Subway

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jawhead
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin nopsaa hakemassa äsken itselleni iltapalaa. Aurajuustoa ekaa kertaa kokeilussa, helvetin hyvää :kuola:
Vähän paskan maku jäi suuhun myyjästä.. Kuitissa on 21:57:24 aika, mutta silti hän kolmeen kertaan huomautteli (lue: vittuili) että olisin muka ollut liian myöhässä, vaikka olin ennen sulkemisaikaa jo ulkona! Hän myös kävi laittamassa oven lukkoon jo joskus 21:55 - eikö asiakkaita pitäisi ihan 21:59 asti päästää sisään? Itse kun olen palveluammatissa ollut, niin aina kyllä ollaan asiakasta palveltu vaikka kuinka on itsellä ollut kiire :confused:

Ota yhteyttä puhelimella sinne ja pyydä saada puhua esimiehen kanssa ja kysy että onko tuo oikein noin?
Itse olen aina huonoa palvelua saatuani ottanut esimiehiin yhteyttä ja olen usein saanut lahjakorttia tai vähintäänkin asia on korjaantunut.
Esimies ei välttämättä tiedä mitä duunari aina tekee jos ei ole juuri silloin valvomassa. Niin ja voit kertoa tarkan päivän ja ajan milloin kävit niin esimies osaa puhutella oikeaa tyyppiä. Jos siellä oli useampi myyjä niin jos osaat kuvailla ulkonäköä niin plussaa.

Ota yhteyttä puhelimella sinne ja pyydä saada puhua esimiehen kanssa ja kysy että onko tuo oikein noin?
Itse olen aina huonoa palvelua saatuani ottanut esimiehiin yhteyttä ja olen usein saanut lahjakorttia tai vähintäänkin asia on korjaantunut.
Esimies ei välttämättä tiedä mitä duunari aina tekee jos ei ole juuri silloin valvomassa.

- - - Updated - - -

Esimies ei välttämättä tiedä mitä duunari aina tekee jos ei ole juuri silloin valvomassa. Niin ja voit kertoa tarkan päivän ja ajan milloin kävit niin esimies osaa puhutella oikeaa tyyppiä. Jos siellä oli useampi myyjä niin jos osaat kuvailla ulkonäköä niin plussaa.

Kuitistahan sen myyjän nimen näkee :) enpä mä jaksa sen enempää alkaa kenenkään kanssa tappelemaan lahjakorttien vuoksi, mutta yhdelle tutulle työntekijälle ajattelin mainita siellä niin ei tule tavaksi tällä myyjällä laittaa paikkaa etuajoissa kiinni että hän itse pääsisi lähtemään aikaisemmin.

Tuon mukaan pikaruokapaikkojen kanassa proteiiniakin neljännes vähemmän kuin normi kaupan kanassa.

Tota samaa ihmettelin kans, mut tottakai siinä on jos se kerran ei ole kokonaan kanaa. Jos toi olis einespizza, niin siihen olisi vain lisätty heraa sopivasti meikkaamaan ravintoarvot kohdalleen. Subissa ei ole vaivauduttu edes siihen.

Tota samaa ihmettelin kans, mut tottakai siinä on jos se kerran ei ole kokonaan kanaa. Jos toi olis einespizza, niin siihen olisi vain lisätty heraa sopivasti meikkaamaan ravintoarvot kohdalleen. Subissa ei ole vaivauduttu edes siihen.
Ymmärsin jutusta että sama heikompi proteiinin osuus kaikissa tutkituissa ketjuissa. Yksi mikä voi varmaan vaikuttaa tuohon on erittäin runsas nesteellä suolaus.

Mielenkiintoinen responssi Subwaylta tähän keissiin. FB-sivuillaan (sekä USA että Suomi eli ketju ohjeistanut?) kiistävät suoralta kädeltä testin tulokset. Kai niillä nyt jotain pitäis olla näyttää tueksi? Ehkä tulossa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom