Suomalainen "kohukaunotar" vähän liikaa paljastavissa kuvissa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Enemmän vituttaa Marika Fingerroos seksipalstoineen ja webbikameroineen. :rolleyes:

Sitäkin enemmän vituttaa tämä Eremenko Jr. joka on syntyjään venäläinen. Miksi ketään pitäis kiinnostaa, miten jonkun iivanan futisura sujuu?

Iso käsi Mikael Storsjölle, joka avaa Kavkazcenter.com - sivut uudelleen suomalaisella palvelimella. :thumbs:

http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101979353891

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
neutraali sanoi:
miks se on lutka jos se tissinsä näyttää, jos henry saari näyttää lehdessä slerbaa niin onko se pukki, homo tai joku muu, en tajua.

Samaa kastia se Henrykin on. Noi on niin huoria noi "salarakkaat" jotka tulee kertomaan panoistaan lehteen. Kiveksiäkin kiinnostaa.

Eugen sanoi:
Samaa kastia se Henrykin on. Noi on niin huoria noi "salarakkaat" jotka tulee kertomaan panoistaan lehteen. Kiveksiäkin kiinnostaa.
joo ne jutut onkin lutkien hommaa mutta ei kuvat mielestäni.

Ei ollut kauhean laadukkaita kuvia Martinasta, ei. Muutenhan tuo typsy on kaunis, ainakin paljon paremman näköinen kuin minä. Se täytyy heti kättelyssä tunnustaa.
Sitä en vaan käsitä, että miksi joku haluaa tulla tunnetuksi jonkun salarakkaana? Miksi se julkisuus tekee autuaaksi? Vai tekeekö? Ehkä sillä saa tehtyä hetken rahaa, mutta kehtaako itseänsä katsoa peilistä viiden vuoden päästä?

neutraali sanoi:
joo ne jutut onkin lutkien hommaa mutta ei kuvat mielestäni.

Täysin samaa mieltä. Sitä ollaan tämän tyyppisellä saitilla nopeasti - ettenkö sanoisi - loogisissa ongelmissa, jos pelkillä uikkareilla verhottu kroppa tuottaa moraalista närkästystä. Kuva-osiolla jätkät on kurkoja, laatua pojille threadissa ämmät on huoria. Niinkö? Ämmillä maksetaan rahana. Jätkille yleensä harhaisen minäkäsityksen pönkityksenä :D

Jos en varattu oisi niin voisin läiskiä tuota avokämmenellä perseposkille mieluusti :)

soulsick sanoi:
Jos en varattu oisi niin voisin läiskiä tuota avokämmenellä perseposkille mieluusti :)

Ei mua haittaa, jos sä oot varattu.

neutraali sanoi:
miks se on lutka jos se tissinsä näyttää, jos henry saari näyttää lehdessä slerbaa niin onko se pukki, homo tai joku muu, en tajua.

Se, että tämä akka näyttää meloninsa rahasta tai julkisuudesta lehdessä, tekee hänestä huoran minun silmissäni. Miksi? SE VAIN ON MUN MIELIPIDE. Seksi sinänsä kuuluu mun mielestä niille ihmisille, jotka sitä harrastavat. En voisi kuvitellakaan olevani sellaisen naisen kanssa, joka näyttää lollonsa ihmisille rahasta. Fiilarit samanlaiset, kuin yleisen patjan kanssa touhutessa. Se nainen leimasi itsensä mun silmissä, kun lähti tekemään seksillä rahaa. Laittaminen on vain niin vitun siistiä, ettei siihen tarvitse mitään muuta sotkea. Voitte sanoa tekopyhäksi, niin mä sen vain ajattelen...

Jos kyseessä on mies, en minä häntäkään arvosta. En tunne Henryä henkilökohtaisesti, kuten en Martinaakaan. En arvosta heidän ammattejaan. Kyllä mulle saisi maksaa aivan vitusti, että näyttäisin kikkiäni julkisesti, onneksi sitä ei kukaan halua nähdäkään...

Ps.(Jos joku sen haluaa nähdä, tarjoukset privana :D :D :D :D )

Johnny sanoi:
Sitäkin enemmän vituttaa tämä Eremenko Jr. joka on syntyjään venäläinen. Miksi ketään pitäis kiinnostaa, miten jonkun iivanan futisura sujuu?

Varmaankin siksi, että hänellä sattuu olemaan Suomen kansalaisuus, ja on yksi ainoista oikeasti lahjakkaista "suomalaisista" jalkapalloilijoista.

Ihmetyttää että kaikki miss-suomi kilpailijat saa haukkua rumiksi luuviuluiksi mutta martinasta tai mikä onkaan ei saa edes olla pitämättä leimautumatta homoksi???

PS: Ton perse roikku aika ikävän näkösesti...

Big Evil sanoi:
Se, että tämä akka näyttää meloninsa rahasta tai julkisuudesta lehdessä, tekee hänestä huoran minun silmissäni.
Ehkä sinun silmissäsi tekee, mutta yksinkertaisesti ei hän voi olla huora koska ei ole harrastanut seksiä rahasta!

Big Evil on oikeassa. Lumppu on lumppu.

Eugen sanoi:
Onhan toi mimmi ihan yhtä kohujulkkis on kuin Suomen kansakin manner eurooppalainen. Asiat pitää vain suhteuttaa. Tuulipukua käyttävä tavan suomalainen kun keskimäärin viettää lomansa Viking linella tai kerran viidessä vuodessa kanarialla. Tilaa seiskaa ja katsoo leikin varjolla ynnä muuta suomi-viihdettä. Jännittää joka lauantai lottoa sekä kerran vuodessa euroviisuja. Kyllä sille isännälle tuo nainen on megastara kun se pullauttaa tissinsä iltapäivälehdessä esiin. Se on hänelle yhtä kaukainen haave kuin Melissa minulle.

p.s. on ollu parempia naisia luonani punaviinillä.

Kiitos tuosta yhteiskunnallisesta analyysistä, nyt me muutkin tiedämme minkälainen on "tavan suomalainen", ja millainen on tämän suhtautuminen lehdissä esiintyviin naisiin. :jahas:

Miten muuten ihmisten paremmuutta mielestäsi mitataan? :david:

Punaviiniä... mmm..

S0874 sanoi:
Miten muuten ihmisten paremmuutta mielestäsi mitataan?

Penatuloksella.

Tosi nätti tyttö ja ihan hyvä kroppa, nou problem.

ringside sanoi:
Ei mua haittaa, jos sä oot varattu.

Homosteluthreadhälyytys!Apua,apua,kohta on Snaken porkkanansyöntihalut taas viety...

Tähänkö on pakkis mennyt? Hyvännäköiset bodarimuijat haukutaan miehiksi ja ylistetään jotain silikoonihoratsua yli kaiken...

Kiivaan keskustelun vuoksi piti vilkaista kuvat ihan toiseen kertaan... kohtuullisen tiukkahan tuo näyttää olevan, tissitkin on isot (doh!), mutta kun ei toimi. Vittu nuo kuvat näyttää edelleen oksettavilta. Klikatkaa vertailukohtana missukan public profilea, jo lähti teltta nousuun :thumbs:

nigster sanoi:
Ehkä sinun silmissäsi tekee, mutta yksinkertaisesti ei hän voi olla huora koska ei ole harrastanut seksiä rahasta!

Sitähän me emme tiedä, vai tiedämmekö? ;)

Ainakin muija on salarahastanut seksillä imemällä venäläistä potkupalloilijaa salaa ja myymällä jutun iltapäivälehdille. Aika pahasti seksi ja raha sotkettu jo siinä.

Martinasta: itse pidän enemmän blondeista ja (jo päältäkin näkyvä) tyhmyys on aina vastenmielistä, joten en menisi baarissa pokaamaan. Ja syy ei ole se että olisi jotenkin liian kaunis jotta tällä naamalla uskaltaisi.

reino sanoi:
(jo päältäkin näkyvä) tyhmyys on aina vastenmielistä
:offtopic:

Et viitsisi heittää speksejä joilla älykkyys mitataan ulkonäön perusteella, säästyis Mensan pojilta huomattava määrä aikaa ja vaivaa kun ei tarvitsisi niiden testien kanssa leikkiä.. Kiitos :worship:

D.Yates sanoi:
Vittu nuo kuvat näyttää edelleen oksettavilta. Klikatkaa vertailukohtana missukan public profilea, jo lähti teltta nousuun :thumbs:

Siis häh? Missukan public profilen kuvassa näkyy vaan selkää, ei mitään muuta. Ja jos tuo threadin aloitusmuija on muka ruma niin minulle kelpaa sitten "rumat" naiset.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom