Suomalainen "kohukaunotar" vähän liikaa paljastavissa kuvissa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Kattoko kukaan sitä 4d dokkarii sillon niistä miehistä,jotka ihannoi niitä sairaan lihavia naisia:D Ehkä osa näistä pakkislaisista kuuluu sitten siihen ryhmään, niin eihän tälläiset martinat voi silloin viehättää;) Kauniita muijia, mutta pään sisällä ei liiku mitään muuta ku ulkonäköön liittyvää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On pari kertaa tullut nähtyä toi Martina livenä ja pakko sanoa, että tyttö on todella kaunis. Noi kuvat ei tee oikeutta neidille.

Sportman81 sanoi:
Kauniita muijia, mutta pään sisällä ei liiku mitään muuta ku ulkonäköön liittyvää.
Ja sinä tiedät tämän koska?

Täällä jaksetaan moralisoida tissikuvia ja sitten kuitenkin kuolataan laatua pojille- tredissä.

OmppuO sanoi:
Ja sinä tiedät tämän koska?

Täällä jaksetaan moralisoida tissikuvia ja sitten kuitenkin kuolataan laatua pojille- tredissä.

Eli sinä pidät esim.Fingerroosia hyvänä keskustelijana jolla on mielenkiintoisia ajatuksia? Mikäs siinä:)

Heitin tämän sen perusteella,mitä olen lukenut lehdistä,katsonut telkkarista ja nähnyt livenä raflassa.

Laffer sanoi:
Siis häh? Missukan public profilen kuvassa näkyy vaan selkää, ei mitään muuta.
Juuri näin. Siinä on poseeraus, valaistus ja kuvaus onnistuneet. Siis verrattuna salaimijän kuviin.

Halusin varmistaa että mistä olet asian päätellyt.Hyvä jos sulla on omakohtaisia kokemuksia. Yleensä noita kommentteja heittää vaan ihmiset, jotka on nähnyt kuvan jossain lehdessä. Enkä mä sanoisi, että pelkästään lehtijuttujen perusteella voi sanoa jonkun olevan pinnallinen, koska kuinka monelta missiltä/mallilta/kohukaunotarsalarakasjulkkikselta kysytään jotain muuta kuin ulkonäköön tai seksielämään liittyviä asioita? Eli vaikka joku isotissinen ihminen miettisikin jotain muuta kuin ulkonäköään, niin eihän ketään toimittajaa kiinnosta. Ja mitä taas raflassa käymiseen tulee, niin en usko, että kukaan pitää suakaan minään järjenjättiläisenä jos/kun kännissä heilut. Vai tarkoititko lähituntumaa illallispöydässä?

Meikäläisessä aiheuttaa viehätyksen vastakohtaa huomattavasti enemmän ko. ihmisen julkinen käyttäytyminen kuin tämän ulkonäkö. Kroppa on ihan jees, mutta nassu (ja etenkään otsatukka) ei vetoa.

Big Evil sanoi:
Kyllä mulle saisi maksaa aivan vitusti, että näyttäisin kikkiäni julkisesti, onneksi sitä ei kukaan halua nähdäkään...

Jos joku maksaa mulle vipit, laitan heti pippelistäni kuvan vip-osiolle.

Tätä threadia lukiessa tulee sellainen olo, että jos ei tykkää tuollaisesta Martinan oloisesta naisesta niin sitten on kaiketi pakko olla homo taikka tykätä "hieman" isommista naisista... Onko se tosiaan niin ihmeellinen asia, että tuo kyseinen neito ei vetoa omaan naismakuun?
Julkisuudesta(kin) löytyy todella paljon naisia, joita pidän erittäin kauniin, seksikkään jne. näköisenä, mutta tuo Martina nyt vaan ei ole yksi niistä.

Ihan ass-fuckable.

Goatsilla sanoi:
Jos joku maksaa mulle vipit, laitan heti pippelistäni kuvan vip-osiolle.

Rinkku 5 e ja Aimo 5 e? Tämän tuhkiskolaajan haluan saada kiinni. :evil: :D

Big Evil sanoi:
Se, että tämä akka näyttää meloninsa rahasta tai julkisuudesta lehdessä, tekee hänestä huoran minun silmissäni. Miksi? SE VAIN ON MUN MIELIPIDE. Seksi sinänsä kuuluu mun mielestä niille ihmisille, jotka sitä harrastavat.

Onko melonien näyttäminen seksiä? Onko naisen rinnat aina pakko rinnastaa seksiin? Nehän on vauvojen syöttämistä vartenolevat meijerit, joihin (jotkut :rolleyes) miehet ovat luoneet kiinnostustaan.
Tissit on tissit, eli niiden näyttäminen EI ole seksiä. Sä taidat olla syntyperäinen USA:lainen, kun tissit on iso NOU NOU. Mutta joukkotappelut, kidutukset, ammuskelut ja kaikki väkivalta on iso YEAH YEAH entertainment.
Eikö tuo ole hieman vääristynyt käsitys maailmasta?
Eri asia sitten jos muijat lepertelee kaiken seksielämästään seiskalle, sitten moni saattaa leimata lutkahuoriksi. Mutta itehän sen ovat aiheuttaneet. Mutta IMO tissien näyttäminen ei ole seksiä! Muista, ne on maitorauhaset, vauvojen omat meijerit.

-Marchi- sanoi:
Onko melonien näyttäminen seksiä? Onko naisen rinnat aina pakko rinnastaa seksiin? Nehän on vauvojen syöttämistä vartenolevat meijerit, joihin (jotkut :rolleyes) miehet ovat luoneet kiinnostustaan.
Tissit on tissit, eli niiden näyttäminen EI ole seksiä. Sä taidat olla syntyperäinen USA:lainen, kun tissit on iso NOU NOU. Mutta joukkotappelut, kidutukset, ammuskelut ja kaikki väkivalta on iso YEAH YEAH entertainment.
Eikö tuo ole hieman vääristynyt käsitys maailmasta?
Eri asia sitten jos muijat lepertelee kaiken seksielämästään seiskalle, sitten moni saattaa leimata lutkahuoriksi. Mutta itehän sen ovat aiheuttaneet. Mutta IMO tissien näyttäminen ei ole seksiä! Muista, ne on maitorauhaset, vauvojen omat meijerit.

Jos rintojen AINOA tarkoitus olisi vauvojen ruokkiminen, niin miksipä niihin laitettaisiin silikoni yms. implantteja... mietipä sitä.

ringside sanoi:
Täysin samaa mieltä. Sitä ollaan tämän tyyppisellä saitilla nopeasti - ettenkö sanoisi - loogisissa ongelmissa, jos pelkillä uikkareilla verhottu kroppa tuottaa moraalista närkästystä. Kuva-osiolla jätkät on kurkoja, laatua pojille threadissa ämmät on huoria. Niinkö? Ämmillä maksetaan rahana. Jätkille yleensä harhaisen minäkäsityksen pönkityksenä :D

Aika osuva kommentti. :D

OmppuO sanoi:
Halusin varmistaa että mistä olet asian päätellyt.Hyvä jos sulla on omakohtaisia kokemuksia. Yleensä noita kommentteja heittää vaan ihmiset, jotka on nähnyt kuvan jossain lehdessä. Enkä mä sanoisi, että pelkästään lehtijuttujen perusteella voi sanoa jonkun olevan pinnallinen, koska kuinka monelta missiltä/mallilta/kohukaunotarsalarakasjulkkikselta kysytään jotain muuta kuin ulkonäköön tai seksielämään liittyviä asioita? Eli vaikka joku isotissinen ihminen miettisikin jotain muuta kuin ulkonäköään, niin eihän ketään toimittajaa kiinnosta. Ja mitä taas raflassa käymiseen tulee, niin en usko, että kukaan pitää suakaan minään järjenjättiläisenä jos/kun kännissä heilut. Vai tarkoititko lähituntumaa illallispöydässä?

Ei jonkun kuvan perusteella voikkaan päätellä mitään,eikä yhden lehtijutun perusteella. Mikäli näillä neidoilla oikeasti olisi jotain muutakin arvoa elämässä,ehkä niiden omat nettisivut olisivat muuta kun ne nyt ovat?

Itse en lähtisi arvostelemaan toisen luonnetta tai älyn lahjoja pelkästään lehtijuttujen tai kapakkakierroksen perusteella tuntematta henkilökohtaisesti ko.ihmistä. Kaikilla tietysti on oikeus omaan mielipiteeseen. Minulle ei nuista kuvista tullut minkäänlaista oksennusrefleksiä, eikä kyllä heppikään herännyt. Martina ei kyllä eroa paljon ulkonäöltään suomalais tytöistä. Ainoa ero on ehkä silikonit.

VVF sanoi:
Martina ei kyllä eroa paljon ulkonäöltään suomalais tytöistä. Ainoa ero on ehkä silikonit.

Martina KYLLÄ eroaa ulkonäöltään aika paljonkin monista suomalaisista tytöistä, vaikka Suomi ja Ruotsi onkin aika uniikkeja maita tässä asiassa;)

Kyllä ainakin täällä päin tulee katsastettua Laatua pojille-osiota yleensä n.15 min. verran kerrallaan, mutta se johtuu siitä että kuvien neitokaiset ovat ulkomaalaisia. Oman maansa naisilta sitä odottaa siveellisempää käytöstä.

training_day sanoi:
Tätä threadia lukiessa tulee sellainen olo, että jos ei tykkää tuollaisesta Martinan oloisesta naisesta niin sitten on kaiketi pakko olla homo taikka tykätä "hieman" isommista naisista... Onko se tosiaan niin ihmeellinen asia, että tuo kyseinen neito ei vetoa omaan naismakuun?
Julkisuudesta(kin) löytyy todella paljon naisia, joita pidän erittäin kauniin, seksikkään jne. näköisenä, mutta tuo Martina nyt vaan ei ole yksi niistä.

Tätä lukiessa tulee sellainen olo, että yrität haukifileen ja muiden oksentajien kanssa elvistellä tyyliin "...en tykkää... mulla on paljon parempia... jne" ja todellisuudessa todennäköisesti omaatte mahdollisuuksia korkeintaan Mervi Tapola tasolle...

muzzi sanoi:
Tätä lukiessa tulee sellainen olo, että yrität haukifileen ja muiden oksentajien kanssa elvistellä tyyliin "...en tykkää... mulla on paljon parempia... jne" ja todellisuudessa todennäköisesti omaatte mahdollisuuksia korkeintaan Mervi Tapola tasolle...

Mitä ihmettä tuo nyt on... eikai nyt sentään ole sama asia sanoa että "ei oikee iskeny toi eukko" kuin "mullapas on parempia lälälälälää". Ja mistä johtuu että jos ei tykkää löysä peräisestä silikooni eukosta on automaattisesti ruma homo joka ei koskaan voi saada edes kuuromykkäsokealta???

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom