Subway

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jawhead
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Subissa tulee silloin tällöin käytyä :) Mielestäni todella hyvä vaihtoehto verrattuna johonkin mäkkiin tai heseen. Ja pystyy tuolla dietilläkin käymään, sillä ei niitä kaloreita niin paljon noissa leivissä loppujen lopuksi ole.
Paahtopaisti ja subwayclub on mun suosikkeja :)

Subi on ainoa pikaruoka jota meikäläinen ostaa. Kohtuullisen terveellistäkin verrattuna moniin muihin! Aina sama setti: kana teryaki 30cm kokojyvä + makeasipuli + hunajasinappi :)

Itsekin käyn dieetillä satunnaisesti subissa - päivän pelastaja usein.

Subi on kyllä myös mun ehdoton valinta jos jotain pikaruokaa pitää mättää. Heset ja Mäkit sun muut on ylihintasta pahvia jota ei syö erkkikään. Kokonainen kokojyvä BMT:nä toimii hemmetin hyvin kerran 1-2 viikkoon.

Harvemmin tulee subissa syötyä mutta jos tulee niin kyllä se kana teryaki on se voittajan valinta:P Tosin mielummin haen vaikka citymarketista täytetyn patongin:D

Harvemmin tulee subissa syötyä mutta jos tulee niin kyllä se kana teryaki on se voittajan valinta:P Tosin mielummin haen vaikka citymarketista täytetyn patongin:D

Taisin aiemmin ketjussa moittia Subin patonkeja kuivaksi käntyksi mutta Cittarin patongit ne vasta onkin! :D

Kaveri otti kerran evääksi jonkun Subin, pisti reppuun ja söi vasta vähän myöhemmin. Se oli kyllä mukavasti lössähtänyt eikä maistunut kuivalta vaan ihan maukkaalle omasta mielestäni. Täytyy itselläkin jatkaa kenttätutkimusta, joku siinä Subwayssa viehättää kun en näemmä voi myöntää etten pitäisi niistä (hintaan nähden) vaikka pariin otteeseen on tullut testattua eri vaihtoehtoja. Olen varmaan yleisen painostuksen ja mainosten orja.

30cm Meltti majoneesilla ja amerikansinapilla on ehdoton ykkönen.
Oon tavannu tilata kokojyväleivällä, mutta oon tässä hiljan ruvennu epäilemään että kuinkahan kokojyvää sekin oikeesti on, kun mistään ei tahdo löytyä tietoja - eikä subin neiditkään suostu kertomaan. :D Ainakin väri on vähän tummempi. Tietääkö joku tarkemmin mitä siinä kokojyväleivässä on?

Aika nopeestihan noi lässähtää ja muuttuu vetisiksi. Et parempi syödä heti.

Subi on tossa 20 metrin päässä kämpiltä, mutta aika vähän on tullu käytyy. Spicy italian lisäpekonilla maistuu välillä.

^ Samaa mieltä. Itseasiassa olen viimeisen vuoden tilannut lähes aina saman leivän, joka on täynnä kanaa ja aika iso uutinen saa tulla, että tämän perjantai-lauantai illan tavan lähden lopettamaan. :dance2:

Itsehän kävin näin perjantain kunniaksi vetäsemään lounastauolla puolikkaan kokojyvän paahtopaistilla :)
TUPLALIHA ;)

Heh, pakko se näköjään on, koska alkoi tekemään niin pirusti mieli tämän sun viestisi jälkeen :D
Normaalisti teriyaki ollut se ehdoton ykkönen!

Heh, hyvä hyvä :D

Pitäs tuo Steak & Cheese kyl kokeilla joskus ku se saanu nii positiivista palautetta :D

Heh, hyvä hyvä :D

Pitäs tuo Steak & Cheese kyl kokeilla joskus ku se saanu nii positiivista palautetta :D
Joo! Täytyy tunnustaa, että itse en ole edes maistanut muita, kuin teriaki ja kinkku. :wtf: Kerro ihmeessä, kun maistat, että kannattaako hakea.. Ylemmän kävin tässä hetki sitten hakemassa kokonaisena ja hyvää oli! :hyper:

Huomenna treenin jälkeen paahtopaisti tuplalihalla ja Southwest-kastikkeella :kuola:
Satanan kallista vaan :(

sulla on hyvä maku :D tosin itse otan tuohon vielä tuplajuuston lisäksi. Useinn ei tule käytyä kun kalliiksi tulee.
Paahtopaisti 30cm on 9.70 +2.00 tuplaliha +1.00 tuplajuustosta. Koko paketti maksaa sit 12.70
onhan se aika törkee hinta jos oikein ajattelee, mut on ne vaan niin hyviä :kuola:

Suositut

Back
Ylös Bottom