Strippari tuli uskoon?!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jeesus on kuollut syntiemme vuoksi. Siis ihan oikeesti kidutettu ja kuollut! Jos et tee syntiä niin kundi on kuollut turhaan. Itse ainakin teen kaikki synnit mitä ehdin ja otan siitä kaiken ilon irti maallisessa vaelluksessa. Koska synnit on etukäteen hyvitetty niin taivaspaikka on varma. Mitä tässä stressaamaan kundit, antakaa palaa!

En mä luule olevani parempi, mä en vain ymmärrä miten voit palvoa olentoa joka antaa pedarin käyttää lasta hyväkseen ja sen jälkeen hyväksyy sen taivaaseen kun se katuu. Synnit pestään pois, mutta sitä lapsen tuskaa ei. Siinähän se paska tossa sun diilissä onkin.
Lapsen tuska parannetaan, jos hän tulee Jeesuksen luo. Minulla oli monia lapsuuden traumoja joista kaikista olen parantunut mm. isäni teki itsemurhan. Jopa sen Jumala on pystynyt korvata minulle. Jumalan on täydellinen rakkaus, mutta ilman suhdetta Häneen et sitä koe. Siksi kerron Jeesuksesta, että voisitte saada tämän rakkauden, ilon ja rauhan.

Parantumiset ja muutkaan ihmeet ei automaattisesti synnytä uskoa, varsinkaan sivullisissa ihmisissä. Usko on itsessään ihme, suurin ihme. Jos jonkun ihmisen lähtökohta on kielteinen ja sydämen paatumus jatkuu niin mikä vaan ihan selkeäkin ihme voidaan kuitata olankohautuksella tai sattumuksena. Ei uskon syntyminen sydämeen tapahdu järkiperusteisten todisteiden ja argumenttien kautta. Kyllä tiedän parantuneita, jotka vakuuttuneet että rukouksen kautta Jeesus heidät paransi mutta eivät silti ole henkilökohtaisesti uskossa ainakaan vielä. Parantuminen voi olla myös Jumalan rakkauden ja hyvyyden osoitus ihmiselle. Rukous on mahtava ulottuvuus, itse ainakin aion tänään rukoilla niiden puolesta jotka tätä keskustelua lukee ja jotka edes salaa sydämessään haluaa haastaa Jumalaa haluten rukouksen kautta jonkun merkin ja "osuman" Hänen olemassaolosta. Tuli myös sellainen asia sydämelle että jollain on vasen kives kipeä ja siihen rukoillaan parantumista nyt myös. Vähän kuumottava juttu mutta ihan tosissani tän kirjoitan.

Lapsen tuska parannetaan, jos hän tulee Jeesuksen luo. Minulla oli monia lapsuuden traumoja joista kaikista olen parantunut mm. isäni teki itsemurhan. Jopa sen Jumala on pystynyt korvata minulle. Jumalan on täydellinen rakkaus, mutta ilman suhdetta Häneen et sitä koe. Siksi kerron Jeesuksesta, että voisitte saada tämän rakkauden, ilon ja rauhan.
Miten toi sun parantuminen on sun isää auttanut?

Mää tiedän tapauksia kun ateisti on kasvattanut potilaalleen koko alaruumiin takaisin kun tämä menetti ne onnettomuudessa, toinen ateisti paransi onnettoman myyjän jolta ryöstäjä ampui pään irti, se oli aika siisti temppu, aivot ja kaikki, tämä entinen myyjä on nykyään professorina yliopistossa.

Hmm miten todistan tapahtuneen asian viestillä. Lääkärit eivät kirjoita kaikkea ylös köyhissä maissa, kun eivät hyödy siitä. Muslimi ja hindu maissa kristittyjen toimintaa ei haluta tuoda julkisuuteen.
No niin justiinsa...
Eli kyseessä tarina jostain afrikan savimajasta.

Nyt vakuutuin niin kovasti, että naulaan käteni ristiin ASAP.

Nämä jutut on aina yhtä uskottavia kuin Suomi24:n seksinovellit, joissa Pertti nussi naapurinsa vaimoa keskellä kirkasta päivää juhannuksena nurmikolla ja mukaan liittyi toinenkin naapuri siskonsa kanssa.

Tai jotain.

Miten toi sun parantuminen on sun isää auttanut?

Mää tiedän tapauksia kun ateisti on kasvattanut potilaalleen koko alaruumiin takaisin kun tämä menetti ne onnettomuudessa, toinen ateisti paransi onnettoman myyjän jolta ryöstäjä ampui pään irti, se oli aika siisti temppu, aivot ja kaikki, tämä entinen myyjä on nykyään professorina yliopistossa.
Jokainen joutuu ottaa vastuun omasta elämästä ja haluaako seurata Jeesusta. Minun isä oli nuorena uskossa, mutta alkoi ryyppää ja luopui uskostaan. Hänellä oli vielä aikaa kääntyä Jeesuksen luo sen jälkeen kun otti yliannostuksen lääkkeitä. Jos teki niin hän on taivaassa. Jokainen joutuu itse kohdata haluaako ottaa Jumalan avun vastaan.

Uskonto on niinku se sana sanoo: uskomista. Jatkuvasti pitää psyykata itseään "uskomaan" koska mitään totuutta ei siinä alla ole, eikä mitään oikeita todisteita koskaan tule, Jeesus ei maanpäälle tule, Jumala ei väläytä itseään taivaalta, nevöevö, eikä kukaan koskaan lennä uskon voimalla. Uskonnoista ei kumpua mitään ilmailuun tai sairaanhoitoon, ei niistä synny mitään käytännön järkeviä sovelluksia, muutoin kuin let's be nice on kiva juttu. Tuhansia vuosia vanhoja satuja jotka heijastelevat sen ajan tietämystä ja järjenjuoksua. Voi toki "uskoa" että joku parani uskolla. Voihan toki satunnaisesti placebo toimia, se on ihan tieteellinen fakta. Mutta hoitomuotona täysin edesvastuuton. Normaalissa sairaalassa ei tarvitse "uskoa" vaan asioilla on vankka tieteellinen perusta ja tutkimus ja kokemus, tiedetään miksi ja miten lääkkeet ja toimenpiteet toimivat.

No niin justiinsa...
Eli kyseessä tarina jostain afrikan savimajasta.

Nyt vakuutuin niin kovasti, että naulaan käteni ristiin ASAP.

Nämä jutut on aina yhtä uskottavia kuin Suomi24:n seksinovellit, joissa Pertti nussi naapurinsa vaimoa keskellä kirkasta päivää juhannuksena nurmikolla ja mukaan liittyi toinenkin naapuri siskonsa kanssa.

Tai jotain.

View: https://youtu.be/Cy7CHhDT2Gk

Jaa se on ollut tunnetussa tiedejulkaisussa seiska lehdessä sit se on varmaan totta joo. Kuvastaa hyvin kuinka tyhmä ihminen voi olla kun uskoo tollasiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lääketiede parantaa päivittäin satoja miljoonia ihmisiä kun sun jumala kerran sun unessa jonkun.

Tai jotain.
Halleluja! Halleluja!!

Tää on tosi hyvä ja mielenkiintoinen haastattelu. Kohdasta 10:30 löytyy lyhyt kertomus ton Markun parantumisesta. Koko haastis on ihan katsomisen arvoinen. Tiedän että tän Markun kautta on myös parantunut arjen keskellä paljon sairaita, vaikkei hän itseään markkinoi minään ihmemiehenä, ja tolleen sen pitää ollakkin.

View: https://youtu.be/2H46ACZ11RY

Joskus Jumala antaa jollekin uskovalle ohjeet ja voiman rukoilla joku terveeksi, ja monenlaisia ihmeitä toisinaan tapahtuu. Vaikka olisi kiva päästä just nyt eroon kaikista murheista ja nähdä kaikkien parantuvan ja kaiken pahuuden loppuvan, niin henkilökohtaisesti olen varma että minun Jumalani hallitsee aikataulut, ja olen varma että tää kaikki viedään hyvään lopputulokseen aikanaan. Itse en epäile Jumalan hyvyyttä vaikka tää hankala 2000 vuoden välivaihe mutta ymmärrän että ilman henk koht uskon lahjaa moni ei luota samoin. Raamattu kuitenkin nimenomaan sanoo Pietarin kirjeessä että Jumala ei viivyttele, vaan tahtoo että kaikki ihmiset pelastuu/tulee eläviksi.

Lääketiede parantaa päivittäin satoja miljoonia ihmisiä kun sun jumala kerran sun unessa jonkun.
Jumala on antanut ihmiselle älykkyyden ja kaikki kyvyt. Loppujen lopuksi tärkeintä on, että ottaa pelastuksen vastaan. Varoitan ihmisiä ikuisesta kärsimyksestä helvetissä. Tuon edelleen ilmi, että vain Jeesuksen kautta pääset taivaaseen. Ihan sama mitä mieltä olette, mutta varoitan silti ettei kukaan teistä joutuisi kadotukseen.

Ei kyennyt lääketiede auttamaan Johannes Loimaa. Minä olen elävä esimerkki, että Jeesus voi itsetuhoisen pelastamaan. Samoin pitkä lista narkkareita, juoppoja ja vastaavia Jeesus parantanut joita lääketiede ei kykene auttamaan mitenkään. Kuinka sinä Mike näitä toivottomia auttaisit, mitä ehdotat kun olen heidän kanssaan seuraavan kerran tekemisissä?

Ei kyennyt lääketiede auttamaan Johannes Loimaa. Minä olen elävä esimerkki, että Jeesus voi itsetuhoisen pelastamaan. Samoin pitkä lista narkkareita, juoppoja ja vastaavia Jeesus parantanut joita lääketiede ei kykene auttamaan mitenkään. Kuinka sinä Mike näitä toivottomia auttaisit, mitä ehdotat kun olen heidän kanssaan seuraavan kerran tekemisissä?
Yritän pelastaa sua henkiseltä tuholta ja pelastaa sun lopun elämän. Unohda usko satuolentoon ja usko itseesi. Älä syyllistä, vaan nauti elämästä. Olet sumussa tällä hetkellä. Tuhlaat elämäsi.

Yritän pelastaa sua henkiseltä tuholta ja pelastaa sun lopun elämän. Unohda usko satuolentoon ja usko itseesi. Älä syyllistä, vaan nauti elämästä. Olet sumussa tällä hetkellä. Tuhlaat elämäsi.
Sitten kun sinulla jokin sisäelin poksahtaa, sydän vaivat tai syöpä alkaa vaivata kuten lähes jokaisella bodarilla ennemmin tai myöhemmin niin muista vain pyytää niin tulen rukoilemaan puolestasi ja saadaan sinut kuntoon. Kun lääketiede toteaa, että ei mahda enää mitään niin vielä Jeesus Kristus voi sinut parantaa. En ole sinua vastaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom