Strippari tuli uskoon?!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä tarve sitä on korjata? Elämä on. Ei ihminen osaa olla ihmisiksi kun niitä tarpeeksi laitetaan samaan tilaan jota nyt kutsutaan maapalloksi. Ihminen jos levittäytyy toiselle planeetalle, se raiskaa senkin luonnonvarat ja tappelee siellä keskenään, se on meidän luonto. Semmoiseksi sun jumala meidät loi, turha sitä nyt nyt valittaa ja meitä syyttää.
Kun tämä maailma rikkoo ihmisiä kuten itse kaksi kertaa itsaria yritin. Tarjoan apua ihmisille, joka oikeasti auttaa. Koska sinulla menee nyt hyvin niin sinua ei kiinnosta, mutta esim jos Venäjä tänne hyökkäisi niin mistä apu. Maailmassa on paljon kärsiviä ihmisiä, joita sanomani pystyy auttamaan.

Jumala ei luonut meitä tällaisiksi vaan meidän luontomme turmeltui syntiin lankeemuksessa. Juuri siihen Jeesus Kristus auttaa, kun tulee uskoo saa uuden luonnon. Se on evankeliumin ydin.

Maailmassa on paljon kärsiviä ihmisiä, joita sanomani pystyy auttamaan.
Mee sanomaan se muslimeille, ne pitää sua vääräuskoisena. Hindut pitää musimeita vääräuskoisena jne jne. Ja Kalevala on satu, mutta kaikissa sama tarina eri tavalla kerrottuna. Raamattu on ihmisen kirjoittama, samoin jumalhahmot sitä kautta ihmisen keksimiä, ei todellisia. Ja siksi se on vain uskoa, koska faktaa se ei ole. Jos se olis faktaa, ei olis enää uskoa. Valitettavasti teidän uskovaisten logiikka joka nojaa raamattuun, kärsii armottomasti tieteen sekä terveen perusjärjen miekasta, se ei kestä edes etäistä kriittistä tarkastelua, vaan lahoaa käsiin välittömästi. Defenssinä uskovaiset selittävät, että tutkimattomat ovat herran tiet, no ei kovin tutkimattomia kun maailmaa katsoo. Sehän on uskomaton sadisti, joka pelaa sairasta peliään ihmisillä.

Samat vastaukset tulee nytkin ja samoilta ihmisiltä. Jos uskovat jauhaa samaa, niin kyllä se on molemminpuolista.
Kun näiltä ei koskaan saa vastausta. Kuka osaa vastata. Miksi kaikkivoipa olento on niin sadisti, ettei poista pedofilian tarvetta vaikka niin voisi tehdä, vaan katsoo vierestä tekemättä mitään vaikka on täysin itse aiheuttanut sen tarpeen ihmiselle. Ja siten toinen kysymys, miksi kukaan olisi niin mielenvikainen, että vielä palvoo tommoista perverssiä sadistia? Ja vastaukseksi ei kelpaa vapaa tahto, koska kaikkivoipa jumala näkee kaiken, myös vapaan tahdon aiheuttamat asiat. Ja silti, se ei edelleenkään poista tarvetta sairaisiin tekoihin.

Ja jos tätä tapahtuu esim jossain kaukaisella saarella, jonne ei ole kristinusko mennyt, joutuu se viaton uhri helvettiin täysin syyttä.

No koita nyt edes, tossa on yksinkertaiset kysymykset.
En minä jaksa näitä väittelyitä, liian huonot hermot näihin ja minä oon jo kerran osallistunut. Tarkoituksena oli vaan tsempit @kimpale elle. Ja nyt sä saat sanoa, että "No niin, tuommoisia ne on. Eivät älyä mistään mitään" 😁
Vältä tyhmiä ja taitamattomia väittelyjä. Sinähän tiedät, että ne synnyttävät riitoja.
2. Timoteus 2:23

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En minä jaksa näitä väittelyitä, liian huonot hermot näihin ja minä oon jo kerran osallistunut. Tarkoituksena oli vaan tsempit @kimpale elle. Ja nyt sä saat sanoa, että "No niin, tuommoisia ne on. Eivät älyä mistään mitään" 😁
Vältä tyhmiä ja taitamattomia väittelyjä. Sinähän tiedät, että ne synnyttävät riitoja.
No tässä te kaikki näette, uskovaiset eivät kykene käsittelemään kiusallisia kysymyksiä koska niiden tutkiminen objektiivisesti romuttaa oman uskon. Ja kovin usein heillä ei omia ajatuksia ole, vaan lainaavat sitä samaista kirjaa josta epäkohtia esitän.

Tässä fakta. Jos me laitetaan tohon 100 uskovaista riviin ja ase ohimolle. Onko jumala olemassa vai ei, jos vastaat väärin, se on henki pois. Tässä vaiheessa yli 90% ottaa järjen käyttöön ja vastaa ettei ole, he vain uskovat että on.

Kun näiltä ei koskaan saa vastausta. Kuka osaa vastata. Miksi kaikkivoipa olento on niin sadisti, ettei poista pedofilian tarvetta vaikka niin voisi tehdä, vaan katsoo vierestä tekemättä mitään vaikka on täysin itse aiheuttanut sen tarpeen ihmiselle. Ja siten toinen kysymys, miksi kukaan olisi niin mielenvikainen, että vielä palvoo tommoista perverssiä sadistia? Ja vastaukseksi ei kelpaa vapaa tahto, koska kaikkivoipa jumala näkee kaiken, myös vapaan tahdon aiheuttamat asiat. Ja silti, se ei edelleenkään poista tarvetta sairaisiin tekoihin.

Ja jos tätä tapahtuu esim jossain kaukaisella saarella, jonne ei ole kristinusko mennyt, joutuu se viaton uhri helvettiin täysin syyttä.
Olen vastannut, mutta vastaus ei kelpaa. Olet päässäsi luonut mielikuvan Jumalan kaikkivoipaisuudesta joka ei perustu mihinkään. Jumala loi luonnon lait, mutta esim painovoima täytyykin kumota, jos se pahoittaa mielesi. Jumala ei toimi niin. On säännöt ja rajat joiden mukaan kaikki toimii.

Olen vastannut, mutta vastaus ei kelpaa. Olet päässäsi luonut mielikuvan Jumalan kaikkivoipaisuudesta joka ei perustu mihinkään. Jumala loi luonnon lait, mutta esim painovoima täytyykin kumota, jos se pahoittaa mielesi. Jumala ei toimi niin. On säännöt ja rajat joiden mukaan kaikki toimii.
Loi kutenkin alussa kaiken, myös ihmisen semmoiseksi kuin halusi ja tiesi tarkalleen mitä tulee tapahtumaan, eikä muuta mitään, vaikka voisi.

Mutta antaa olla, jaarittele yksin täällä, älä avaa enää uutta ketjua. Voit täällä saarnata tässä ketjussa.

Kiitos tsempistä, ei kaikkien uskovien tehtävä olekaan olla eturintamassa. Timoteuskirjeet antaa hyviä neuvoja evankelistan tehtävään, jonka itse olen saanut Herralta. 🙏

No tässä te kaikki näette, uskovaiset eivät kykene käsittelemään kiusallisia kysymyksiä koska niiden tutkiminen objektiivisesti romuttaa oman uskon. Ja kovin usein heillä ei omia ajatuksia ole, vaan lainaavat sitä samaista kirjaa josta epäkohtia esitän.

Tässä fakta. Jos me laitetaan tohon 100 uskovaista riviin ja ase ohimolle. Onko jumala olemassa vai ei, jos vastaat väärin, se on henki pois. Tässä vaiheessa yli 90% ottaa järjen käyttöön ja vastaa ettei ole, he vain uskovat että on.
Ei romutu usko mihinkään, ei vain ole sulle mitään uutta annettavaa.

Loi kutenkin alussa kaiken, myös ihmisen semmoiseksi kuin halusi ja tiesi tarkalleen mitä tulee tapahtumaan, eikä muuta mitään, vaikka voisi.

Mutta antaa olla, jaarittele yksin täällä, älä avaa enää uutta ketjua. Voit täällä saarnata tässä ketjussa.
Eli Talous politiikka, uskonto aihepiiriissä ei saa puhua uskonnosta vapaasti? Olisin halunnut vapaasti keskustella Kristinuskosta ilman, että minut niputetaan siihen keskiöön. Monella muullakin olisi varmaan mielipide asiasta.

