Subway

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jawhead
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sulla on hyvä maku :D tosin itse otan tuohon vielä tuplajuuston lisäksi. Useinn ei tule käytyä kun kalliiksi tulee.
Paahtopaisti 30cm on 9.70 +2.00 tuplaliha +1.00 tuplajuustosta. Koko paketti maksaa sit 12.70
onhan se aika törkee hinta jos oikein ajattelee, mut on ne vaan niin hyviä :kuola:

Taalla 30cm subi + juoma maksaa £5. Heheh. :)

Olen kaynyt viimeisen muutaman vuoden aikana kerran Subissa ja sekin oli pari viikkoa sitten seuralainen halusi sinne. Kai tuo on ihan ok ruokaa jos tykkaa mussuttaa pullaa. Omaan ruokavalioon ei sovi, liian paskaa.

Englanti, here i come! :D

noilla hinnoilla tulis käytyä varmaan ihan liikaakin. onko siellä mäkkärit ja muut myös halvempia kuin suomessa?

Ei mitaan karya, en ole koskaan kaynyt. Ihmiset hakevat (pika)ruokansa lahinna erilaisista pienista, yksityisista puljuista kuten fish & chips-shopeista. Niissa yleensa isot ranskalaiset reilun punnan, kebab-annos £3-5, oikeasti iso ja laadukas hamppari n. £2... Lahestulkoon kaikki on taalla halvempaa kuin Suomessa.

Taalla 30cm subi + juoma maksaa £5. Heheh. :)

Olen kaynyt viimeisen muutaman vuoden aikana kerran Subissa ja sekin oli pari viikkoa sitten seuralainen halusi sinne. Kai tuo on ihan ok ruokaa jos tykkaa mussuttaa pullaa. Omaan ruokavalioon ei sovi, liian paskaa.

Tuota olen täällä aina ihmetellytkin, jos porukka oikeasti haluaa tiukan kunnon jossa lihaksetkin eroittuu niin miksi käydä syömässä subeja?

Tuota olen täällä aina ihmetellytkin, jos porukka oikeasti haluaa tiukan kunnon jossa lihaksetkin eroittuu niin miksi käydä syömässä subeja?
Jos syö päivässä 7 ateriaa eli viikossa 48 ateriaa ja niistä 1 tai kaksi on subway niin paljon luulet että se vaikuttaa siihen millaisen kuntoon pääset?

Ei kaikki subwayn annokset ole paskaa edes body-mielessä. esim. tämä on sietoisa http://www.subway.fi/fi/tuotteet/ravintoaineet/ravintoainetaulukko/#kalkkuna

Ja nokitetaan, viimeksi oli 30cm subi tasan 5$ kun kävin kalkkunaversion safkaamassa. Tosin oli joku tarjousviikko menossa, normihinnasta en osaa sanoa.

edit. Ainiin ja jos ei ole oletussubissa proteiinit kohdallaan niin aina voi lisärahalla tuplata lihat :)

Jos nyt Subiin olisi pakko mennä syömään, niin mikä noista leivistä mahtaisi olla se ns. terveellisin vaihtoehto. Siis mikä patonki, liha, mitkä lisukkeet ja mikä kastike? On muuten jumalattoman kallis paikka syödä, kun sais kunnon raflasta lounaan samaan hintaan, kun tuolta ton 30cm subin :D

Jos nyt Subiin olisi pakko mennä syömään, niin mikä noista leivistä mahtaisi olla se ns. terveellisin vaihtoehto. Siis mikä patonki, liha, mitkä lisukkeet ja mikä kastike? On muuten jumalattoman kallis paikka syödä, kun sais kunnon raflasta lounaan samaan hintaan, kun tuolta ton 30cm subin :D

Tuosta zoomailet sen mukaan mikä on sun käsitys terveellisestä
http://www.subway.fi/files/pdf/sw_ravintoainetaulukko.pdf

Mun ääni menis kokojyvä-hunajakaura patongille tuplakalkkunalla. Grillattu kanakaan ei ole paha vaihtoehto. Jos rasvoja ei pelkää niin juusto ja chipotlesoosi vielä kyytiin ja maksimaalinen määrä kasviksia väliin.

Ei se yksi subi satunnaisesti haittaa minun kiristelyjäni, koska liikuntamäärät ovat niin korkeat. Tosin minä olenkin vain kynisjudoka, enkä hc-bodari.

Ei kaikki subwayn annokset ole paskaa edes body-mielessä. esim. tämä on sietoisa http://www.subway.fi/fi/tuotteet/ravintoaineet/ravintoainetaulukko/#kalkkuna

Ja nokitetaan, viimeksi oli 30cm subi tasan 5$ kun kävin kalkkunaversion safkaamassa. Tosin oli joku tarjousviikko menossa, normihinnasta en osaa sanoa.

edit. Ainiin ja jos ei ole oletussubissa proteiinit kohdallaan niin aina voi lisärahalla tuplata lihat :)

Suuri osa tuon energiasta tulee valkoisesta vehnäjauhosta.
Nuo kokojyväpatongitkin on 98% valkoista jauhoa johon on ripoteltu joukkoon muutama jyvärouhe murena.

