Strippari tuli uskoon?!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miksi ihmeessä niiden sääntöjen pitää olla niin tiukat, että niitä on käytännössä mahdotonta noudattaa?
Se on Jumalan standardi, koska Jumala on täydellisen pyhä ja oikeudenmukainen, siksi tarvitsemme Jeesusta. Vain Jeesuksen kautta pystymme tulla Jumalan luo.

Se on Jumalan standardi, koska Jumala on täydellisen pyhä ja oikeudenmukainen, siksi tarvitsemme Jeesusta. Vain Jeesuksen kautta pystymme tulla Jumalan luo.
Oikeudenmukainen? Jumala luo meille primitiiviset vaistot ja tarkalleen tietää miten ihminen käyttäytyy ja sitten kuten aina, sadistinen mulkku laittaa säännöt täysin päinvastoin. Miten sä voit nähdä tuon täysin pervessin olennon oikeudenmukaisena? Jammu Siltavuori pääsi taivaaseen jos pyysi anteeksi, mä en, enkä ole tappanut ketään. Siinä sulle sitä vitun oikeudenmukaisuutta. Teidän uskovaisten täysin läpinäkyvä ignorantti ajatusmaailma on vitun KUVOTTAVAA.

Eikö vilpitön oikeudenmukaisuus edellyttäisi sitä, että säännöt olisivat edes teoriassa noudatettavissa? Muutenhan kyseessä on vain illuusio ihmiselle suodusta vapaasta tahdosta.

Muutenhan kyseessä on vain illuusio ihmiselle suodusta vapaasta tahdosta.
Ei meillä ole vapaata tahtoa jos meidät luodaan toiminaan kuten ihminen toimii ja tiedetään tarkkaan mitä tulee tapahtumaan. Esimerkiksi jos me mennään jonnekin Sentinel islandille, niin niillä ei ole käryäkään kristinuskosta ja jokaikinen automaattisesti helvettiin, koska jumala on sadistinen kusipää, eikä todellakaan oikeudenmukainen. Mutta kun ihminen raamatun kirjoitti, niin niiden silloinen käsitys maailmasta oli kovin alkeellinen ja siksi jumalkuva ei kestä laisinkaan edes etäistä kriittistä katsontaa.

Mun mielestä jumalaa ei oo. Se on vaan ihmismielelle kamalan vaikea paikka hyväksyä, että tämä elo täällä kivellä keskellä avaruutta on oikeasti täysin merkityksentöntä. Kaikki meistä kuolee joskus, keho lopettaa toimimasta ja tietoisuus ei voi jatkaa ilman sitä. Uusintoja ei tule samassa muodossa, joten mun mielestä ainoa järkevä tapa elää on kuin viimeistä päivää.

Mun mielestä jumalaa ei oo
Ei olekaan, se on faktaa tällä hetkellä. On vain usko, että jumala on olemassa ja mäkin uskon, että voitan lotossa, mutta ei se tarkoita että olen voittanut. Jos jumala olisi olemassa, uskoa ei olisi, koska se olisi faktaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko tästä jotain kirjotustakin olemassa?
Raamatun tarkoitus on tuoda ihminen Jumalan luo eikä siellä tarkemmin mainita joka ikisesta asiasta, mutta sen voi nähdä hyvin, että eläimet olivat kesyjä ennen syntiin lankeemusta:
1. Mooseksen kirja 2:19
Kun Herra Jumala oli muovannut maasta kaikki villieläimet ja kaikki taivaan linnut, hän oli tuonut ne ihmisen luo nähdäkseen, minkä nimen tämä antaisi kullekin niistä. Jokainen elävä olento sai juuri sen nimen, jonka ihminen sille antoi.

Tässä kirotaan maa ja sen jälkeen koko luonto muuttui ja eläimet eivät olleet enää kesyjä siitä eteenpäin, vaikka ei siitä ei erikseen mainita, mutta Raamatussa löytyy monia kohtia, joissa eläimet tappoivat ihmisiä sen jälkeen:
1. Mooseksen kirja 3:17
Miehelle Jumala sanoi: ”Koska kuuntelit vaimoasi ja söit puusta, josta kielsin sinua syömästä, on maa kirottu sinun vuoksesi. Vaivaa nähden saat siitä ruokasi kaikkina elämäsi päivinä.

”Koska kuuntelit vaimoasi ja söit puusta, josta kielsin sinua syömästä, on maa kirottu sinun vuoksesi. Vaivaa nähden saat siitä ruokasi kaikkina elämäsi päivinä.
Siinä meillä taas sitä oikeudenmukaisuutta. Eikö vaimo ole se jota uskotaan? Missä on auktoriteetti jos on vain vaimo ja kolmas pyörä? Se on 50/50 mihin uskot ja onko se nyt kummaa jos Aatami omaa vaimoaan uskoi. Tämän jumala tottakai tiesi jo ja rankaisee perisynnin kautta meitä kaikkia, oikeudenmukaistako? Kun lapsi kuolee synnytyksessä, eikä hätäkastetta keretä tekemään, se on helvettiin mars. "KAIKKI ovat syntiä tehneet ja synnin palkka on kuolema".

Mitä syntiä se vastasyntynyt lapsi on sun mielestä tehnyt ja sekö on oikeudenmukaista tuomita helvettiin? Mä haluun kuulla sun kalaselitykset tähän.

Tiedätkö mikä on sairasta, sinä et käytä omaa järkeäsi ollenkaan, sulla ei ole mitään annettavaa itseltäsi, lainaat vain jotain kirjaa jonka ovat muut kirjoittaneet. Käytä sitä omaa päätä ja hyväksy, että sä olet heikko ihminen mieleltäsi taustat huomioonottaen. Miten sä luulet, että sun raamatun lainaukset jotenkin tekevät susta nyt puhtaan? Ei tee, olet sössinyt ja niele se kuin mies. Meet jonkun pellen satuolennon taakse ja olet niin olevinsasi hokien vain muiden samomisia. Ota itsees pallista kii ja vastaa tekemisistäsi kuin mies, älä luiki sitä pakoon.

Vitun mielenvikainen ajatus, että jos joku on niin luuseri, että tuhoaa arvokkaan elämänsä ties millä, niin se tarkoittaa että jumala on olemassa. Te uskovaiset olette niin sekaisin, että pyörätuoliin joutunut ja siitä parantunut kiittelee jeesusta joka helvetti alunperin sut sinne tuoliin laittoi.

Viimeksi muokattu:
Mun mielestä jumalaa ei oo. Se on vaan ihmismielelle kamalan vaikea paikka hyväksyä, että tämä elo täällä kivellä keskellä avaruutta on oikeasti täysin merkityksentöntä. Kaikki meistä kuolee joskus, keho lopettaa toimimasta ja tietoisuus ei voi jatkaa ilman sitä. Uusintoja ei tule samassa muodossa, joten mun mielestä ainoa järkevä tapa elää on kuin viimeistä päivää.
Ei olekaan, se on faktaa tällä hetkellä. On vain usko, että jumala on olemassa ja mäkin uskon, että voitan lotossa, mutta ei se tarkoita että olen voittanut. Jos jumala olisi olemassa, uskoa ei olisi, koska se olisi faktaa.
Ymmärrän kyllä näkökantanne, olen itsekin ennen ajatellut samalla tavalla. Kunnes kohtasin Jumalan voiman. Olen todistanut narkkareita ja juoppoja jotka vapautuvat. Itse parannuin masennuksesta ja vapauduin itsetuhoisuudesta kerralla ilman mitään hoitoa. Myös nähnyt kun 18cm syöpä kasvain sulaa pois ilman lääkkeitä tai hoitoja. Tunnen uskovan joka oli Al-Qaidan vankina 1,5v ja kiinalaisen uskovan, jota kidutettu vuosia esim sähköllä ja hakattu melkein hengiltä. Nämä uskovat ovat iloisimpia ja ystävällisimpiä ihmisiä mitä ikinä nähnyt, eikä ole tarvinneet terapiaa yms. Siinä näkyy Jumalan voima. Voisin jatkaa listaa pitkään ihmeistä ja yliluonnollisista asioista joita näen päivittäin.

Mitä mieltä sä @Mike olet buddhalaisuudesta?
En ole sen kummemmin tutustunut, mutta käsitys on, että jumalkuva ei ole niin äärettömän lapsellinen ja kauttaaltaan uskonto on kovin mieto ja tähtää yksilön hyvinvointiin, toisin kuin kristinusko ristiretkillä pakotettiin euroopassa tappamalla ja murhaamalla ja edelleen nää vähä-osaiset pakottaa sitä joka paikassa.

Voisin jatkaa listaa pitkään ihmeistä ja yliluonnollisista asioista joita näen päivittäin.
Se, että skitsofreenikko näkee ja kuulee asioita, ei tarkoita että niitä on olemassa. Samoin se, että sun heikko pää ei kestä elämää ja sä kehität apupyöräksi jumalan, ei tarkoita että se on olemassa. Joka ikinen asia mitä selität, on tapahtunut ilman uskoa monelle. Mutta te uskovaiset olette mestareita näkemään vain kolikon toisen puolen, koska se toinen puoli satuttaa ja romuttaa kaiken. Sä voit elää normaalin hyvän elämän olemalla mies, eikä makkara.

... Myös nähnyt kun 18cm syöpä kasvain sulaa pois ilman lääkkeitä tai hoitoja. ...

Miten tämä pois sulaminen todennettiin? Missä sairaalassa, ketkä lääkärit olivat mukana, missä maassa tämä tapahtui? Näitkö omin silmin kun syöpäkasvain vain sulaa pois? Kuka oli todennut että kyseessä oli syöpäkasvain?
Todisteet sille että kyseessä oli Jumala? Kävikö hän henkilökohtaisesti sulattamassa omalla sulatuslaitteellaan? Mitä hän kertoi siitä, että miksi oli alunperin laittanut syöpäkasvaimen tähän ihmiseen?

Mitä hän kertoi siitä, että miksi oli alunperin laittanut syöpäkasvaimen tähän ihmiseen?
Tai kehitti alunperin syövän meidän kiusaksi. Olis kiva tietää. Vapaata tahtoa kun ei oikein voi niputtaa syöpään, se kun ei katso elintapoja tai vapaata tahtoa, vaan on jumalan ihan oma kepponen. Ja Kimpaleen jumala ei todellakaan välitä vittuakaan keneen syövän laittaa. Kimpale vois käydä lasten syöpäosastolla katsomassa sitä jumalan oikeudenmukaisuutta. Kerroppa Kimpale omin sanoin, miksi jumalasi keksii syövän, mutta ei siihen optiota, ettei se iske viattomiin lapsiin? Ja kun se iskee, niin jumalasi ei tee mitään, vaan sadistisesti nauttii siitä. Ja kyse ei ole vapaasta tahdosta.

Se, että skitsofreenikko näkee ja kuulee asioita, ei tarkoita että niitä on olemassa. Samoin se, että sun heikko pää ei kestä elämää ja sä kehität apupyöräksi jumalan, ei tarkoita että se on olemassa. Joka ikinen asia mitä selität, on tapahtunut ilman uskoa monelle. Mutta te uskovaiset olette mestareita näkemään vain kolikon toisen puolen, koska se toinen puoli satuttaa ja romuttaa kaiken. Sä voit elää normaalin hyvän elämän olemalla mies, eikä makkara.
Olen samoilla linjoilla uskonnon suhteen kuin sinä. Mutta meniköhän nyt taas liian pitkälle? Et halua että sinua kohtaan mennään henkilökohtaisuuksiin, mutta leimasit juuri toisen skitsofreenikoksi ja heikon mielen omaavaksi.

JOS hän onkin ja on tämän tuonut esille joskus, niin nostan käteni virheen merkiksi!

Back
Ylös Bottom