Suomalainen "kohukaunotar" vähän liikaa paljastavissa kuvissa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Panzerfaust sanoi:
Kyllä ainakin täällä päin tulee katsastettua Laatua pojille-osiota yleensä n.15 min. verran kerrallaan, mutta se johtuu siitä että kuvien neitokaiset ovat ulkomaalaisia. Oman maansa naisilta sitä odottaa siveellisempää käytöstä.
Uskomatonta kaksinaismoralismia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jortsu sanoi:
Uskomatonta kaksinaismoralismia.

Samaa mieltä. Älytön kommentti.

Olis mielenkiintoista tietää mitä mieltä täällä oltais Martinasta silloin, jos noi Hymyn kuvat ois yhtä photoshopattuja kun Laatua pojille-threadissa... :D Omasta mielestäni Martina on luonnossa nähtynä keskimääräistä kauniimpi...älykkyydestä en osaa sanoa, mutta ainakaan lehtijuttujen ja haastattelujen perusteella ei vakuuta.

muzzi sanoi:
Tätä lukiessa tulee sellainen olo, että yrität haukifileen ja muiden oksentajien kanssa elvistellä tyyliin "...en tykkää... mulla on paljon parempia... jne" ja todellisuudessa todennäköisesti omaatte mahdollisuuksia korkeintaan Mervi Tapola tasolle...

Kukaan ei varmaan huomannut provoiluani siinä eräässä viestissä? :thumbs:

En missään vaiheessa ole oksennellut Martinan kuville, olen vain lähinnä todennut, että hymy-lehden kuvien perusteella naisen nykykunto ei minua viehätä. Voisiko jopa olla niin, että mun kauneusihanteet on vähän erilaiset kuin sun? Kun mun mielestäni tuolla kaupungilla liikkuessa näkee ihan päivittäin huomattavasti houkuttelevamman näköisiä naisia kun Martina noissa hymyn kuvissa..

Mut piis vaan! :piis:

PS: Ton perse roikku aika ikävän näkösesti...
- Ainkin sillä on perse! Samaa ei voi sanoa lukemattomista muista suomalaisista naisista.

...älykkyydestä en osaa sanoa, mutta ainakaan lehtijuttujen ja haastattelujen perusteella ei vakuuta.
- Toisaalta jos ton kanssa nyt pääsisi/ajautuisi/joutuisi juttelemaan niin kaiken tämän ennakkoasettelun jälkeen sitä voisi yllättyä positiivisestikin.

Ja oikeastaan hyvä jos tollaiset mimmit on useampien mielestä oksettavia. Minäkin kelpaan heille paremmin kun eivät voi olla niin ronkeleita.
-Vielä tosta urheilullisuudesta,vaikka Martina ei olekaan niiden n.30(?) mimmin joukossa joiden kuva on "punttimimmien kuvat" osastolla niin veikkaan hänen liikkuvan/urheilevan huomattavasti keskivertotallaajaa enemmän! Vaikka sitten tekisi sitä 100 toiston sarjaa lähentäjää ja loitontajaa mutta tekeepähän 'vittu' jotain. Ei kukaan,eli ei Martinakaan,ole niin dorka että aikoo tehdä ulkonäöllään/muodollaan rahaa mutta ei sitten tee sen eteen mitään.

I'd fuck her 7 days a week and twice on sundays.

muzzi sanoi:
Tätä lukiessa tulee sellainen olo, että yrität haukifileen ja muiden oksentajien kanssa elvistellä tyyliin "...en tykkää... mulla on paljon parempia... jne" ja todellisuudessa todennäköisesti omaatte mahdollisuuksia korkeintaan Mervi Tapola tasolle...

Väännetään rautalangasta, että SINÄKIN tajuat. Pidän itse luonnollisista naisista. Martina ei siis vastaa omia mieltymyksiäni. Ymmärsitkö vai pitääkö vielä selventää?

Siis mä en kyllä nyt yhtään tajua tätä kinaamista. Sehän on aivan päivänselvää, että eri näköiset naiset miellyttävät eri miesten silmää. Jos jotakuta ei miellytä, niin mitä sitten? Toiset pitävät muodokkaista naisista, toiset eivät.

Kenties tämä johtuu siitä, että myös meitä miehiä on erilaisia. Jotkut geenit ja ominaisuudet sopivat paremmin yhteen kuin toiset. Siksipä lajin säilymisen kannalta on parasta, että kaikki etsivät toisilleen sellaisen puolison, jonka ominaisuudet parhaiten täydentävät itseään.

Ei siis viitsitä riidellä makuasioista. Eihän kukaan täysjärkinen ala riitelemään lempiväreistäkään. Ei ole kovin miehekästä pilkata toisten naisihanteita...

Tomppa85 sanoi:
Siis mä en kyllä nyt yhtään tajua tätä kinaamista. Sehän on aivan päivänselvää, että eri näköiset naiset miellyttävät eri miesten silmää. Jos jotakuta ei miellytä, niin mitä sitten? Toiset pitävät muodokkaista naisista, toiset eivät.

Kenties tämä johtuu siitä, että myös meitä miehiä on erilaisia. Jotkut geenit ja ominaisuudet sopivat paremmin yhteen kuin toiset. Siksipä lajin säilymisen kannalta on parasta, että kaikki etsivät toisilleen sellaisen puolison, jonka ominaisuudet parhaiten täydentävät itseään.

Ei siis viitsitä riidellä makuasioista. Eihän kukaan täysjärkinen ala riitelemään lempiväreistäkään. Ei ole kovin miehekästä pilkata toisten naisihanteita...

Viisaita sanoja :thumbs:
Itse en ollut kovin viisas, kun avasin tämän keskustelun, mutta saatiinpahan jotain väiteltävää aikaiseksi ;)

Sanotaanko näin, että vartalo on rupsahtanut vanhemmista kuvista (sivulla 2). Naama on edelleen nätti silmät erikoiset ja tissit paljon paremmat kuin aikaisemmin. Kumminkin vaakakupissa vaikuttaisi enemmän mamman luonne kuin se että vartalon on rupsahtanut +5-10kg. Kysesisen mamman luonnettta en voi arvioida (tuskin kukaan muukaan tällä palstalla) joten jätän sen auki ja teen mielipiteeni ihan randomilla näistä jutuista mitä lehdissä on kirjoiteltu. Se kertoo jo paljon naisesta kun yrittää keinolla millä hyvänsä julkisuuteen. Hankkiutuu salarakkakksi ja pui salarakkauttaaan lehdissä, Hankkii silikonit edistääkseen kohujulkkis mielikuvaa itsestään ja esitteelee niitä jossain HYMYSSÄ siis HYMYSSÄ?!? WTF?!? Paistattelee Seiskan sivuilla tempauksillaan. hmm... En seurustelisi kyseisten tietojen pohjalta! Panemista voisin harkita ja vastauksen siihen panisinko vai en tietäisin vasta juuri ennen H-hetkeä...todennäköisesti panisin mutta en rakastelisi, koska seksissä ei ole kyse kuin lihan himosta ja rakastelussa aivan muista sfääreistä :D

Panemisesta vielä sen verran suurin osa täällä panee oikeaa/vasenta kättään harva se päivä joten kirteeinä panisin vai en on aika huono. Rakastusin / en rakastuisi on jo paljon parempi.

training_day sanoi:
Väännetään rautalangasta, että SINÄKIN tajuat. Pidän itse luonnollisista naisista. Martina ei siis vastaa omia mieltymyksiäni. Ymmärsitkö vai pitääkö vielä selventää?

Seli seli...taidat olla noita Hannibalin mainitsemia peräkammaripoikia, jotka "oksentaa" muille kuin sille ostarin Luomu-Merville

muzzi sanoi:
Seli seli...taidat olla noita Hannibalin mainitsemia peräkammaripoikia, jotka "oksentaa" muille kuin sille ostarin Luomu-Merville

Sinullakin on oikeus mielipiteeseesi ja en jaksa tästä enempää väitellä. Asenteessa sinulla olisi kuitenkin paljon korjaamisen varaa.

Tän threadin sisältö on kyllä aika pohjanoteeraus... Vaik edellämainittu henkilö oiskin joku ns. "turhajulkkis", niin se ei oikeuta kuitenkaan huorittelemaan tai lutkittelemaan.

Niin ja onhan tuo nyt helvetti kaunis nainen ja vaikka kuinka joku tääl muuta väittäis niin joka jamppa kusis hunajaa jos vaan pukille pääsis.

Kovin itseriittoista porukkaa näyttää tääl olevan...

Vihiittu.. Ihan soeva pelihän tuo tyttö on :thumbs:

Jotku tykkää äitistä ja jotku tyttärestä.

Akkeli sanoi:
Niin ja onhan tuo nyt helvetti kaunis nainen ja vaikka kuinka joku tääl muuta väittäis niin joka jamppa kusis hunajaa jos vaan pukille pääsis.

Ei, tuo ei vaan saa mun mielenkiintoo heräämään, en tiedä mikä siinä on mutta mun mielestä toi ei vaan oo kaunis, onko se niin **tun hankalaa ymmärtää että jokaisella on kauneusihanteensa?

doggie.gif
...

Haukifile sanoi:
Ei, tuo ei vaan saa mun mielenkiintoo heräämään, en tiedä mikä siinä on mutta mun mielestä toi ei vaan oo kaunis, onko se niin **tun hankalaa ymmärtää että jokaisella on kauneusihanteensa?

Ei se oo mitenkään vaikea ymmärtää, ei hän ihan munkaan kauneusihanteen mukainen ole mutta eipä siinä mitään vikaakaan ole. Mutta sanonpahan vaan että tältäkin palstalta löytyy monia jotka näkee tollasia naisia vaan päiväunissaan. Ja sitäpaitsi enhän mä mistään kauneusihanteesta puhunutkaan vaan pukille pääsystä. Haluaisin todella nähdä sellaisen sinkkumiehen joka sanois Martinalle ei, jos se tulis ehdottelemaan.

dogi sanoi:
Et viitsisi heittää speksejä joilla älykkyys mitataan ulkonäön perusteella, säästyis Mensan pojilta huomattava määrä aikaa ja vaivaa kun ei tarvitsisi niiden testien kanssa leikkiä.. Kiitos :worship:

Kauneus on katsojan silmässä ja niin on tyhmyyskin. ;)

Mä voin kyllä tarjota Mensan tytöille erehtymättömän reinokoneen konsultointia näissä asioissa. Silmämääräinen naisten älykkyysmittaus kuvan perusteella. Mieluiten alastonkuva, ettei vaan se sisäinen tyhmyys jää vahingossa piiloon. :D

Tyhmyys ei tässä yhteydessä välttämättä ole älykkyyden vastakohta. Melko älykäskin nainen voi olla "tyhmä muija". Mutta jos ihmisen olemuksesta heijastuu noinkin vahvasti (minun subjektiiviseen silmääni) pinnallisuutta, ylimielisyyttä, itsekkyyttä, sivistymättömyyttä, tunneälyn puutetta sekä taipumusta ryssäfutaajien imeskelyyn, niin minä jätän väliin. Elämänasenteeni perustuu laajamittaisiin tieteellisiin tutkimuksiin, eli aikoinaan on miljoonalta tylyltä beibeltä käyty kysymässä. :D

Haukifile sanoi:

Mikä on sinun kauneusihanne?

Oma kauneusihanne on nainen joka on normaalipainoinen valloittavalla hymyllä ja silmillä, väh B-kupin rinnoilla, (realistisilla) tulevaisuuden suunnitelmilla varustettu itsevarma sekä perusterve suomalainen nainen ;)

Martiinalla on mukava hymy, kauniit silmät ja hyvät tissit sekä on normaalipainoinen. En tiedä miten selviäisi lopuista kriteereistä. Vaikka selviäisi niin uskon ensireaktion (kaikki kohujutut sun muut) tehneen niin suuren kysymysmerkin alitajuntaan, että hommasta ei tulisi mitään.

Haukifile sanoi:

Lukaisinpa tämän läpi ja on ihan pakko ottaa kantaa sillä keskustelu alkaa vaikuttamaan yläasteelaisten höpinöiltä ja vaikea uskoa että suurinosa sentään aikuisia miehiä ketkä tähän ovat kirjoitelleet...Huomaa hyvin että monille on kertakaikkiaan käsittämätöntä kuinka omasta mielestään kauniin näköinen nainen ei olekaan sitä samaa toisen silmissä. :eek: :rolleyes:

Tähän väliin siis pikku muistutus: Kauneuteen liittyvät ihanteet vaihtelevat niin kulttuurin kuin henkilöiden omien mieltymyksien mukaan. Ei kukaan voi sanoa toiselle täällä että Martina on kaunis ja te kaikki panisitte/tai olette kateellisia peräkammarinpoikia+homoja tms jos uskallatte/kehtaatte olla toista mieltä. Toinen tykkää lyhyestä, toinen pitkästä, toinen laihasta, toinen lihavasta, joku tummasta, joku vaaleasta, yksi valitsee keskitien tallaajan ja normikroppaisen punapään kun toisen silmää hivelee koukkunokkaiset naiset ja persjalkaiset pitkäselät. Itse olen kiintynyt ihmiseen joka on mielestäni maailman parhaimman näköinen. Olisiko teidänkin mielestä? Tuskin... :jahas:

Minä olen ihaillut ulkonäön perusteella monia naisia ja miehiä ketkä eivät toisissa herätä minkäänlaisia tunteita. Minua itseäni on elämäni varrella sanottu vaikka miksi: nätiksi, erittäin kauniiksi ja myöskin tavalliseksi tai rumaksi. Hyväksyn ja ymmärrän sen koska ihmiset pitävät erilaisista asioista... Se on ihan sama asia kuin toisten suussa keitetyt kukkakaalit tai sinihomejuustot ovat suurinta herkkua ja toisten suussa... Niin no... :urjo:

Ehkä monella olisi syytä tarkistaa vähän niitä omia asenteitaan ja käsittää tämä fakta että makuja on yhtä monia kuin ihmisiäkin.

Kauneus on katsojan silmässä.
Kauheus on katsojan pupillissa.

Martina on mielestäni ihan sievä kasvoiltaan eikä mitään valittamista. Syyt/keinot jolla hän on päässyt julkisuuteen ovat taas kyseenalaisia ja kertovat ikävää tarinaa hänestä ihmisenä. Persoona vaikuttaa ulkonäköön yllättävän paljon, se on juuri sitä 'sisäistä kauneutta' [mikä on kuulemma vain rumien keksintö...] Todellisuus on kuitenkin tarua ihmeellisempää: Sievä Martina näyttää silmissäni mitättömältä henkisten ominaisuuksiensa takia [median antama kuva].

:piis:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom