Strippari tuli uskoon?!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nää ateismit ja itseensä uskomiset on erittäin uusi ilmiö universaalissa kehyksessä. Umpipakanat viidakossa ilman tietoa Jeesuksesta ymmärtävät olevansa pieniä suuren Jumalan/jumalien edessä. Nekin tajuaa sen jotenkin, että me ollaan ihan sitä alinta kastia näissä todellisuuksissa. Siksi varoitan vakavasti jokaista jumalanpilkkaajaa ja itseään jumalana pitävää, että ei tollanen voi kantaa pitkälle, ja kautta ihmiskunnan sivilisaatioiden on ihminen tajunnut olevansa pieni tekijä, ihan ilman kristinuskoakin. Menkää aikakoneella Egyptiin ja julustakaa nuo fiksuna pitämänne asenteet ja katsokaa mikä on vastaanotto :D no tää kevennyksenä, mutta kyllä ihminen on muinoin tiedostanut pienuutensa ja pelännyt tuonpuoleista kaikissa kulttuureissa, ja pyrkinyt sopuun eikä sotajalalle Jumalan kanssa.
Mä en usko itseeni, en mä usko mihinkään, sitä ateismi tarkoittaa. Mä en kuvittele niinkuin sanot olevani pieni jumalasi edessä, mun mielestä sun jumala on mulkku idiootti ja aivan turhake vaikka myöskin ajattelen että se on mielikuvitusolento.
Sä varoitat mua jumalanpilkasta, sun jumalasi on pikkusieluinen kostonhimoinen paskaläjä, pedofiilien suojeluspyhimys. Antaa tulla vaan iskeköön salamalla, mä en varmaan tänne enää kirjoittele jos sun uhkauksilla tai sun jumalasi voimilla on jollain tasolla mitään merkitystä, mutta enköhän mä täällä paskaa jauha vielä syksylläkin, haluatko lyödä jostain summasta vetoa, vastaa tähän ja kerro ihan rehellisesti millä summalla olet lyömässä vetoa. Jos oikeasti luotat sun jumalaan niin täähän on sulle varma betsi viedä meidän perheen rahat. Jos taas on sulla vähänkään epäilystä, niin nimeä ei tule eikä raha summia, olet "valheellinen profeetta" vai miten te näitä kutsuttekaan.

Mä en voi mennä egyptiin aikakoneella kun tiede ei ole vielä siinä vaiheessa, mutta jos pitäisi veikata kumpi porukka te uskovat vai me jotka luotetaan tieteeseen sen aikakoneen ekana väsää, niin varmaan tiedät mihin porukkaan mä heitän lanttini?

Tohon sun vikaan kappaleeseen, mä voin lähteä painimaan sun jumalasi kanssa, saatte valkata ajan, mä tuun paikalle, kuhan ei oo ihan mahottoman kaukana keskisuomesta, en oo rikas, jos on kauempana ni sit joku rahapanos ni saan kuitattua matkalaskun. Mä voin painia samana iltana sun jumalan kanssa, jessen kanssa ja pawiaanin kanssa. Eiköhän siitä matkarahat kerry.

Jokaiselle on annettu valta omasta elämästään ja lasten kohdalla tämä valta on vanhemmilla
Nuori pariskunta ajaa kolarin kun humalainen uskovainen ajaa kännissä päälle. Takapenkillä sairas lapsi, vanhemmat kuolee, lapsi ja humalainen uskovainen jäävät henkiin. Lapsi ei koskaan kuule uskosta, vaan kuolee sairaalassa koska on sairas, kun taas humalainen uskovainen pääsee taivaaseen koska pyytää anteeksi, lapsi joutuu helvettiin perisynnin takia. Sano nyt jumalauta ennenkuin menee viimeisetkin hermon rippeet, että onko toi oikeudenmukaista sun mielestä?

Ja vaikka Mike tai joku muu ei-uskova nyt kertoisi jonkun kivun tai sairautensa, niin kun rukoilemme voi hän parantua ilman omaakin uskoaan
Mitä sä täällä selität, mee tonne Hussiin syöpäosastolle rukoilemaan. Ai niin, et voi koska sun rukoukset paranna mitään. Miksei ne paranna? Kerro mulle.

Mä en usko itseeni, en mä usko mihinkään, sitä ateismi tarkoittaa. Mä en kuvittele niinkuin sanot olevani pieni jumalasi edessä, mun mielestä sun jumala on mulkku idiootti ja aivan turhake vaikka myöskin ajattelen että se on mielikuvitusolento.
Sä varoitat mua jumalanpilkasta, sun jumalasi on pikkusieluinen kostonhimoinen paskaläjä, pedofiilien suojeluspyhimys. Antaa tulla vaan iskeköön salamalla, mä en varmaan tänne enää kirjoittele jos sun uhkauksilla tai sun jumalasi voimilla on jollain tasolla mitään merkitystä, mutta enköhän mä täällä paskaa jauha vielä syksylläkin, haluatko lyödä jostain summasta vetoa, vastaa tähän ja kerro ihan rehellisesti millä summalla olet lyömässä vetoa. Jos oikeasti luotat sun jumalaan niin täähän on sulle varma betsi viedä meidän perheen rahat. Jos taas on sulla vähänkään epäilystä, niin nimeä ei tule eikä raha summia, olet "valheellinen profeetta" vai miten te näitä kutsuttekaan.

Mä en voi mennä egyptiin aikakoneella kun tiede ei ole vielä siinä vaiheessa, mutta jos pitäisi veikata kumpi porukka te uskovat vai me jotka luotetaan tieteeseen sen aikakoneen ekana väsää, niin varmaan tiedät mihin porukkaan mä heitän lanttini?

Tohon sun vikaan kappaleeseen, mä voin lähteä painimaan sun jumalasi kanssa, saatte valkata ajan, mä tuun paikalle, kuhan ei oo ihan mahottoman kaukana keskisuomesta, en oo rikas, jos on kauempana ni sit joku rahapanos ni saan kuitattua matkalaskun. Mä voin painia samana iltana sun jumalan kanssa, jessen kanssa ja pawiaanin kanssa. Eiköhän siitä matkarahat kerry.
No toi oli sun omalta näppikseltä lähtöisin, että Jumala sut yhtäkkiä kuolemalla löisi tonttiin. Minä vaan varoitin jumalanpilkasta, enkä uhkaillut tai sanktioinut mitenkään. En kuitenkaan usko että pitkälle voi kantaa viha ja syyttely ja pilkkaaminen, ja tuskin sitä myötä saat itsekkään vastauksia.

Mitä sä täällä selität, mee tonne Hussiin syöpäosastolle rukoilemaan. Ai niin, et voi koska sun rukoukset paranna mitään. Miksei ne paranna? Kerro mulle.
Jos olisikin mun päätettävissä niin rukoilisin kaikki terveeksi, itsenikin. En ole kovin rohkea rukoilemaan, mutta sen tiedän että ihmeen mahdollisuus on olemassa aina kun rukoillaan. En osaa vastata miksi tällä hetkellä parantumisia tapahtuu harvoin. Kenties tulevina päivinä enemmän? Toivottavasti pystyn pian kertoa jotain positiivista näihin ihmeisiin liittyen. Sun kysymys on aivan hyvä ja aiheellinen.

Egyptiläiset pistäis paalun perseeseen heti jos niille menis Jessejuttuja lässyttämään.
Se aikakausi tunnetaan etuliitteestä ek.

Mielenkiinnosta @kimpale , miten luomisteoria vs evoluutio ja maapallon / maailman ikä?

Eli kuten tässäkin toteat, pedofiilipapit pääsevät taivaaseen kunhan katuvat, ja ne lapset jotka kokee niitä kauhuja, voivat päästä sun uskon mukaan, mutta mikä oikeuttaa niiden maanpäällisen kärsimyksen?

Toi sun ja monen muun uskovaisen ajatusmaailma on niin vitun sairas ja vinoutunut ettei mitään rajaa, mä haluaisin joskus kännissä pahoinpidellä sun kaltaisia tyyppejä ihan helvetisti ja hokea samalla että hienoa sä tuut olemaan tosi ylistetty sun oman uskosi mukaan. Mutta mikä oikeuttaisi sen mun pahoinpitelyn? Mä saisn sen myös kuolivuoteella anteeksi sun uskomustesi mukaan. Olisiko susta siistiä viettää ikuisuus mun seurassa kun olisin työntänyt jotain seivästä mikä on kääritty piikkilankaan sun sisälle, me oltais samalla pilvellä 452039845720938457203948572039485720984572309485 vuotta ja mä naureskelisin sulle että ottiko eetteriin kun työnsin sen paalun sun Anneliin.
Ongelma tässä sinulla on se, että luulet olevasi puhtaampi parempi kuin nuo pedarit yms. Sinun syntiesi lista Jumalan edessä on kuin mätänevä paskakasa, mutta tässä se ihme onkin Jeesus Kristus on maksanut siitä hinnan ja kun otat hänet vastaan se pyyhitään pois. Ihminen joka tulee uskoon muuttuu sisäisesti uudeksi. Hän ei ole enää se sama saastunut, turmeltunut ja paha ihminen.

Tässä on hyvä esimerkki siitä että saarnaat etkä vastaa kysymykseen, IMO sut pitäisi bannata täältä vittuun. Tosin mä en siitä päätä.
Vastaan kysymyksiin, mutta ne vastaukset eivät kelpaa kun monilla on jo etukäteen mielipide asiasta eivätkä halua kuulla minun vastaustani.

Vastaan kysymyksiin, mutta ne vastaukset eivät kelpaa kun monilla on jo etukäteen mielipide asiasta eivätkä halua kuulla minun vastaustani.
Sinun vastauksesi tuottaa mielikuvan siitä, kun neliulotteinen olento yrittäisi selittää kaksiulotteiselle olennolle millaista hänen maailmassaan on: ei se vain käy järkeen. Sinun vastauksesi eivät tule miellyttämään ketään, joka ei jo valmiiksi halua siirtyä puolellesi. Onnea matkaan käännytystyössäsi, sanoisin kuitenkin, että tuo vaikuttaa enemmän pään seinään hakkaamiselta.

Itse en usko mihinkään, mutta olen aina kadehtinut niitä, jotka löytävät jotain oikeaa rauhaa uskonnoista.

Erikoinen uskonto. Täällä maan päällä olemme kaikki vain syntisiä paskoja, vaikka kuinka kiltisti eläisimme. Samalla viivalla murhaajien ja raiskaajien kanssa jne.
Ainoa päämäärä päästä pois täältä taivaaseen, paskat tästä planeetasta. Aikamme tällä pallolla voi siis käyttää vaikka kuinka törkeästi sikaillen, kunhan lopun koittaessa uskoo jeesukseen.

Mielestäni nuo vanhemmat uskonnot, luonnonuskonnot, ovat paljon fiksumman kuulosia ajatuksiltaan.
Luonnon kiertokulku, kunnioitus luontoa kohtaan. "ihminen ei ole luonnosta erillinen eikä sitä ylempänä tai alempana".
Tämä elämä elettävä hyvin, jos uskoo uudesti syntymiseen. Jos sikailet ja olet mulkku, seuraavassa elämässä on asiat päin persettä.
Ei pääse taivaaseen pakoon tekojaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tässä on monta puolta, myös tuo pointtisi. Toisaalta uskovaisetkin sairastaa, ja uskovaisten lapset myös. Ja vaikka Mike tai joku muu ei-uskova nyt kertoisi jonkun kivun tai sairautensa, niin kun rukoilemme voi hän parantua ilman omaakin uskoaan. Raamattu sekä kokemukset näinä päivinä antaa aika monipuoliset ja laajat rukouksen mahdollisuudet, ja entäpä jos tulee aikakausi jolloin todella sairaaloita tyhjenee. Jumalan hyvät suunnitelmat varmasti toteutuu vääjäämättä, ja meistä kurjista huolimatta. Siunausta 🙏
Jumala toimii uskon kautta. Kunhan joku käyttää tätä uskoa niin Jumalan voima pääsee virtaamaan. Epäusko myös täytyy ottaa huomioon. Siksi tärkeää ruokkia uskoa Jumalan sanalla. Näitä on historiassa tapahtunut, että koko sairaala rukoiltu tyhjäksi. Tänä päivänä me uskovat olemme liian mukavuuden haluisia. Joutuu liha koville, jos haluaa elää Jumalan täydessä tahdossa.

Jos olisikin mun päätettävissä niin rukoilisin kaikki terveeksi, itsenikin. En ole kovin rohkea rukoilemaan, mutta sen tiedän että ihmeen mahdollisuus on olemassa aina kun rukoillaan. En osaa vastata miksi tällä hetkellä parantumisia tapahtuu harvoin. Kenties tulevina päivinä enemmän? Toivottavasti pystyn pian kertoa jotain positiivista näihin ihmeisiin liittyen. Sun kysymys on aivan hyvä ja aiheellinen.
Ongelma on se, että omat ajatukset voivat vastustaa Jumalan voimaa, koska se toimii uskon kautta. Sitä kutsutaan epäuskoksi. Uskon saa toimimaan mitä enemmän keskittyy Raamattuun. Lähes kaikki muut asiat maailmassa vastustavat sitä ja luovat epäuskoa. Ihmisen mieli on kuin tietokone, se tallentaa kaiken mille altistaa sen. Täytyy ottaa vastuu omista ajatuksista, jos haluaa saada tuloksia uskolla aikaan.

Mielestäni nuo vanhemmat uskonnot, luonnonuskonnot, ovat paljon fiksumman kuulosia ajatuksiltaan.
Luonnon kiertokulku, kunnioitus luontoa kohtaan. "ihminen ei ole luonnosta erillinen eikä sitä ylempänä tai alempana".
Tämä elämä elettävä hyvin, jos uskoo uudesti syntymiseen. Jos sikailet ja olet mulkku, seuraavassa elämässä on asiat päin persettä.
Ei pääse taivaaseen pakoon tekojaan.
Monet vanhemmat uskonnot eivät nojaakaan mihinkään yhteen erilliseen entiteettiin tai kaikkivoipaisuuteen vaan painottavat sitä, että se oikea onni ja rauha löytyy omasta ajatusmallista. Eli ne ovat enemmänkin filosofioita kuin uskontoja, kenties.

Mutta helpompihan se on sysätä vastuu kaikesta jollekin lentävälle spagettihirviölle.

Egyptiläiset pistäis paalun perseeseen heti jos niille menis Jessejuttuja lässyttämään.
Se aikakausi tunnetaan etuliitteestä ek.

Mielenkiinnosta @kimpale , miten luomisteoria vs evoluutio ja maapallon / maailman ikä?
En ole perehtynyt asiaan, koska se ei kiinnosta itseäni ollenkaan. Minua kiinnostaa se mikä vaikuttaa elämääni juuri nyt.

Sinun vastauksesi tuottaa mielikuvan siitä, kun neliulotteinen olento yrittäisi selittää kaksiulotteiselle olennolle millaista hänen maailmassaan on: ei se vain käy järkeen. Sinun vastauksesi eivät tule miellyttämään ketään, joka ei jo valmiiksi halua siirtyä puolellesi. Onnea matkaan käännytystyössäsi, sanoisin kuitenkin, että tuo vaikuttaa enemmän pään seinään hakkaamiselta.

Itse en usko mihinkään, mutta olen aina kadehtinut niitä, jotka löytävät jotain oikeaa rauhaa uskonnoista.
Haha hyvä vertaus. Tietyllä tavalla totta. Olen itsekin joutunut paljon oppia uutta kun tulin uskoon. Vaikka se on ollut välillä hankalaa minua motivoi tässä se, että tämä toimii Ja tulee tulosta. Aina on vastustusta, siihen tottuu. Tärkeintä se, että edes joku vastaanottaa Jeesuksen ja pelastuu. Jumala ei halua, että kukaan joutuu kadotukseen.

Ongelma tässä sinulla on se, että luulet olevasi puhtaampi parempi kuin nuo pedarit yms. Sinun syntiesi lista Jumalan edessä on kuin mätänevä paskakasa, mutta tässä se ihme onkin Jeesus Kristus on maksanut siitä hinnan ja kun otat hänet vastaan se pyyhitään pois. Ihminen joka tulee uskoon muuttuu sisäisesti uudeksi. Hän ei ole enää se sama saastunut, turmeltunut ja paha ihminen.
En mä luule olevani parempi, mä en vain ymmärrä miten voit palvoa olentoa joka antaa pedarin käyttää lasta hyväkseen ja sen jälkeen hyväksyy sen taivaaseen kun se katuu. Synnit pestään pois, mutta sitä lapsen tuskaa ei. Siinähän se paska tossa sun diilissä onkin.

Jumala toimii uskon kautta. Kunhan joku käyttää tätä uskoa niin Jumalan voima pääsee virtaamaan. Epäusko myös täytyy ottaa huomioon. Siksi tärkeää ruokkia uskoa Jumalan sanalla. Näitä on historiassa tapahtunut, että koko sairaala rukoiltu tyhjäksi. Tänä päivänä me uskovat olemme liian mukavuuden haluisia. Joutuu liha koville, jos haluaa elää Jumalan täydessä tahdossa.
Pystytkö heittää lähdettä tolle että sairaala on rukoiltu tyhjäksi, ja miksei niin enää tehdä?

Suositut

Back
Ylös Bottom