Strippari tuli uskoon?!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näetkö miten sokeita te uskovaiset olette realismille ja etenkin omille sanoille. Puhut rajoittuneesta ymmärryksestä ja käsityskyvyn ylimenevästä olennosta, mutta samaan aikaan olette aivan saatanan varmoja että sellainen on olemassa ja se juttelee teille ja tekee kokoajan kaikkea kivaa. Voiko nyt enempä ristiriitaista olla. Anteeksi nyt, mutta milloin te uskovaiset oikeasti katsotte peiliin objektiivisesti, ihan oikeesti. Noi jutut on täysin häiriintyneen oloisia. Kyseenlaistakaa joskus, ajatelkaa maallisesti että onko tässä oikeasti mitään järkeä, ei siinä ole, ei siis yhtään, 0%. Koko juttu on niin ristiriitainen, epälooginen ja aivan järjettömän naiivi. Eikä sitä voi selittää, että tutkimattomat ovat herran tiet, no ei se teidän puheiden perusteella ole. Tehän tiedätte kaiken tästä käsityskyvyn yli menevästä olennosta vaikka olette samaan aikaan rajoitetulla ymmärryksellä varustettuja. Jos te osaisitte edes sekunin katsoa itseänne, tajuaisitte, että vittu me ollaan oltu sekaisin ja tuhlattu elämää.
No mutta JOS olisi Jumala joka on koko universumin ylläpitäjä, niin ollaanko minä ja sinä relevantteja neuvomaan saati syyttämään häntä vain siksi että me emme ymmärrä? Tai voimmeko todella esiintyä oletettua universumin Majesteettia viisaampina? Me jotka ollaan inhimillisellä tasolla ja kuolevaisia. Jos olisikin Universumin Majesteetti ja ylläpitäjä joka on ikuinen ja ääretön, niin eikö me olla kuin ei yhtään mitään, siinä asetelmassa? Tätä tässä vaan pohdin. Enkä mitenkään pahalla.

No mutta JOS olisi Jumala joka on koko universumin ylläpitäjä, niin ollaanko minä ja sinä relevantteja neuvomaan saati syyttämään häntä vain siksi että me emme ymmärrä?
No jos emme ymmärrä sitä, niin kukaan ei ole syyttelemässä mitään kun emme ymmärrä konseptia jumala. Joko me ymmärretään tai sitten me ei ymmärretä, piste. Ja miksi me kuitenkin puhutaan, koska me ymmärretään, se on ihmisen kehittämä pakotie heikoille, siksi me voimme keskustella käsitteestä jumala, se kun ei ole käsityskyvyn ulkopuolella, vaan on ehkä idioottivarmin konsepti "Kun en kestä, haen keinon / alkoholi / huumeet / itsemurha / jumala / jne". Ei sitä ole olemassa, usko nyt, koko ihmisen historia ei ole voinut dokumentoida jumalaa todistusti, ei koskaan. Ja mitä enemmän tiede kehittyy, sitä kauemmaksi se karkaa ja uskovaiset ovat niin nössöjä, että ne pakittaa niinkin kauas kuin "No mitä oli ennen alkuräjähdystä". Ai nytkö sitten alkuräjähdys onkin totta, raamatun mukaan sitä ei tapahtunut. Mites se nyt tolleen meni? Te olette vain hassuja, te vain ette uskalla myöntää että homma on satu. Myöntäkää, ei se satu, loppuu se itsensä perverssi syyllistäminen ja ruoskiminen.

Ja siis tätä pohdin myös ihan omaan uskoon sekä Raamatun tutkimiseenkin liittyen, mulla olisi syytä olla aika avoin ja nöyrä mieli tässä jos kerran koen olevani jotenkin Universumin Majesteetin yhteyksissä sekä neuvotteluissa ja jotenkin osana kuvioo. Ihan varovasti olisi syytä minun puhua eri mieltä olevillekkin, jos kerran mulla on tällainen näkökulma ns isoon kuvaan. Mun perusluonne vaan on mitä on, ni herkästi itsekkin sorrun neuvomaan suorasukaisesti muita, tai jopa Jumalaa. Tälläsii me ihmiset ollaan

Ja siis tätä pohdin myös ihan omaan uskoon sekä Raamatun tutkimiseenkin liittyen, mulla olisi syytä olla aika avoin ja nöyrä mieli tässä jos kerran koen olevani jotenkin Universumin Majesteetin yhteyksissä sekä neuvotteluissa ja jotenkin osana kuvioo.

Nöyryys on mun mielestä peruslähtökohta koko hommassa. Se ulottuu huonosti tällaisiin debatteihin, joissa epävarmuus osoittaa heikkoutta, jonka kautta vastaväittäjä pääsee niskanpäälle jne...

Jos sitten ajatellaan, että ihminen aivan tosissaan pyrkii elämään elämäänsä Jlan tahdon mukaan tilanne on eri. @Mike esitti jossain kohtaa väitteen, että uskova luopuisi uskostaan jos aseella uhattaisiin ja väärä vastaus tappaisi. Omalla kohdallani tämä on oikeastaan osuva vertaus. Oletan faktaksi uskosta riippumatta, että tämä elämä on rajallinen. Jokainen päivä jonka elän on ainutlaatuinen mahdollisuus jota en saa takaisin. Näin ollen teen kuolemaa joka päivä. Joka aamu kohtaan valinnan siitä miten elää tämä päivä ja olen vastuussa valintani seurauksista. Jos vastaan väärin päivä on menee ohi ja illalla olen kuollut turhaan.

Teen seuraavaksi oletuksen, että olen vapaa tekemään mitä tahansa. Olen hylännyt ajatuksen siitä, että minun tulisi täyttää vanhempieni odotukset, pyörittää kansantaloutta, miellyttää muita ihmisiä, pysyä sellaisena kuin olin eilen, menestyä urheilussa, osoittaa moraalista esikuvallisuutta jne... Oletetaan että olen täydellisessä levossa, josta käsin voin tehdä mitä tahansa. Mitä tehdä? Mitä tavoitella? Pysyäkö yksinkertaisesti levossa?
Jos tästä lähtökohdasta päätän käyttää päivän seuraamalla Kristusta herää kysymys Jlan todellisuudesta. Jos Jlaa ei ole niin käytän koko päivän turhaan hulluuteen. Koska uskon, että Jla on, niin päätän seurata Kristusta tänään. Jonkun toisen mielestä se on hulluutta, mutta mitä sitten? Tavoitteeni ei ole osoittaa jollekin toiselle olevani epähullu. Vaikeampi kysymys onkin se, että miten sitä Kristusta seurataan? Raamattu on ohjekirja kristityn elämään, mutta epämääräinen, ristiriitainen ja ennenkaikkea puutteellinen. Ei siellä lue mitä minun pitää tehdä tänään klo 12:30. Tänään on helluntai eli Pyhän Hengen juhlapäivä, joten kirjoitanpa foorumille Pyhästä Hengestä. Henki on se, joka asettuu minuun opastamaan ja neuvomaan. Näen että Kristuksen seuraamisessa on kyse siitä, että pyrin antamaan itseni ja elämäni Hengen työkaluksi tässä ajassa ihan niinkuin katson Jeesus Nasaretilaisen aikoinaan tehneen. Tässä pyrkimyksessä törmään ristiriitoihin lihan kanssa. Toisinsanoen sen draivin kanssa, jota satanismi ymmärtääkseni juhlii elämän kantavana voimana.

