-yhtiön agentti, joka otti pk-huoneessa vastaan käskyjä ja toteutti niitä saaden eripuraa aikaan. Timon touhuja katseltuani alan vakuuttua, että hänkin saattaisi olla BB:n vasikka. -salaliittoteoria- :hyper:

Eiköhän Timo ole äänestyksessä mukana joka tapauksessa. Se toinen onkin sitten vielä mysteeri ja mielestäni 1. kerran on todella vaikea arvata kuka seuraavaksi häädetään.

Tehtävä on ollut tarkemmin ajateltuna aivan loistava, kaverit pääsevät "irti arjesta" ja eihän katsojille tulee muutakin nähtävää kuin backgammonin tms. pelaaminen.

Meillä ei oikein ole jaksettu katsella ohjelmaa hetkeen vaikka 24/7 on alusta asti ollut. Illan koostejaksot tulee sen verran myöhänä ettei niitä jaksa, kolmena aamuna kun tulee oltua salilla viimeistään klo 6.30 niin ei vain yksinkertaisesti jaksa/huvita valvoa. 24/7 katsominen on myös selvästi vähentynyt, mutta eiköhän jossain vaiheessa tule taas enemmänkin katsottua. Varmaan kohta onnellisuusketjuun kirjoittamani asia vaikuttaa myös :)

Vekkuli sanoi:
Eiköhän Timo ole äänestyksessä mukana joka tapauksessa. Se toinen onkin sitten vielä mysteeri.

Tiina on kiukutellut siihen malliin että eiköhän sille tule reilusti pisteitä äänestykseen. Jos käydään kaikki kilpailijat läpi niin kuvio on aika selvä:

Mika - innostuneesti mukana viikkotehtävässä
Perttu - innostuneesti mukana viikkotehtävässä
Antti - innostuneesti mukana viikkotehtävässä
Terhi - innostuneesti mukana viikkotehtävässä vaikka tyri kauppareissun Tiinan kanssa
Tiina - tyri kauppareissun, negatiivinen asenne viikkotehtävään
Timo - sammutti nuotion

Terhi on avainasemassa siinä suhteessa antaako hän jossain vaiheessa Tiinalle pudotusääniä. On selvää että tytöt haluavat Timon pudotukseen koska he ovat äänestäneet häntä aikaisemminkin.

Samoin kuin Antti on antanut Timolle pointseja. Ja jos Mika tai Perttu antavat jollekin kundeista ääniä (Mikahan on tähän asti sanojensa mukaan koittanut saada talossa tasapainoa tyttö vs. poika -määrille) niin eiköhän Timo ole listalla ensimmäisenä.

Niin ja en usko että kauppareissujen tyrimiset suuresti vaikuttavat. Mikäli oikein muistelen aika moni on jossain vaiheessa ollut mukana jotain kämmäämässä :D

Vekkuli sanoi:
Niin ja en usko että kauppareissujen tyrimiset suuresti vaikuttavat. Mikäli oikein muistelen aika moni on jossain vaiheessa ollut mukana jotain kämmäämässä.

Se on kyllä totta. Ja oikeastaan vain tytöt ovat kytänneet tällaisia pikkuasioita. Naurattaa ihan kun ajattelee niitä Tiinan kommentteja päiväkirjahuoneessa mm. Hannan pudotuksesta. Nehän oli leiponeet silloin synttärikakun ja Tiina väänsi päiväkirjahuoneessa melkein itkua naama norsunvitulla kun Hanna otti itselleen kunnian kakun koristeena olevista eläinhahmoista. Niin ihanan naisellista touhua, oikeaa kissatappelua! :lol2:

Vekkuli sanoi:
...Niin ja en usko että kauppareissujen tyrimiset suuresti vaikuttavat. Mikäli oikein muistelen aika moni on jossain vaiheessa ollut mukana jotain kämmäämässä :D

Eikös Tiina jossain vaiheessa nostanut helvetillisen haloon kun joku (Mika?) tyri kauppareissulla. Olisivat nyt pojat edes vähäsen muistuttaneet :evil:

Niin ja harva ostaisi kolmasosalla budjetista karkkia "mehtäreissulle" evääksi...

Rita sanoi:
Eikös Tiina jossain vaiheessa nostanut helvetillisen haloon kun joku (Mika?) tyri kauppareissulla. Olisivat nyt pojat edes vähäsen muistuttaneet :evil:

Niin ja harva ostaisi kolmasosalla budjetista karkkia "mehtäreissulle" evääksi...

Silloin kerran mika ja timo(?) ostivat sillä koko budjetilla ruokaa kaupasta vaikka olis pitäny jättää 10e siihen grab and go(pertun sanoin: pasko ja mene)-aamiaiseen. sitten kun ne teki itse sen aamiaisen niin tiina oli aivan vittuuntuneena silti. Muutenkin tiina tuntuu kiukuttelevan kaikesta pikkuasioista ihmeen pitkään.

Uuden Katson mukaan Minnalle tuli sit kuitenkin ero...taisi paljastua uusia asioita BB:n aikana...:D

Tytteli sanoi:
Uuden Katson mukaan Minnalle tuli sit kuitenkin ero...taisi paljastua uusia asioita BB:n aikana...:D

Luulen ettei se nykyinen niin erikoinen ihastus ollutkaan. Jotenkin Minnan ja hänen oikean aviomiehensä puheista on paistanut tietynlainen kaipuu/kunnioitus/välittäminen jne, ja se nykyinen jäi paljon taka-alalle. Ei tuntunut olevan niin hyvä/avoin/erikoinen/antelias kuin oikea aviomies.

Ehkä heidän 'eronsa' ja uuden ottaminen oli virhe, enemmänkin jotain säpinän hakemista tms... Tiedä häntä vaikka palaisi sen aviomiehensä kanssa yhteen.

Mitähän mäkin tässä spekuloin :lol2:

On muuten perseestä koko sarja, harmi vaan kun tulee katottua joka ilta..
Mun mielestä ainoat normaalit on mika ja perttu, nää 2 muuta on enmmän tai vähemmän ämmiä.
Timo jotenkin ei ole niin neiti kun aikasemmin.
Toivon että "joukkueenjohtaja"antti lentää vittuun seuraavaksi.
Ainiin tää pygmi tiina mukaan.
Pääsee kotiin laulamaan.

Mielenkiintoinen tilanne, Timo ja Tiina ovat todennäköisesti seuraavana äänestyksessä. Timo on muuttanut selvästi taktiikkaa ja yrittää pistää vähän showta pystyyn katsojia varten. Se voi onnistua, ja Timo saattaa selvitä voittajana seuraavasta äänestyksestä. Moni kilpailija varmasti miettii jo niitä voittorahoja ja taktikointia kasvaa loppua kohden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom