Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
J.EdgarHoover sanoi:
Ei se Tiina mikään Pygmi ole, se on jöröjukan sisko.

Tiina on ihan perus-OK-näköinen, mutta mä en voi sille mitään, että mulle tulee siitä mieleen joku Kummeli-hahmo. Eniten siinä kuitenkin häiritsee kiukuttelu ja pikkulapsi-äänellä puhuminen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic:

Tuli tässä mieleen, että kun täällä tuntuu olevan pirusti ihmisiä joille tuo BB on suorastaan elintärkeä niin miten ihmeessä aiotte selvitä kun se loppuu? ;)

training_day sanoi:

Tuli tässä mieleen, että kun täällä tuntuu olevan pirusti ihmisiä joille tuo BB on suorastaan elintärkeä niin miten ihmeessä aiotte selvitä kun se loppuu? ;)

:eek: Mä en oo uskaltanu tuota edes vielä miettiä!!! Pitää varmaan perustaa sitten oma ketju, missä voidaan jakaa tuntoja loppumisen jälkeen ja tukea toinen toisiamme.

;)

training_day sanoi:

:eek: Mä en oo uskaltanu tuota edes vielä miettiä!!! Pitää varmaan perustaa sitten oma ketju, missä voidaan jakaa tuntoja loppumisen jälkeen ja tukea toinen toisiamme.

;)

PS. Jos Tiina on pygmi, mä oon sit superpygmi :david:

training_day sanoi:

Sittenhän tulee vähäksi aikaa haikea ja tyhjä olo. Siitä kun selvitään niin aletaan odottamaan seuraavaa BBeetä.:) Tämä on kyllä varmaan paras BB mitä olen seurannut, pitkälti varmaan Pertun ansiosta. Tuntuu myös, että suomalaiset ovat olleet kekseliäämpiä ja toimekkaampia kuin esimerkiksi brittiversioitten tyypit.

blacklbl sanoi:
Tuntuu myös, että suomalaiset ovat olleet kekseliäämpiä ja toimekkaampia kuin esimerkiksi brittiversioitten tyypit.

Joo, mä muistan sen brittiversion missä oli se aika pullea äkäpussityttö jonka tunteet heilahteli laidasta laitaan kymmeniä kertoja päivässä. No, sittenhän muut kilpailijat oli vaan koko ajan varpaillaan sen äkäpussin takia. Viikkotehtävätkin tais mennä silleen että se tyttö raivosi loppuviikon niille ketkä ei onnistuneet sen mielestä täydellisesti.

Suomen Big Brotherissa on hakattu halkoja, uitettu sikaa paljussa, leikitty armeijaa. Ei mitenkään huonosti, ei ollenkaan. :D

protsku spoilaa jos kerrot ennakkoon nuita tapahtumia, pliis.

Jos on 24/7, niin tänään kannattaa olla kuvissa mukana. Jos ei, niin huomisen Daily katseluun :)

Perttu voitti "apinarata" -kilpailun, jonka jälkeen sai valita yhden kilpailijan vastaanottamaan palkintoa kanssaan. Otti Antin. Ilmeisesti Laura Bono tulee sisälle taloon esiintymään (tai joitakin muita italialaisia). Muut kilpailijat ovat pihalla ja hajalla.

training_day sanoi:

Terapiaan varmaan... voi olla tyhjä olo klo 22:00.... :itku:

training_day sanoi:

Ei hätää. Kaveri lähti ulkomaille ja antoi tehtäväksi nauhoittaa kaikki. Joten tosson joulukuussa kasa VHS:iä joista valita.

Tuli eilen ensimmäistä kertaa seurattua kyseistä sarjaa ja täytyy sanoa että onpas mielenkiintonen. Ainakin yhtä mielenkiintonen kun kaikki päivächatit yhteensä. Ilmaista lobotomiaa.

MarsVolta sanoi:
Tuli eilen ensimmäistä kertaa seurattua kyseistä sarjaa ja täytyy sanoa että onpas mielenkiintonen. Ainakin yhtä mielenkiintonen kun kaikki päivächatit yhteensä. Ilmaista lobotomiaa.

Ei siinä että itse tykkäisin big botherista, mutta aika tyhmää sanoa sarjaa paskaksi jos yhen jakson sarjan puolenvälin jälkeen katsoo.

Crowley sanoi:

Ei siinä että itse tykkäisin big botherista, mutta aika tyhmää sanoa sarjaa paskaksi jos yhen jakson sarjan puolenvälin jälkeen katsoo.

Katsoin koko jakson ja juurihan kirjoitin että sarja oli mielenkiintoinen :jahas:

Crowley sanoi:

Tosi-tv jutuissa on yleensä se että yhdellä kerralla ei juurikaan hommasta kostu jos ohjelmaa ei ole aiemmin katsonut. Komediasarjat ja sen semmoisethan on hauskoja joka kerta, tai C.S.I aina jakson verran jännä, mutta tälläisiä ohjelmia onkin tarkoitus seurata pitempään jotta tuntee näitä kilpailijoita enemmän ja pystyy ottamaan irti kaiken pienimmistäkin kommenteista, ilmeistä, eleistä, piilovittuiluista jne. Vain aktiivisesti seuraamalla pääsee jyvälle henkilöiden persoonista, asioista joita talossa tapahtuu, vaihtelevista henkilökemioista jne jne.

Alussa kun BB starttasi koin ekan, ellen jopa toisenkin viikon erittäin tylsäksi. Lähes nukahtelin seuratessani ja odotin kokoajan milloin tilanteet kehittyvät eteenpäin jne. Vasta nyt viimeisimmän 3-4vko on pystynyt täysillä ohjelmasta nauttimaan, alku oli kohtalaisen tylsää ja niinhän se usein reality-sarjoissa on.

MissEvilEve sanoi:
Tosi-tv jutuissa on yleensä se että yhdellä kerralla ei juurikaan hommasta kostu jos ohjelmaa ei ole aiemmin katsonut. Komediasarjat ja sen semmoisethan on hauskoja joka kerta, tai C.S.I aina jakson verran jännä, mutta tälläisiä ohjelmia onkin tarkoitus seurata pitempään jotta tuntee näitä kilpailijoita enemmän ja pystyy ottamaan irti kaiken pienimmistäkin kommenteista, ilmeistä, eleistä, piilovittuiluista jne. Vain aktiivisesti seuraamalla pääsee jyvälle henkilöiden persoonista, asioista joita talossa tapahtuu, vaihtelevista henkilökemioista jne jne.

Alussa kun BB starttasi koin ekan, ellen jopa toisenkin viikon erittäin tylsäksi. Lähes nukahtelin seuratessani ja odotin kokoajan milloin tilanteet kehittyvät eteenpäin jne. Vasta nyt viimeisimmän 3-4vko on pystynyt täysillä ohjelmasta nauttimaan, alku oli kohtalaisen tylsää ja niinhän se usein reality-sarjoissa on.

Totta, totta. Katsellaan tänään uudestaan :)

MarsVolta sanoi:
Totta, totta. Katsellaan tänään uudestaan :)

No niin, kyl se siitä. Addiktio saadaan aikaan hinnalla millä hyvänsä :whip: ;)

voi voi. tais taas vaihteeksi viikko tehtävä kusta. tultahan piti pitää yön yli ja kun timo siirsi nuotiota tuli sammui, oli vain hiillokset:(

neutraali sanoi:
voi voi. tais taas vaihteeksi viikko tehtävä kusta. tultahan piti pitää yön yli ja kun timo siirsi nuotiota tuli sammui, oli vain hiillokset:(

Mikähän noissa ohjeissa on niin hankala tajuta? Tuntuu että varsinkin Timo on sellainen käsi noissa tehtävissä ettei toista. Siinäkin munatehtävässä oikein näytti miten laski munan pöydälle, vaikka se oli kiellettyä. Nyt sitten päätti sammuttaa ton notskin. Onkohan sillä joku keskittymishäiriö vai miksi ohjeet häviää päästä ku vesi hanhen selästä...:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom