Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
Näin sen Pertun nimeämispuheen ensimmäistä kertaa sunnuntaina ja täytyy sanoa että ensimmäinen kerta kun nauroin ääneen koko BBn aikana. Mitä noihin tyttöihin tulee niin molemmat tytöt kyllä näyttää kasvoiltaan siltä että ne saattaa pillahtaa itkuun hetkenä minä hyvänsä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MissEvilEve sanoi:
Terhi on juu kova itkemään ja märisemään. Aina kun menee päiväkirjahuoneeseen niin aikamoista vinetystä se on, alkaa ärsyttää pikkuhiljaa jo äänikin...:rolleyes:

Aiwan. Ja sitten sillä on aina se V-ryppy otsalla. Kulmat kurtussa istuu ja vaikertaa. Haukkuu jotakuta vittumaiseksi, ja sitten kun hänen äänestämänsä tyyppi lähtee talosta niin itkeä tillittää kun kaverit lähtee ja masentaa.

Ja sitten sen on aina mentävä analysoimaan ja selittämään toisten tunteita. Vaikka toista kuinka vituttaisi eikä jaksaisi niin aina tulee se "mutta mun mielestä...." eikä jaaritus lopu koskaan.

Merica sanoi:
En oikein nyt ymmärrä... Onko se Tiina muka sitten niin kauhean ruma?? Mun mielestä on ollut alusta alkaen kaikkein suloisimman ja mukavimman näköinen
No Tiina on ihan tavallisen näköinen. Vois sanoa jopa mukavan, ellei olisi ohjelmaa seuratessa huomannut ettei se ole pätkääkään mukava.
Ja no, Kathy toki on kaunis kasvoiltaan, mutta ei ne isot tissit paljon auta jos kroppa muuten ei miellytä silmää.
Se on ihan pirun kolhon näköinen. Meikkaamalla saa jostain kuvakulmasta hyvän näköisiä kuvia, mutta oikeasti se on kolho.
Mutta eipä tää toki ole ainoa asia, mikä miesten mieltymyksissä ihmetyttää :)
Jos vielä ihmetyttää, niin älä epäröi kysyä. :)

MissEvilEve sanoi:
Terhi on juu kova itkemään ja märisemään. Aina kun menee päiväkirjahuoneeseen niin aikamoista vinetystä se on, alkaa ärsyttää pikkuhiljaa jo äänikin...:rolleyes:

Juu, eilen se sitten itki sitä kun "tää on maailman yksinäisin paikka välillä". Voiskohan yhtään johtua siitä miten se itse koko ajan selkäänpuukottaa muita kilpailijoita?

Siitä se vasta soppa syntyy kun Tiina tai Terhi joutuu äänestykseen. Saattaa ruveta tämä vanhojen piikojen koalitio murenemaan.

Laitetaas tähän väliin spoiler:

Uusi viikkotehtävä on Armeija. Tiina romahti täysin kun sai kuulla että pitää nukkua BB-talon pihamaalla ja täytyy myös pukeutua armeijan vaatteisiin. Se on ollut siitä lähtien naama norsunvitulla ja sanoo joka asiaan "vittu en tee". Sanoisin että joutuu seuraavaan pudotukseen lähes varmasti.

En haluaisi aiheuttaa murhetta Mikan kannattajille mutta vaikuttaa entistä todennäköisemmältä että luikertelija-Timo menee finaaliin Pertun kanssa. Naiset on enää pelkkiä pelinappuloita ja Antin karisma ei riitä finaalikaksikkoon.

P.S. Minna ei sitten selvinnyt Antin kanssa viettämästään BB-yöstä ihan vähällä kun uusimpien lööppien mukaan poikaystävä on mahdollisesti jättänyt hänet. Ei oo reiluu! :eek:

protsku sanoi:
P.S. Minna ei sitten selvinnyt Antin kanssa viettämästään BB-yöstä ihan vähällä kun uusimpien lööppien mukaan poikaystävä on mahdollisesti jättänyt hänet. Ei oo reiluu! :eek:

Eikse ollu niin ettei se miesystävä tullut edes vastaan sinne BB-ohjelmaan kun Minna lähti ulos...?