Tuon edelleen ilmi sen, että moni saa apua uskosta kuten itse. Mieti Mike mitä jos täällä on joku minun tai Johannes Loiman kaltainen ihminen, jolta on toivo loppu. Onneksi itse sain tämän avun ajoissa ja jäin henkiin. Vihamielisyytesi ei anna tilaa muille. Eikö ihmiset saa tykätä eri asioista kuin sinä?

Kiitos tsempistä, ei kaikkien uskovien tehtävä olekaan olla eturintamassa. Timoteuskirjeet antaa hyviä neuvoja evankelistan tehtävään, jonka itse olen saanut Herralta. 🙏
Jep, jokaisella jäsenellä oma tehtävänsä. Olen minäkin joskus evankelistana ollut, esim. vankiloissa käytiin, kuntoutuskodeissa. Nyt on vähän hiljaisempaa ollut, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuudessa.
Siunausta 🙏

Eikö ihmiset saa tykätä eri asioista kuin sinä?
Jos et ole huomannut, niin mä omistan tän forumin, tykkää ihan rauhassa, mutta älä spämmää tota muualle, saat ihan rauhassa saarnaa tässä ketjussa. Se, että avaat uusia ketjuja samasta aiheesta, ei vain sovi, sama pätee moneen muuhunkin aiheeseen. Sulla on nyt ihan oma ketju, jossa voit julistaa evankeliasi niin paljon kun huvittaa, tuurilla saat jonkun käännytettyä, mutta todennäköisesti väärään suuntaan.

Eli Talous politiikka, uskonto aihepiiriissä ei saa puhua uskonnosta vapaasti? Olisin halunnut vapaasti keskustella Kristinuskosta ilman, että minut niputetaan siihen keskiöön. Monella muullakin olisi varmaan mielipide asiasta.

Tuon edelleen ilmi sen, että moni saa apua uskosta kuten itse. Mieti Mike mitä jos täällä on joku minun tai Johannes Loiman kaltainen ihminen, jolta on toivo loppu. Onneksi itse sain tämän avun ajoissa ja jäin henkiin. Vihamielisyytesi ei anna tilaa muille. Eikö ihmiset saa tykätä eri asioista kuin sinä?
Täällä on uskontokeskusteluketju "maailmankatsomus" tai jollain nimellä, täällä oli tämä sun eka ripuliketju, mihin on jo yhdistetty sun toinen ripuliketju, ja nyt siihen kytkettiin tää kolmas. Sä olet tehnyt 3 ketjua jo sen olemassa olevan uskontoketjun lisäksi ihan samasta ripulista. Jos haluat voit käydä lukemassa muutaman sata sivua tota maailmankatsomusthreadia missä paljon sua fiksummatkin uskovaiset ovat käyneet saarnaamassa ja tulleet todistetuiksi siitä että ovat väärässä.

Sä teet sitä ihan samaa kuten Mike tossa toikin esille, et vastaa mihinkään saarnaat vaan, et sä edes halua keskustelua etkä pysty siihen, sä haluat vaan saarnata. Se on todella raivostuttava piirre keskustelupalstalla ettet tule keskustelemaan. Sun pitäisi perustaa blogi ja jättää tämä alusta pois koska et tuo mitään arvoa mielestäni keskustelufoorumille koska siinä missä mulla puuttuu usko sulta puuttuu keskustelu.

Siellä toisella kotimaisella foorumilla (ei voimailuaiheinen vaan tietotekniikkaaiheinen) on saarnaaminen kielletty bannin uhalla koska siitä ei ole mitään hyötyä tälläisellä alustalla. Mike antaa sentään sun ripuliketjun täällä olla, niin turhaan valitat siitä että et saa perustella 2 viikon välein uusia ketjuja, tai varmasti saat mutta ne liitetään jatkossakin tähän.

Mulla on sulle ehdotus sille blogille nimeksikin niin voit poistua sinne saarnaamaan.

Rip(p)arin saarna

Saat käyttää.

Back
Ylös Bottom