Esim 1: Henki tuo mukanaan karismaa, joka puolestaan viehättää naisia. Näin ollen Kristusta seuratessa törmää herkemmin himokkaisiin naisiin kuin silloin, kun yritin niitä lihan voimalla jahdata. Tällaisen tilanteen haluaisin itse tulkita siten, että Jla palkitsee uskollisen palvelijansa märällä pimpalla, mutta Raamattu on kuitenkin melko yksiselitteinen siinä, että yletön rietastelu on yksi harhatie, jota tulisi vältellä. Näin ollen pidän housut jalassa kiusauksen edessä enkä syö kuormasta. Jos oletetaan, ettei Jlaa ole ja Raamattu on hölynpölyä niin teen turhaan ihan hiton typerän uhrauksen.

Esim 2: Henki ohjaa usein hommiin, jotka olisi helppo tulkita niin, ettei ne mulle kuulu. Kun on Raamatun ohjeet rakastaa lähimmäistä, ymmärrän laittaa omat haluni sivuun ja tarttua toimeen. Tässäkin on usein mielessä, että miksi pitää taas uhrata oma nautinnonmahdollisuus toisten puolesta huhkimiseen.

Pitkässä juoksussa tällaiset uhraukset todistavat kuitenkin omasta puolestaan, koska Hengen viitoittama elämä on kaikenkaikkiaan erittäin hyvää elämää. Elämä nimenomaan merkityksessä sisimmässä koettu alati pulppava rauha, rakkaus ja elämänilo. Toisaalta kun on kokenut senkin miten myrsky nousee ja meripeto nielee niin aika aralla mielellä sitä kuulostelee oikeaa tietä tulevalle päivälle. Seuraanko elävän Jlan tahtoa vai olenko itse rakentanut itselleni Jlan kuvan, jonka kuvittelen palvelevan minua?

@carcayu : Missä sitten törmäät näihin himokkaisiin naisiin? Eivät ilmeisen tosiuskovia jos heillä on housun nyörit kovin höllässä tosin kuin sinulla?
Olisiko kuitenkin niin että korkeampi voima lähettää heidät luoksesi nimenomaan vastaanottamaan rakkauden kastetta?

@carcayu : Missä sitten törmäät näihin himokkaisiin naisiin?

Töissä ja kotona. Jälkimmäinen tosin "kosher" lihaa. Voihan se tosiaan olla kuten sanot ja mikäli näin on niin sitten viimeisenä päivänä kyllä vituttaa kosmisesti. 😁

Katotaas toimiiko liitteen laittaminen. Ohessa kahden helluntailaisen selvitystyö ihmeparantumisista eli lähdetty setvimään oikein kunnolla et mistä kyse ja tapahtuuko niitä vai ei. Erittäin mielenkiintoista luettavaa, suosittelen!

Liitteet

Katotaas toimiiko liitteen laittaminen. Ohessa kahden helluntailaisen selvitystyö ihmeparantumisista eli lähdetty setvimään oikein kunnolla et mistä kyse ja tapahtuuko niitä vai ei. Erittäin mielenkiintoista luettavaa, suosittelen!
Koomisia kertomuksia, on noi uskovaiset niin sokeita maailmalle, ettei voi kuin ihailla moista hulluutta.

Kohta joku tulee sanomaan, että helluntailaiset eivät olekaan Oikeita Uskovaisia, kun niille ei tapahdu ihmeparanemisia :unsure:
Kyllä ne aina selityset löytää, mutta eivät koskaan valitse sitä yksinkertaisinta todennäköisyyttä, jumalaa ei ole parantamassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Islam on taas rauhan uskonto.

Jos olet eri mieltä, niin kuolet.
Uskovaiset(kristinusko) on kyllä niin helvetin ylimielisiä runkkuja moni. Ainoa hyvä puoli on, että ne ei sentään tapa ketään(nykyään).
Netflixissä on muuten dokkari, joka kertoo jenkeissä toimineesta moniavioisesta mormoonikulttilahkosta, joka menee niin sairaaksi touhuksi lopulta. Kiltteyden kultti oli muistaakseni nimeltään.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom