Mä en usko itseeni, en mä usko mihinkään, sitä ateismi tarkoittaa. Mä en kuvittele niinkuin sanot olevani pieni jumalasi edessä, mun mielestä sun jumala on mulkku idiootti ja aivan turhake vaikka myöskin ajattelen että se on mielikuvitusolento.Nää ateismit ja itseensä uskomiset on erittäin uusi ilmiö universaalissa kehyksessä. Umpipakanat viidakossa ilman tietoa Jeesuksesta ymmärtävät olevansa pieniä suuren Jumalan/jumalien edessä. Nekin tajuaa sen jotenkin, että me ollaan ihan sitä alinta kastia näissä todellisuuksissa. Siksi varoitan vakavasti jokaista jumalanpilkkaajaa ja itseään jumalana pitävää, että ei tollanen voi kantaa pitkälle, ja kautta ihmiskunnan sivilisaatioiden on ihminen tajunnut olevansa pieni tekijä, ihan ilman kristinuskoakin. Menkää aikakoneella Egyptiin ja julustakaa nuo fiksuna pitämänne asenteet ja katsokaa mikä on vastaanotto :D no tää kevennyksenä, mutta kyllä ihminen on muinoin tiedostanut pienuutensa ja pelännyt tuonpuoleista kaikissa kulttuureissa, ja pyrkinyt sopuun eikä sotajalalle Jumalan kanssa.
Sä varoitat mua jumalanpilkasta, sun jumalasi on pikkusieluinen kostonhimoinen paskaläjä, pedofiilien suojeluspyhimys. Antaa tulla vaan iskeköön salamalla, mä en varmaan tänne enää kirjoittele jos sun uhkauksilla tai sun jumalasi voimilla on jollain tasolla mitään merkitystä, mutta enköhän mä täällä paskaa jauha vielä syksylläkin, haluatko lyödä jostain summasta vetoa, vastaa tähän ja kerro ihan rehellisesti millä summalla olet lyömässä vetoa. Jos oikeasti luotat sun jumalaan niin täähän on sulle varma betsi viedä meidän perheen rahat. Jos taas on sulla vähänkään epäilystä, niin nimeä ei tule eikä raha summia, olet "valheellinen profeetta" vai miten te näitä kutsuttekaan.
Mä en voi mennä egyptiin aikakoneella kun tiede ei ole vielä siinä vaiheessa, mutta jos pitäisi veikata kumpi porukka te uskovat vai me jotka luotetaan tieteeseen sen aikakoneen ekana väsää, niin varmaan tiedät mihin porukkaan mä heitän lanttini?
Tohon sun vikaan kappaleeseen, mä voin lähteä painimaan sun jumalasi kanssa, saatte valkata ajan, mä tuun paikalle, kuhan ei oo ihan mahottoman kaukana keskisuomesta, en oo rikas, jos on kauempana ni sit joku rahapanos ni saan kuitattua matkalaskun. Mä voin painia samana iltana sun jumalan kanssa, jessen kanssa ja pawiaanin kanssa. Eiköhän siitä matkarahat kerry.