Haukifile sanoi:
Ei, tuo ei vaan saa mun mielenkiintoo heräämään, en tiedä mikä siinä on mutta mun mielestä toi ei vaan oo kaunis, onko se niin **tun hankalaa ymmärtää että jokaisella on kauneusihanteensa?
Lukaisinpa tämän läpi ja on ihan pakko ottaa kantaa sillä keskustelu alkaa vaikuttamaan yläasteelaisten höpinöiltä ja vaikea uskoa että suurinosa sentään aikuisia miehiä ketkä tähän ovat kirjoitelleet...Huomaa hyvin että monille on kertakaikkiaan käsittämätöntä kuinka omasta mielestään kauniin näköinen nainen ei olekaan sitä samaa toisen silmissä.
Tähän väliin siis pikku muistutus: Kauneuteen liittyvät ihanteet vaihtelevat niin kulttuurin kuin henkilöiden omien mieltymyksien mukaan. Ei kukaan voi sanoa toiselle täällä että Martina on kaunis ja te kaikki panisitte/tai olette kateellisia peräkammarinpoikia+homoja tms jos uskallatte/kehtaatte olla toista mieltä. Toinen tykkää lyhyestä, toinen pitkästä, toinen laihasta, toinen lihavasta, joku tummasta, joku vaaleasta, yksi valitsee keskitien tallaajan ja normikroppaisen punapään kun toisen silmää hivelee koukkunokkaiset naiset ja persjalkaiset pitkäselät. Itse olen kiintynyt ihmiseen joka on mielestäni maailman parhaimman näköinen. Olisiko teidänkin mielestä? Tuskin... :jahas:
Minä olen ihaillut ulkonäön perusteella monia naisia ja miehiä ketkä eivät toisissa herätä minkäänlaisia tunteita. Minua itseäni on elämäni varrella sanottu vaikka miksi: nätiksi, erittäin kauniiksi ja myöskin tavalliseksi tai rumaksi. Hyväksyn ja ymmärrän sen koska ihmiset pitävät erilaisista asioista... Se on ihan sama asia kuin toisten suussa keitetyt kukkakaalit tai sinihomejuustot ovat suurinta herkkua ja toisten suussa... Niin no... :urjo:
Ehkä monella olisi syytä tarkistaa vähän niitä omia asenteitaan ja käsittää tämä fakta että makuja on yhtä monia kuin ihmisiäkin.
Kauneus on katsojan silmässä.
Kauheus on katsojan pupillissa.
Martina on mielestäni ihan sievä kasvoiltaan eikä mitään valittamista. Syyt/keinot jolla hän on päässyt julkisuuteen ovat taas kyseenalaisia ja kertovat ikävää tarinaa hänestä ihmisenä. Persoona vaikuttaa ulkonäköön yllättävän paljon, se on juuri sitä 'sisäistä kauneutta' [mikä on kuulemma vain rumien keksintö...] Todellisuus on kuitenkin tarua ihmeellisempää: Sievä Martina näyttää silmissäni mitättömältä henkisten ominaisuuksiensa takia [median antama kuva].
:piis: