Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
neutraali sanoi:
terhi on mun suosikki seuraavaksi lähtijäksi

Terhistä on kuitenkin tullut viides jätkä armeijatehtävän ansiosta enkä yhtään ihmettele vaikka Timo tipahtaisi ennen Terhiä. Nyt muuten Terhikin sanoi päiväkirjahuoneessa että saattaisi äänestää Tiinaa pudotukseen. Ei se sitä suoraan sanonut mutta viesti oli kuitenkin selvä.

Finaali on joka tapauksessa Antin, Mikan ja Pertun kilpailu sitten kunhan tuo 3T-koalitio on saatu raivattua pois tieltä.

P.S. Timo häpäisi itsensä ja suomalaiset täydellisesti siinä kun meni heiluttelemaan munia Laura Bonolle. Saa takuulla 2 pistettä Terhiltä ja Tiinalta. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
protsku sanoi:
Terhistä on kuitenkin tullut viides jätkä armeijatehtävän ansiosta enkä yhtään ihmettele vaikka Timo tipahtaisi ennen Terhiä. Nyt muuten Terhikin sanoi päiväkirjahuoneessa että saattaisi äänestää Tiinaa pudotukseen. Ei se sitä suoraan sanonut mutta viesti oli kuitenkin selvä.

Finaali on joka tapauksessa Antin, Mikan ja Pertun kilpailu sitten kunhan tuo 3T-koalitio on saatu raivattua pois tieltä.

P.S. Timo häpäisi itsensä ja suomalaiset täydellisesti siinä kun meni heiluttelemaan munia Laura Bonolle. Saa takuulla 2 pistettä Terhiltä ja Tiinalta. :D

No hauskahan toi kohtaus oli, Laura Bonokin nauroi sitä. Hyvä ettei ole mitään tosikko touhuu a'la Terhi & Antti.

Anonymous sanoi:
No hauskahan toi kohtaus oli, Laura Bonokin nauroi sitä. Hyvä ettei ole mitään tosikko touhuu a'la Terhi & Antti.

Mä luulen että Laura Bono nauroi sille koska se oli helpoin ja luontevin tapa reagoida tilanteeseen. Olis mennyt kaikki aika pilalle jos se ois ollut vakavana tai näyttänyt jotenkin ettei kovin hauska juttu oikeasti ollut.

Toki tuollainen voi hymähdyttää mutta pääasiassa idioottimaista huomionkeruuta ja teinien äänien kalastelua. Timo se tuntuu tekevän kaikenlaisia juttuja jotta pysyisi mukana. Mielestäni siis siipeilee. Yrittää olla 'taustalla' muttei kuitenkaan ole, tyttöjen aikaan neitimäinen, nyt yrittää vedota miehiin 'miehekkyydellä' ja tuollaisilla tempuilla, armeijajutuilla jne. Eli menee sen mukaan minkä luulee olevan fiksuinta.

Hyvä päätös tuolla jos muut eivät sitä tajua, mutta näin katsojana ainakin paistaa silmään aika räikeästi ja itse äänestän heti 1000000000krt Timoa jos vaan tiputukseen joutuu. Haluan siitä äkkiä eroon koska on sen luontoinen että saattaa saada keploteltua ja roikuttua finaaliin ja jopa huonossa tapauksessa voittaa, ja sitä hän ei missään nimessä mielestäni ansaitse...

tikkuniska sanoi:
Ei helkkari tätä vihan määrää timoa kohtaan :D mun mielestä ihan hauska tyyppi.

Ei saakeli täytyy todeta eilisestä jaksosta yksi kohtaus, kun Terhi kehui Timon jalkoja uskomattoman kauniiksi. Tossa kohtaan varmaan jokainen bodari haukkoi henkeään ja tunnusteli toisella kädellä lattiaa 'mikä maa, mikä valuutta'.

Anonymous sanoi:
Ei saakeli täytyy todeta eilisestä jaksosta yksi kohtaus, kun Terhi kehui Timon jalkoja uskomattoman kauniiksi. Tossa kohtaan varmaan jokainen bodari haukkoi henkeään ja tunnusteli toisella kädellä lattiaa 'mikä maa, mikä valuutta'.
itekki kyllä repesin siinä :D tais olla pientä kateutta terhin kohalla ilmassa.

tikkuniska sanoi:
Ei helkkari tätä vihan määrää timoa kohtaan :D mun mielestä ihan hauska tyyppi.

Ootsä katsonut ohjelmaa alusta asti ja seurannut Timoa paljonkin? Olet tai et niin yksilöllistähän se on mikä ärsyttää. Joku saattaa pitää Perttuakin aivan tollona apinana vaikka pääosin se kaiketi on aika suosittu, eli makuja on monia. Itseäni Timossa ärsyttää juuri lusmuilu, hälläväliä-asenne, se ettei ole ollenkaan sellainen luottamisen arvoinen vaan täysin huoleton jne, sen käsiin en ainakaan mitään vakavaa uskaltaisi antaa hoidettavaksi.

Joitain ärsyttää taas Tiina tai Terhi ihan sairaan paljon, mulle ne on vaan perinteisiä marisijoita, mutta esim kestän niitä sata kertaa paremmin kuin Timoa, se on vaan niin huippu :urjo: :curs: :wall:

itse asiassa perttu on tyhmä, ei se ihan kaikilla käy. ne sen letkautuksetkin tulee sillain vähän puoli vahingossa monesti:)

edit: perttu on silti hyvä tyyppi

neutraali sanoi:
itse asiassa perttu on tyhmä, ei se ihan kaikilla käy. ne sen letkautuksetkin tulee sillain vähän puoli vahingossa monesti:)

Joo, en tyhmyydestä tiedä mutta Perttu on varmaan 'viihdyttävin' talolainen. On Pertullakin aika pahoja mokia tullut suusta että välillä olen ajatellut jotta 'ai helevetti mikä tollo', mutta annettakoon virheiden varaa kaikille, eipä meistä kukaan ole täydellinen.

MissEvilEve sanoi:
Ootsä katsonut ohjelmaa alusta asti ja seurannut Timoa paljonkin? Olet tai et niin yksilöllistähän se on mikä ärsyttää. Joku saattaa pitää Perttuakin aivan tollona apinana vaikka pääosin se kaiketi on aika suosittu, eli makuja on monia. Itseäni Timossa ärsyttää juuri lusmuilu, hälläväliä-asenne, se ettei ole ollenkaan sellainen luottamisen arvoinen vaan täysin huoleton jne, sen käsiin en ainakaan mitään vakavaa uskaltaisi antaa hoidettavaksi.

Joitain ärsyttää taas Tiina tai Terhi ihan sairaan paljon, mulle ne on vaan perinteisiä marisijoita, mutta esim kestän niitä sata kertaa paremmin kuin Timoa, se on vaan niin huippu :urjo: :curs: :wall:
Oon kattonu alusta asti ja aika ahkerasti. Timo nyt saa jotain toimintaa aikaan taloon, toisin ku joku Terhi joka itkee kokoajan jostain:zzzz:

tikkuniska sanoi:
Oon kattonu alusta asti ja aika ahkerasti. Timo nyt saa jotain toimintaa aikaan taloon, toisin ku joku Terhi joka itkee kokoajan jostain:zzzz:

Nii, Terhi on kyllä vinetyksen Kuningatar jossei muuta voi sanoa ja sama homma Tiinalla...

Timon en ole huomannut juuri mitään positiivista actionia aikaan saavan mutta ehkä en vaan näe niitä samoin kuin esim sinä koska sua se ei ärsytä.

MissEvilEve sanoi:
Joo, en tyhmyydestä tiedä mutta Perttu on varmaan 'viihdyttävin' talolainen. On Pertullakin aika pahoja mokia tullut suusta että välillä olen ajatellut jotta 'ai helevetti mikä tollo', mutta annettakoon virheiden varaa kaikille, eipä meistä kukaan ole täydellinen.
pertun viihdyttävyys tulee juuri hänen tolloudestaan. joskus jutut on hyviä mutta yleensä porukka nauraa miehelle, ei niinkään hänen jutuilleen. tuommosia perttuja on aika paljon ihan oikeessakin elämässä:) . en todellakaan ole mikään pertu vihaaja, sanon vaan totuuden.

MissEvilEve sanoi:
Itseäni Timossa ärsyttää juuri lusmuilu, hälläväliä-asenne, se ettei ole ollenkaan sellainen luottamisen arvoinen vaan täysin huoleton jne, sen käsiin en ainakaan mitään vakavaa uskaltaisi antaa hoidettavaksi.

Heh. Kyseessähän on peli, josta voittaa palkinnoksi rahaa eikä suinkaan reilupelikerho. Timo kuvailikin menestyksensä salaisuudekseen "neutraaliuden" ja tuon stressittömän meiningin, joka onkin erittäin hyvä pelitaktiikka. Nyt loppusuoralla, kun haetaan voittajia, pointsit on noussu katsojien silmissä nakuilun ja muun aivottomankin häröilyn ansiosta, joka taas tuo sitä sisältöä ohjelmaan. Miljoona kertaa viihdyttävämpää kuin katsoa kitiseviä ja nenää niiskuttavia mammoja.

Pertun tai Timon suusta vois jommankumman voittaessa kuulla jopa lausahduksen "helppoa rahaa".

:kippis1:

Wildemar sanoi:
Heh. Kyseessähän on peli, josta voittaa palkinnoksi rahaa eikä suinkaan reilupelikerho. Timo kuvailikin menestyksensä salaisuudekseen "neutraaliuden" ja tuon stressittömän meiningin, joka onkin erittäin hyvä pelitaktiikka.

Sen verran pitänee sanoa että tuo stressitön meininki ei ole ollut hyvä taktiikka, muistini mukaan nimeämiset mitä Timoon on kohdistuneet on pitkälle perusteltu juuri laiskuus/hälläväliä/huolettomuus jne käytöstavoilla jotka muita kilpailijoita on ärsyttäneet, ellen nyt ihan väärin muista.

Mutta muuten kyl olet oikeassa ettei se mikään reilupelikerho olekkaan. Kilpailuhan siinä onpi kyseessä.

Anonymous sanoi:
Sehän Timo itsekin totesi siihen jotakin siihen suuntaan, että "on kyllä kauniit naisen jalat" tjsp.. jota kommenttia Terhi sitten myönteli vielä perään :hyper:

MissEvilEve sanoi:
Sen verran pitänee sanoa että tuo stressitön meininki ei ole ollut hyvä taktiikka, muistini mukaan nimeämiset mitä Timoon on kohdistuneet on pitkälle perusteltu juuri laiskuus/hälläväliä/huolettomuus jne käytöstavoilla jotka muita kilpailijoita on ärsyttäneet, ellen nyt ihan väärin muista.

Aivan, totta tuo äänestyksiin joutuminen, mutta Idols-tyyliin kansa päättää viimekädessä eivätkä paikanpäällä kärsivät kanssakilpailijat. Ja kuten erityisesti Pertun kohdalla niin kansahan katsoo mielellään eritoten päätöntä sompailua ja lepposaa läppää. :)

Anonymous sanoi:
Joo, katoin samaa et "Timolla on kauniit, pitkät jalat"..voi elämän kevät. Pitkät tosiaan, sitä en kiistä :D
T,T ja T sais lähtee ja äkkiä. Kaikki ne ärsyttää.
Ja mun ei edes pitänyt kattoo tätä ohjelmaa..:jahas:

MissEvilEve sanoi:
Itseäni Timossa ärsyttää juuri lusmuilu, hälläväliä-asenne, se ettei ole ollenkaan sellainen luottamisen arvoinen vaan täysin huoleton jne
Tuohan on erittäin jees. :thumbs: Vituttaa yli kaiken kaikenmaailman hikipingottajat ja niuhonipottajat.

D.Yates sanoi:
Tuohan on erittäin jees. :thumbs: Vituttaa yli kaiken kaikenmaailman hikipingottajat ja niuhonipottajat.
Oon kyllä Even kanssa samaa mieltä, Timo ei tosiaan oo jees . Se on niin läpinäkyvä kuin vaan ja yrittää miellyttää kaikkia (paitsi katsojia eli mua :D ).

Yök noita Pertun selkäkarvoja...:urjo:

Suositut

Back
Ylös Bottom