Subway

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jawhead
  • Aloitettu Aloitettu
Täysjyväsenä ihan jees. Enkä edes kutsuisi subeja "roskaruoaksi", vaan lähinnä pikaruoaksi. Subi kun sentään käyttää aitoja, ja kotimaisia raaka-aineita, eikä mitään natriumglutamaattiskeidaa, ja jenkkilästä tuotua pakastesalaattia, niinkun muuan McDonalds ja Hese.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pidän kyllä subista, mutta hyvin, hyvin usein saa pettyä siihen, miten ne työntekijät, yleensä alle 20v, osaa tehdä sen subin. Pyydän siihen kaikki kasvikset ja otan tuplalihalla yleensä italian bmt tai spicy italian, mutta en muista milloin olisin viimeksi saanut leivän, jossa täytteet olisivat sisällä edes kohtuullisesti, tai milloin se leipä olisi leikattu oikeasti puoliksi asti (30cm). monesti jää puolet leivästä kiinni toisiinsa, niin pitää repiä leipää siinä kun täytteet valuu pöydälle/syliin ja leipä pysyy kiinni toisissaan... Joskus työntekijät myös tekevät väärän leivän, sekoittavat kumman usein spicy italian ja italian bmt, kun pyydän juuri sitä toista.. -.-''

Noh, kuitenkin hyvää leipää ja tulee kai jatkossakin syötyä, pitää vain valita ostopaikka harkinnalla :P mm. kampin paikka on perseestä.

Vedin lauantaina elämäni ensimmäisen subin ja yllätyin positiivisesti. Hyvä meininki että saa itse valita sisällön ja maku oli jees ja samoin vaikuttaa ihan terveelliseltäkin. Meikäläiselle upposi kokojyväpatonki, grillattu kananrinta, kaikki kasvikset ja joku kastike jota en nyt muista... paahdettuna. Toimii ihan hyvin, tosin en näinkin kunnollinen pikaruoka on meikäläiselle vähän liian pikaruokaa :P

Pari kertaa olen syönnyt ja olen pettynyt. On parempiakin täytettyjä patonkeja ollut kuin nuo subit. Ja yksi vinkki älä jätä tuota subia jääkaappiin vaan syö heti tuoreena. Jätin osan yön yli jääkaappiin ja seuraavana aamuna se maistui aivan kauhealle.

Kyllä! 30cm kana teryaki tuplalihalla, kaikilla lisukkeilla, Hot Louisiana-kastikkeella ja ripauksella pippuria :kuola: Näitä menee nykyään kerran viikossa kun esim. viikonloppuisin tekee mieli herkutella.

Aika kallistahan tuo on mutta kyllä hyvästä ruoasta voi vähän enemmän maksaakin. Lisäksi helppoa kun ei tarvi itse nähdä vaivaa. Nojoo, myönnetää myös että suurimpana motivaattorina on se että mun kämpiltä lähimpään subiin on matkaa n. 200m...

Nam, herkkua!!

Kananrinta tai kana teriyaki (tuplaliha!!) makealla sipulikastikeella ja koko jyväleipä...Nam! Ei oliiveille ja jalopenoille.
Mut joo, just hyvää sapuskaa!

Läskipäivänä valkosipulimajoneesi... :D

oih komppaan täysillä. subi majailee tossa 60metrin päässä. tilipvänä pitää hakea taas pari subia, kylmää kokista lasipulloissa, pizzaa, ja mennä kaverin tykö pelailee nhl11..

jeespoks tulipa näläkä!!

Kokonainen kanateriaki hunajakaura/kokojyväpatongilla, tuplalihalla & paahdettuna, juustoo joo (tarvittaessa pekoni, mmm), southwest/chipotle soosilla ja kaikilla rehuilla öljyineen pippureineen. Kokeilkaapas lyödä tää yhtenä pötkönä myyjälle heti alussa :D

Menee kyllä liikaa rahaa kun tulee noita subeja vedeltyä vähän liiankin usein. Mut minkäs teet kun on niin hyviä eikä kuitenkaan yhtä paskaa kun joku pizza/kebab/hamppari.

Subi on podisafkaa joka menee suoraan pattiin ;)

Clubi tuplalihalla kastikkeina bbq, southwest, valkosipuli!!! :kuola:
Lisäksi ne misut laskuttaa usein väärin. (ala kanttiin(vaatii isomman tilauksen)) :thumbs:

Tänää tuli testattu subin salaatti, kanateriyakilla. Hintaa tuplalihalla tuli 7,40e, annos näytti kohtuullisen kokoiselta ja oli maukas, mutta ei se isompaa nälkää poistanut.

kuinka moni on syöny tonnikala subia? vaimo hemmottelee kotona tekemällä omia; valkosipuli/yrttivoipatonkia + tonnikalamöskä (vissiin kavlin herkkumajoneesia + tonnikalaa) tähän vielä omat lisukkeet mitä haluaa cheddar, sopuli, tomaatti jne..
joka tapauksessa hyviähän nuo on :kuola:

Spicy Italian (30cm)tuplalihalla:kuola:Ei saakeli sais näin dietillä edes ajatella moisia!!:itku:
Nyt tuntuu siltä että voisin syödä tollasseen 180cm:n subin:rock:

Vittu että pitiki eksyä tähän ketjuun.. Subit :kuola: !!! Itel ei oo lempparia, kaikki pupun ruuat ja lihat menee, ei vaan oo nyt vissii puolee vuotee tullu subis käytyä ni tuli pikkuset himot, no kai sitä täytyy joku pvä tässä käyä. :kuola:

Mä nyt en edes sanois tota roskaruuaksi. Tai no jos sen ottaa kymmenellä majoneesilla (huom. saa ottaa vaikka kaikki samaan hintaan, toi selvis mulle vasta tänä vuonna..) ym paskalla niin ehkä sitten, mutta jos vähän ravintoarvoja kattoo niin mun mielestä menee aivan hyvin dieetilläkin satunnaisesti ilman että se ois mikään roskaruokapäivä.

tänään tuli viimeks syötyä, keskiviikkosin nuo kaks kolmenhinnalla päivät :P steak&cheese täysjyvällä, southwestillä(ihan taivaallista kastiketta!) ja kevytmajoneesillä, NAM! kaikki tuntuu ottavan tuplalihalla, pitääpä itekin seuraavalla kerralla! mies847, minäkun joskus kysyin niin sanovat että kolme majoneesiä saa yhteen subiin maksimissaan ottaa :o

tänään tuli viimeks syötyä, keskiviikkosin nuo kaks kolmenhinnalla päivät :P

Hei dude, ne vedättää sua. Ei oo kovin hyvä tarjous :D Itse oon tainnu kerran kävästä Subissa, eikä ollu oikein kummoinen kokemus. Otin muistaakseni jonkun grillatun kanan täysjyväleivällä. Oli vähän kuivakkaa känttyä, vaik kai mä siihen jotain sooseja valkkasin. Pitää testata uudestaan joku päivä rahoissaan.

Hei dude, ne vedättää sua. Ei oo kovin hyvä tarjous :D Itse oon tainnu kerran kävästä Subissa, eikä ollu oikein kummoinen kokemus. Otin muistaakseni jonkun grillatun kanan täysjyväleivällä. Oli vähän kuivakkaa känttyä, vaik kai mä siihen jotain sooseja valkkasin. Pitää testata uudestaan joku päivä rahoissaan.

*reps* :D Känttyähän se.

Moni täällä näköjään ottaa tuplalihalla tuon subinsa. Eikö se maksa maltaita? Kana Teriyaki ja Grillattu kananrinta on mennyt muutamaan otteeseen. Hyviähän nuo leivät on, mutta odottelen edelleen sitä ruissämpylää. :)

Eilen maistoin tuota uutta kana pizziolaa. Oli kyllä aika hemmetin hyvä tuo pepperoni+kana combo, suosittelen. Ainoa miinus siitä, että jäi tuo kana ihan kylmäksi vaikka paahtoivat ihan normisti. Kai ne pepperonit sit oli semmosena käärönä siinä ympärillä ettei lämmenny itse good ol' chicken tarpeeks.

Kokonainen kanateriaki hunajakaura/kokojyväpatongilla, tuplalihalla & paahdettuna, juustoo joo (tarvittaessa pekoni, mmm), southwest/chipotle soosilla ja kaikilla rehuilla öljyineen pippureineen. Kokeilkaapas lyödä tää yhtenä pötkönä myyjälle heti alussa :D

Menee kyllä liikaa rahaa kun tulee noita subeja vedeltyä vähän liiankin usein. Mut minkäs teet kun on niin hyviä eikä kuitenkaan yhtä paskaa kun joku pizza/kebab/hamppari.

Subi on podisafkaa joka menee suoraan pattiin ;)

Kebab salaatti ilman kastikkeita pari krt viikkoon ketodieetillä. Mitäs paskaa nois kebabeis on? Ne tarvii vaan osata muokata ruokavalioon sopivaksi. Saa noista subeistakin paskaruokaa..

Suositut

Back
Ylös Bottom