Joo ei näkyny Minnan miesystävää, mutta onneksi eksä (tai no naimisissahan ne vieläkin on) oli paikalla :haart:

akki sanoi:
Joo ei näkyny Minnan miesystävää, mutta onneksi eksä (tai no naimisissahan ne vieläkin on) oli paikalla :haart:

Sen 'eksän' kanssa tuntuis synkkaavan paremminkin. Jotenkin hyvin lämpimästi puhui se entinen mies siinä tv-haastattelussa silloin Roopen syntymäpäivänä, ja muutenkin esim Minna on mielestäni puhunut paljon enemmän entisestä miehestään ja ihan positiiviseen sävyyn/kehuen, joten oiskohan hermot mennyt osittain senkin takia, jäänyt liikaa nykyinen 'taka-alalle'...

Joo ei varmaan nykyisestä oo kivalta tuntuneet ne jutut ja ehkä se nykyinen (tai ehkä jopa nykyinen eksä) huomasi näiden viikkojen aikana, millainen Minna oikeasti on :D Akka tehny muuta ku räpläsi teippiä ja :itku:

protsku sanoi:
En haluaisi aiheuttaa murhetta Mikan kannattajille mutta vaikuttaa entistä todennäköisemmältä että luikertelija-Timo menee finaaliin Pertun kanssa.

Luulen, että ainoa este Mikan ja Pertun finaalille on se, että he ovat molemmat pudotuksessa ennen sitä. Ei se Timo tosta vielä niin paljon osakkeitaan ole nostanut.

Tosin voi koko teoria kaatua siihen, että pudotukset loppuvat lähiaikoina. Saattaa jäädä viimeiseen äänestykseen enemmän kuin 2 asukasta. Tätä puoltaisi sekin, että suunniteltu aika ei riitä niin moneen pudottamiseen jos sama tahti jatkuu.

Jos talossa on viimeisessä äänestyksessä enemmän kuin 2 niin silloin Perttu lienee vahvoilla. Jos siellä on vain Mika ja Perttu niin menee homma vähän jännemmäksi. Luulen, että esim Antin idolit siirtyvät lähes kaikki Mikan puolelle jos munanraapija putoaa jatkosta. Perttu taas on sellainen jurpo, että se ei peri kenenkään ääniä vaan pyristelee vakiotaustajoukkonsa turvin.

Integrandi sanoi:
Luulen, että ainoa este Mikan ja Pertun finaalille on se, että he ovat molemmat pudotuksessa ennen sitä. Ei se Timo tosta vielä niin paljon osakkeitaan ole nostanut.

Tosin voi koko teoria kaatua siihen, että pudotukset loppuvat lähiaikoina. Saattaa jäädä viimeiseen äänestykseen enemmän kuin 2 asukasta. Tätä puoltaisi sekin, että suunniteltu aika ei riitä niin moneen pudottamiseen jos sama tahti jatkuu.

Jos talossa on viimeisessä äänestyksessä enemmän kuin 2 niin silloin Perttu lienee vahvoilla. Jos siellä on vain Mika ja Perttu niin menee homma vähän jännemmäksi. Luulen, että esim Antin idolit siirtyvät lähes kaikki Mikan puolelle jos munanraapija putoaa jatkosta. Perttu taas on sellainen jurpo, että se ei peri kenenkään ääniä vaan pyristelee vakiotaustajoukkonsa turvin.

Aika hyvä analyysi. Et sää olekkaan niin tyhmä kuin äitis väittää.;)

akki sanoi:
Akka tehny muuta ku räpläsi teippiä
Mikähän mahtaa olla kyseisen häiriön nimi ja lääketieteellinen selitys. Mä en edes tiennyt koko hommasta ennen kuin eilen näin sillä akalla sen teipinpalan sormessa ja sitten luin jonkin vanhemman jutun missä mainittiin psykoottinen jatkuva teipinpalan räplääminen. Näytti hieman häiritsevältä touhulta.

Joku viisas tiesi tuolla aiemin kertoa, että se 130cm vaalea pygmi on ihan hyvännäköinen. Siis ei helvetti! :D Jos semmonen on hyvännäköinen niin voin kertoa, että samalla asteikolla allekirjoittanut on mister universum.

Eli siis, silmä käteen... :rolleyes:

rahkanaama sanoi:
Joku viisas tiesi tuolla aiemin kertoa, että se 130cm vaalea pygmi on ihan hyvännäköinen. Siis ei helvetti! :D Jos semmonen on hyvännäköinen niin voin kertoa, että samalla asteikolla allekirjoittanut on mister universum.

Eli siis, silmä käteen... :rolleyes:

No silleenhän se on että kauneus on katsojan silmissä ja kauheus katsojan pupillissa... Makuja on monia ja eipä se auta mitään jos toinen tykkää erilaisesta kuin itse.

On mullakin aika eriäviä mielipiteitä ollut muutamien kilpailijoiden ulkoisesta habituksesta mutta se ei tarkoita sitä että mulla olis huono maku ;)

Näinhän se menee. ;)

lej sanoi:
Mikähän mahtaa olla kyseisen häiriön nimi ja lääketieteellinen selitys. Mä en edes tiennyt koko hommasta ennen kuin eilen näin sillä akalla sen teipinpalan sormessa ja sitten luin jonkin vanhemman jutun missä mainittiin psykoottinen jatkuva teipinpalan räplääminen. Näytti hieman häiritsevältä touhulta.

Muuten en niitä brittiversiossa olleita psykologiosuuksia ole kaivannut, mutta teippiasiaan olisi ollut hauska kuulla ammattilaisen kanta :D

Ja ei saakeli, mun ote herpaantuu. Nukahdin eilen kesken BB:n :eek:

Nyt siellä on sitten viikkotehtävänä se Armeija. Tiina ja Lintsi tuntuvat olevan ilmiriidassa. Tiina sanoo joka asiaan "vittu en tee". Veikkaisin että sekä Tiina että Terhi ovat seuraavassa pudotuksessa. Tytöthän mm. sössivät täydellisesti kaupassa käynnin kun ostivat yli 40 eurolla karkkia vaikka olisi pitänyt ostaa lenkkimakkarat, juusto ja jauhot.

Antti nostaa osakkeitaan huimasti olemalla joukkueenjohtajana tässä viikkotehtävässä. Sinänsä aika hyvä suoritus että tuollainen hippi saa itsensä näyttämään armeijan kapiaiselta. :)

Aivan turha ohjelma, olen muutamia jaksoja seurannut ja ei tee minuun vaikutusta. Jotenkin on aina käynnyt niin että ulkomaalainen versio saattaa olla kiinnostava mutta sitten kotimainen ei kiinnosta yhtään. Jotenkin olisi ihmisetkin voinnut olla kiinnostavampia ja yksikään naisistakaan ei ole millään tavalla "sytyttävä".

Vihdoin järkevä viikkotehtävä. Vähän reipasta ulkoilua ettei katsojat ja kilpailijat pitkästy hengiltä. Antilla hieno Intti by Sweden look. Ei se Tiina mikään Pygmi ole, se on jöröjukan sisko.

J.EdgarHoover sanoi:
Ei se Tiina mikään Pygmi ole, se on jöröjukan sisko.

Repesin. Ja sitäpaitsi, niin totta, niin totta! :D

protsku sanoi:
Veikkaisin että sekä Tiina että Terhi ovat seuraavassa pudotuksessa. Tytöthän mm. sössivät täydellisesti kaupassa käynnin kun ostivat yli 40 eurolla karkkia vaikka olisi pitänyt ostaa lenkkimakkarat, juusto ja jauhot.

Antti nostaa osakkeitaan huimasti olemalla joukkueenjohtajana tässä viikkotehtävässä. Sinänsä aika hyvä suoritus että tuollainen hippi saa itsensä näyttämään armeijan kapiaiselta. :)
Samaa mieltä. Antin osakkeet on nousseet ihan silmissä tän tehtävän aikana. Mun mielestä se osaa tosi hyvin kertoa mitä tehdään, siten että kaikki ymmärtävät.

Tytöt ryssi kyllä sen kaupassa käynnin. Meikäläiseltä olis voinut tulla PIENI avautuminen kun makkarat jäi pois. Ei siinä joku yksi bisse olisi paljon lohduttanut. Tiina ainakin äänestykseen! :curs:

Timokin voi tosin olla lähellä äänestystä, koska se sammutti sen saatanan nuotion ja jätti sitten vielä kertomatta asiasta. Jos asia tulee ilme Big Brotherin toimesta ja aiheuttaa esim. viikkotehtävän epäonnistumisen, niin varmasti ropisee nimeämispisteitä. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom