Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
J.EdgarHoover sanoi:
En ole ihan varma, mutta mun mielestä Perttu sainoi siellä paljussa tukka täyttä, että hänen mielestä Tiina on ollut talon parhaan näköinen tyttö. Toi on jus hyvä esimerkki viinan vaaroista, tulee vaarallisia harhoja.

Tuota itsekin ihmettelin, en tosin kuullut lausetta tarkkaan. Arvelin Pertun sanoneen Iina. Joskushan Perttu kertoili että sen entisillä tyttöystävillä oli samanlainen kroppa kuin Iinalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
J.EdgarHoover sanoi:
En ole ihan varma, mutta mun mielestä Perttu sainoi siellä paljussa tukka täyttä, että hänen mielestä Tiina on ollut talon parhaan näköinen tyttö. Toi on jus hyvä esimerkki viinan vaaroista, tulee vaarallisia harhoja.
En oikein nyt ymmärrä... Onko se Tiina muka sitten niin kauhean ruma?? Mun mielestä on ollut alusta alkaen kaikkein suloisimman ja mukavimman näköinen, ei toki klassisen kaunis, mutta eipä ne muutkaan tytöt siellä oo olleet. Ja lisäksi Tiinalla on mun silmään parhaimmassa kuosissa kroppa, mielestäni sillä saattoi nähdä jopa häivähdyksen vatsalihaksista kun se joskus bikineissään heilui jossain. Enkä tosiaan ymmärrä sitä niiden poikien puhetta siitä, että parhaimman näköiset tytöt on lähteneet...Mun mielestä sekä Iina että Hanna on melko tavallisen näköisiä ja Hanna lisäksi ärsyttävän teinityttömäinen mauttomissa vaatteissaan. Ja no, Kathy toki on kaunis kasvoiltaan, mutta ei ne isot tissit paljon auta jos kroppa muuten ei miellytä silmää.
Mutta eipä tää toki ole ainoa asia, mikä miesten mieltymyksissä ihmetyttää :)

Merica sanoi:
En oikein nyt ymmärrä... Onko se Tiina muka sitten niin kauhean ruma?? Mun mielestä on ollut alusta alkaen kaikkein suloisimman ja mukavimman näköinen, ei toki klassisen kaunis, mutta eipä ne muutkaan tytöt siellä oo olleet.

Tiina on ehdottomasti parhaimman näköinen tyttö, Iinakin oli ihan ok, mutta vain naamastaan.. :D Avokkikin tykkää Tiinasta, sanoi sen olevan juurikin söpö ja suloinen, eikä niinkään kaunis.

http://2005.bigbrother.se/

Ei helvetti, verratkaa noita Ruotsin kilpailijoita näihin suomalaisiin kilpailijoihin!

Ei pysty käsittään, miten jossain lehdissä tms. on ylistetty sitä kuinka tämä Suomen BB on niin hyvä koska kilpailijat eivät ole kauniita(eli pinnallisiako?) ja että tämän takia Suomen BB:ssä ei sikailla niin paljon. Siis tämä meidän BB:han on aivan helvetin tylsä, eihän siellä tapahdu mitään kuin ehkä kerran 2 viikossa. Ja kuka oikeasti jaksaa seurata jotain "tavallisten" ihmisten tavallista elämää. Mielumminhan sitä kattoisi kun jengi nolaa itsensä täydellisesti jne.

Ei noita hippejä jaksa seurata, suurin osa inisee kaiken lisäksi koko ajan siitä kuinka perseestä on olla tuolla talossa. Ehkä Subtv ens kerralla tajuaa laittaa taloon "oikeantyyppisiä" ihmisiä. Ei mitään tylsiä rumiluksia.

Brad sanoi:
Ehkä Subtv ens kerralla tajuaa laittaa taloon "oikeantyyppisiä" ihmisiä. Ei mitään tylsiä rumiluksia.

No jos oot kattonu aikaisempia UK versioita tai nyt samaan aikaan menossa olevaa Hollannin versiota niin ei ne juurikaan poikkea suomalaisesta Big Brotherista. Kilpailijoista suurin osa on ollut kaikissa maissa taviksia ja hyvä niin. Se se vasta olisikin tylsää jos laitettaisiin Big Brotheriin jotain tangokuninkaallisia, idolsfinalisteja ja valokuvamalleja.

Tai ehkä sinä haluaisit sellaisen Big Brotherin jossa on bodareita, bodareita ja bodareita? Tai sellaisen missä on kaikki kaupungin spurgut samassa? :lol2:

Brad sanoi:
http://2005.bigbrother.se/

Ei helvetti, verratkaa noita Ruotsin kilpailijoita näihin suomalaisiin kilpailijoihin!

Ei pysty käsittään, miten jossain lehdissä tms. on ylistetty sitä kuinka tämä Suomen BB on niin hyvä koska kilpailijat eivät ole kauniita(eli pinnallisiako?) ja että tämän takia Suomen BB:ssä ei sikailla niin paljon. Siis tämä meidän BB:han on aivan helvetin tylsä, eihän siellä tapahdu mitään kuin ehkä kerran 2 viikossa. Ja kuka oikeasti jaksaa seurata jotain "tavallisten" ihmisten tavallista elämää. Mielumminhan sitä kattoisi kun jengi nolaa itsensä täydellisesti jne.