"Ravinteiden hävikki valkojauhoa tehtäessä: B1 vitamiinista (tiamiini) poistuu 97 %, B6-vitamiinista (pyridoksiini) 94 % ja B3 vitamiinista 88 %, kivennäis- ja hivenaineista pii poistuu 98 prosenttisesti, kromi vähenee 87 - 90 %, rauta ja sinkki 87 - 90 %, magnesium 80 - 90 %, mangaani lähes 90 %, kalium 77 - 80 %, kalsium 60 - 70 %, fosfori 75 - 80 % ja kuidut 70 - 80 %. Alkion poistamisen myötä E-vitamiini poistuu kokonaan."

Hillomunkki ei paljon eroa ravintoaineiden osalta subin patongeista.

Paitsi rasvan ja sokerin osalta. Sekä vielä se, ettei hillomunkissa ole kasviksia eikä lihaa.

Tarkoitin vain patongia ja rasvaa siinä on vähemmän, mutta sokeri ja valkoinen vehnäjauho eivät suuresti ero toisistaan, sovitaan että se on sitten pullapitkoa.

Suuri osa tuon energiasta tulee valkoisesta vehnäjauhosta.
Nuo kokojyväpatongitkin on 98% valkoista jauhoa johon on ripoteltu joukkoon muutama jyvärouhe murena.

"Ravinteiden hävikki valkojauhoa tehtäessä: B1 vitamiinista (tiamiini) poistuu 97 %, B6-vitamiinista (pyridoksiini) 94 % ja B3 vitamiinista 88 %, kivennäis- ja hivenaineista pii poistuu 98 prosenttisesti, kromi vähenee 87 - 90 %, rauta ja sinkki 87 - 90 %, magnesium 80 - 90 %, mangaani lähes 90 %, kalium 77 - 80 %, kalsium 60 - 70 %, fosfori 75 - 80 % ja kuidut 70 - 80 %. Alkion poistamisen myötä E-vitamiini poistuu kokonaan."

Hillomunkki ei paljon eroa ravintoaineiden osalta subin patongeista.

Samanlailla ne hitaatkin hiilarit rasvaksi menee kun syödään yli kulutuksen. Veteleehän porukka maltoakin bodausmielessä, ja se jos joku on nopeaa hiilaria. Ainainen miettiminen jokaisen aterian GI:stä luultavasti vaikuttaa negatiivisemmin kehitykseen kuin se, että antaa pari kertaa viikossa itselleen luvan nauttia aterian hiilarit nopeista lähteistä.

Tuplalihalla ja kaikilla rehuilla tollanen subi täyttää ihan kohtuullisen aterian kriteerit IMO.

[venom];3461074 sanoi:
Samanlailla ne hitaatkin hiilarit rasvaksi menee kun syödään yli kulutuksen. Veteleehän porukka maltoakin bodausmielessä, ja se jos joku on nopeaa hiilaria. Ainainen miettiminen jokaisen aterian GI:stä luultavasti vaikuttaa negatiivisemmin kehitykseen kuin se, että antaa pari kertaa viikossa itselleen luvan nauttia aterian hiilarit nopeista lähteistä.

Tuplalihalla ja kaikilla rehuilla tollanen subi täyttää ihan kohtuullisen aterian kriteerit IMO.

Maltoa en suosittele kenenkään käyttävän edes palautusjuomassa.
En ole kriittinen pelkästään näiden pullien(patongit) sisältämien nopeiden hiilareiden vuoksi, vaan siksi että ne ovat todellista roskaruokaa jossa ei ole lainkaan vitamiineja ja hivenaineita.

Tuplalihalla ja 100% ruisleivällä täyttäisi omat kriteerini.

Tuplalihalla ja 100% ruisleivällä täyttäisi omat kriteerini.

100% ruisleivällä jos noita saisi niin en näkisi ongelmaa syödä noita vaikka päivittäin. Pointti olikin se, että jos yksittäisessä ateriassa on kaikki muu kohdallaan, paitsi että suurin osa hiilareista tulee vaaleasta leivästä, niin kyllä noita voi syödä silloin tällöin. Jos viikon aikana syö 40 ateriaa ja kahdessa on vähän normaalia vähemmän vitamiineja ja hivenaineita niin eipä se kehittyminen niistä kiikasta.

[venom];3461109 sanoi:
100% ruisleivällä jos noita saisi niin en näkisi ongelmaa syödä noita vaikka päivittäin. Pointti olikin se, että jos yksittäisessä ateriassa on kaikki muu kohdallaan, paitsi että suurin osa hiilareista tulee vaaleasta leivästä, niin kyllä noita voi syödä silloin tällöin. Jos viikon aikana syö 40 ateriaa ja kahdessa on vähän normaalia vähemmän vitamiineja ja hivenaineita niin eipä se kehittyminen niistä kiikasta.

Voishan sitä sen munkinkin syödä kerran viikkon eikä paljon haittais, mutta kun syö mielummin jotain muuta sama koskee subia, ei edes maistu yhtä hyvältä.
Jos halaisin tuollaista kasaisin sen itse, Someron saunapalvikinkkua, kermajuustoa, kananmunaa tai leipäjuustoa, salaattia ja vaikka tomaatin siivuja.

Kostukkeeksi vaikka itse tehtyä sinappi/etikka kermaviilikastiketta tai pikku suihkaus neitsyt oliiviöljyä.

Teen päivittäin itselleni upeita leipiä runsailla täytteillä, miksi Subiin?

Suositut

Back
Ylös Bottom