Subway

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jawhead
  • Aloitettu Aloitettu
Ite oon kans muutaman kerran käyny subwayssa syömässä ja täytyy kyllä sanoa, että maukkaita leipiä ovat. Ainoo vaan, että siitä kokonaisestakin (30cm) subista jää vähän nälkä. :( Näen aina toisinaan märkiä unia siitä 180cm pitkästä subista mikä on ainakin tuolla nettisivuilla listalla... :kuola:
Jep, kannattaa ottaa tuplalihalla, jos muuten meinaa jäädä nälkä. Se ei edes maksa paljoa enempää. Tuplalihan ottaessa kannattaa sitten vähän miettiä sitä syömisen käytännöllisyyttä, meinaa helposti tulla liian iso patonki, ei mene kiinni. Jotain lihapullia ei välttämättä kannata ottaa tuplana ja osan kasviksista voi jättää pois.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös Dr.Phil muuten suositellu subwayta? :D jotenkin muistelisin tämmöstä..

Kokeilkaapa joskus kanateriyaki kokojyväleivällä. Siihen tuplaliha, joka on tonnikalaa(tonnikalat levitetään pohjalle ja kana päälle). Paahdettuna ja juustot päälle, sekä tulinen kastike. Yksinkertaisesti paras!

edit: Jotain kuponkeja tuli, joilla saa täyspitkän 5eurolla.

Meijeripunttaajille (myös entisille goldsilaisille) kanssa vinkkinä, että saa 10% alee ruoholahden subwaysta korttia näyttämällä. Vaikka se ei olisi ollut voimassa vuosikausiin :)

kinkku-paahtopaisti-kalkkuna tuplalihalla onefootlong oliiviöljyisenä täysjyvässä = jamskis, lounari melkein riittää ja ropoja taskusta päälle.

Ja täälläpäin maailmaa siitä saa maksaa melkein saman kuin suomessa :(

Aivan järjettömän hyviä "pullia"... Kokojyväleivällä, kanateriyaki <3 Ja todellakin paljon täyttävämpiä ja terveellisempiä ku jotkuu mäkkärin, hesen tai grillin antimet.

Just tuli haettua sieltä koko perheelle safkat..pirun hyviä,yleensä otetaan(no tää on vasta 3 kerta ku sieltä ostetaan)täysjyväpatongit kananrintaleikkeellä,paahdettuna.Vielä jäi illaks yks steak&cheese..

Subwaytä tuli harrastettua viikoittain firman edellisessä toimipisteessä kun subbari oli melkein tien toisella puolella. Yleensä otin joko täyspitkän täysjyvän grillatulla kananrinnalla (tuplana tietty) ja kastikkeista light-majoa kevyesti ja valkosipulimurskaa tietty. Toinen variantti oli paahtopaisti, sekin tuplana. Kylhän noita kerran viikossa jaksoi mutustella. Välillä tuli ostettua myös pelkkä salaatti tuplalihalla kun ei viittinyt leipää mutustella.

Ei prkl.. Oon unohtanut Subwayn kokonaan kun oon ettinyt terveellisempää vaihtoehtoa mäkkäreille ja heseille. Nyt pitääpi muistaa sit tuo :thumbs:

PICNIC on kans hyvä, mun mielestä paremmat patongit kun subissa. Kaikki patongit opiskelijoille jotain 3 € + iso limsa. Paahtopaistipatonki on aivan kuningas :kuola: :kuola: :kuola:

Siis saano opiskelija(kortilla) patongin ja limsan kolmella eurolla picnicistä?
kerro lisää!

Hyviä safkoja nuo subit on. Myös jotain kokojyvää löytyy, mutta eipä sitä turhaan kannata ottaa jos joku muu maku miellyttää enemmän. Hiilarin määrä tuollaisessa ei kuitenkaan ole kovin merkittävä ja kasviksistakin saa vielä kuitua jonkin verran joukkoon. Lisäksi jos murehdit ihan aikuisten oikeasti jotain vehnäjauhon glykeemistä indeksiä tai jokin muu vastaava asia tökkii, niin ei kannata vaivautua ulos asti syömään. Kannattaa pysytellä kotona ja mutustaa ohraa sellaisenaan.
Tuleehan tuollaisesta 30cm subista n. 80 grammaa hiilareita...

Siis saano opiskelija(kortilla) patongin ja limsan kolmella eurolla picnicistä?
kerro lisää!

Jep jep, ainakin turun picnicistä saa opiskelijakortilla alennusta. Nyt rupes vain tuo hinta epäilyttämään, jotain kolmen euron luokkaa se oli, ehkä vähän päälle (3,50). Pitää käydä tarkastamassa :kuola:. Niin ja iso limsa kuuluu hintaan, sillä saa mahan täyteen :david:

vanha ketju, mut nostetaanpa.

Oon subwaylla töissä ja oon lihonu sinä aikana 5-6 kiloa, enkä oo ollu ku puolivuotta! Ei ne nyt niin terveellisiä oo, tosin niitä tuleeki syötyä puolikas jokapäivä kun ilmaiseksi saa. :D
Ja vaikka onki tullu syötyä kokojyvällä ja esim kalkkunalla niin siltikin lihottaa kun päivittäin vetelee... siinäki 15 cm pätkästä on jo n. 300 kaloria.. ja ku ottaa sen 30centtisen nii niitähä tuleeki sitte 600.. ja tuo on vaa kalkkuna. Ku miettii että ottaa sitte vaikka BMT:n tms nii lähentelee 1000 kaloria.

Kastikkeeksi kannattaa valita mielummin hunajasinappi kuin kevytmajoneesi hunajasinapissa kaloreita per 15cm patukka 24 kaloria, ja kevytmajoneesissa n. 50 kaloria. Makeasipuli on myös parempi vaihtoehto ku tuo majoneesimömmö.

Ja sitten asiaan..:) Ite teen itelle joskus bmt:n lisäpekonilla ja paahdan sen pekonin erikseen että tulee varmasti rapeaaa. ja kastikkeeksi chilimajoneesi, ja mausteeksi valkosipuli.
Ja vihanneksia. Nam.

Ei ne nyt niin terveellisiä oo

Vähän särähti korvaan :D Paljon terveellisempiä nuo on kun joku mäkkärisafkat, kebabit tai pizzat. Ei terveellinen tarkoita samaa kuin vähäkalorinen ;) onhan esimerkiks pähkinätkin terveellisiä, mutta helkutin energiapitoisia.

Ite kyl tykkään subin sämpylöistä:thumbs:

vanha ketju, mut nostetaanpa.

Oon subwaylla töissä ja oon lihonu sinä aikana 5-6 kiloa, enkä oo ollu ku puolivuotta! Ei ne nyt niin terveellisiä oo, tosin niitä tuleeki syötyä puolikas jokapäivä kun ilmaiseksi saa. :D
Ja vaikka onki tullu syötyä kokojyvällä ja esim kalkkunalla niin siltikin lihottaa kun päivittäin vetelee...
Siis sä väität että sun lihoamisen syy on tuo päivittäin vedetty 300 kilokalorin patongin puolikas? News flash - se on kyllä kokonaisuudessa sun ruokavalio mikä mättää jos lihoat.

Vähän särähti korvaan :D Paljon terveellisempiä nuo on kun joku mäkkärisafkat, kebabit tai pizzat. Ei terveellinen tarkoita samaa kuin vähäkalorinen ;) onhan esimerkiks pähkinätkin terveellisiä, mutta helkutin energiapitoisia.

Ite kyl tykkään subin sämpylöistä:thumbs:

No siis en tarkoittanukkaa että ainoastaan tuon kalorimäärän takia ei ois terveellisiä.. mutta jos syö yli kulutuksen nii eiköhä tuosa liho.. itellä menee helposti yli kulutuksen jos vedän subin patongin ku siitä jää vielä nälkä ja on pakko syödä vielä paljon muutakin.. sitä lähinnä tarkoitin tuolla "epäterveellisyydellä" että kun ne eivät pitkäksi aikaa vie nälkää.

Suositut

Back
Ylös Bottom