Ei noita hippejä jaksa seurata, suurin osa inisee kaiken lisäksi koko ajan siitä kuinka perseestä on olla tuolla talossa. Ehkä Subtv ens kerralla tajuaa laittaa taloon "oikeantyyppisiä" ihmisiä. Ei mitään tylsiä rumiluksia.

Joo, onneks noi ruotsin kaverit on niin hemmetin komeita...

http://2005.bigbrother.se/images/uploads/contestants/profile_carlfredrik_208x448.jpg
:eek:
Sori, se olikin norjasta, ilmankos...

Jerko sanoi:
Joo, onneks noi ruotsin kaverit on niin hemmetin komeita...

http://2005.bigbrother.se/images/uploads/contestants/profile_carlfredrik_208x448.jpg
:eek:
Sori, se olikin norjasta, ilmankos...

On siellä pari kivan näköistä misukkaa
profile_annicka_208x448.jpg

protsku sanoi:
No jos oot kattonu aikaisempia UK versioita tai nyt samaan aikaan menossa olevaa Hollannin versiota niin ei ne juurikaan poikkea suomalaisesta Big Brotherista. Kilpailijoista suurin osa on ollut kaikissa maissa taviksia ja hyvä niin. Se se vasta olisikin tylsää jos laitettaisiin Big Brotheriin jotain tangokuninkaallisia, idolsfinalisteja ja valokuvamalleja.

Tai ehkä sinä haluaisit sellaisen Big Brotherin jossa on bodareita, bodareita ja bodareita? Tai sellaisen missä on kaikki kaupungin spurgut samassa? :lol2:

No bodareita nyt tuskin kukaan haluaa tv:ssä nähdä. Mutta eihän se olisi ollenkaan huono ehdotus iskeä kaikki tosi-tv voittajat tonne taloon pariksi kuukaudeksi, hehe. Ja lisäksi vielä joku Marika Fingeroos heilumaan alasti, hahah.

Kyllä mä jotain UK versiota joskus katoin. Kyllä mun muistaakseni siinä ainakin jotain tapahtu, tosin ei sielläkään kaikki kilpailijat mitää helmiä ollut. En nyt tarkota, että jokainen kilpailija tulisi olla joku valokuvamalli, mutta olisi nyt edes niin että kaikki olisivat täysin erilaisia. Tavallisia ihmisiä osa, ja sitten muutama kaunotar/komistus sekottamaan pakkaa. Tuntuu että tässä Suomen versiossa kaikki on liian paljon toistensa kaltaisia, eli tullaan aika hyvin toimeen ja mitään suurempia riitoja ei ole.

Brad sanoi:
Tavallisia ihmisiä osa, ja sitten muutama kaunotar/komistus sekottamaan pakkaa. Tuntuu että tässä Suomen versiossa kaikki on liian paljon toistensa kaltaisia, eli tullaan aika hyvin toimeen ja mitään suurempia riitoja ei ole.
Johtuiskohan myös suomalaisten luonteesta. Brittiversiossa tapahtui senkin takia, että ne ostivat aina rahoilla alkoholia ruoan sijaan. Vaikka suomalaiset juokin paljon muuten niin useimmat suomalaiset ovat varsinkin ryhmässä liian järkeviä (mennään ennemistön mukaan), jotta saisi kohuohjelmaa tehtyä, eli toisin sanoen eivät osta edes röökiä yhteisillä rahoilla, kun kaikki eivät polta. Lisäksi Suomessa on myös tapana pitää useimmat asiat oma tietona eikä sanota asioita päin naamaa.

Idealtaan ihan hauska tämä uusi viikkotehtävä. En viiti spoilata, halukkaat voi luntata BB:n kotisivuilta. Ja todelliset taistelijathan tietävät jo 24/7 kautta :D

Todellisella taistelijalla on aina puoli kiloa paskaa housussa. Niinku Tinderellalla tehtävää annettaessa.;)

Mua alkoi vituttamaan jo nyt sen yhden akan valitus, kun pelkästään luin subin nettisuvuja, vaikka ei tänään ole ohjelmaa tv:stä vielä edes tullut.

Onko se joku ehdoton pasifisti vai onko sillä vaan jotain muita henkisiä ongelmia.

Meikän riippuvaisuuteen on tullut pieni särö. Olin katsomatta ohjelmaa sekä la&su :eek:

No mutta joo, kai se on pakko ainakin Pertun synttäreitä etsiä jostain että sais imutettua koneelle ;)

MissEvilEve sanoi:
Meikän riippuvaisuuteen on tullut pieni särö. Olin katsomatta ohjelmaa sekä la&su :eek:

No mutta joo, kai se on pakko ainakin Pertun synttäreitä etsiä jostain että sais imutettua koneelle ;)
ole huoleti, minullakin jäi viime maanataina jakso katsomatta+pari extra lähetystä, aika paha moka;):D

neutraali sanoi:
ole huoleti, minullakin jäi viime maanataina jakso katsomatta+pari extra lähetystä, aika paha moka;):D

Joo, tää ei ollut kyllä omavalintainen juttu että pakon eessä missasin. Aijaijai... Lupaan petrata!:whip: :D

Ihme väkee. Yks itkijä kun lähti niin jo alkoi toinen parkua. Noilla tytöillä on vähän liian paha olo mun makuun :itku:

Terhi on juu kova itkemään ja märisemään. Aina kun menee päiväkirjahuoneeseen niin aikamoista vinetystä se on, alkaa ärsyttää pikkuhiljaa jo äänikin...:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom