Strike Team Sweden treenit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
19.2.2016 - Aamun selkätreeni.

Ties monesko treenipäivä jo putkeen ja alkoi jo vähän tuntumaan treenit persenahassa. Alkuun otettiin varmaan 30 minuuttia kaikenlaista settiä kulmasoutua ja kinasteltiin kovasti kuorman merkityksestä etenkin kulmasoudussa. Tehtiin joka lähtöön kaikenlaista, 2+3+5+10 jne jne.

800_8115.jpg

Tämän päälle sitten heviä triplaa taljoissa. 6+8+10 ja sama takaperin. Ylätalja vastaotteella, lapiokahva alataljassa, myötäote ylätaljassa.

800_8117.jpg
800_8118.jpg
800_8116.jpg

Aamun veto oli siinä, ei muutakuin odottelemaan illan paineistusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
19.2.2016 - Illan turvottava kakkosselkä.

Agenda ajaa veret taas kerran uudelleen ja tunnetusti illan selkätreenissä on tiedossa aina kramppeja ja hulvaton pumppi.

Aloitettiin pitkästä aikaa 10x5 vedolla, jossa tehdään vuoronperään taljaa vaihtaen vakiopainolla pullover 5 ja kulmasoutu 5. 10 kierrosta, eli 100 toistoa.

800_8119.jpg

Tuossa on aina polte jotain ihan älytöntä ja sattuu niin maan pirusti duunaa.

Perään sitten hammerkonetta sarja ja kaverina sille ylätalja väärinpäin.

800_8123.jpg
800_8122.jpg

800_8121.jpg

Selkä oli siinä paketissa niin että soi. Pumppihaba perään, eli arskanousut siinä. Lätty kerrallaan ylös 15 toistoa vuorotellen ja tiputus alas.

800_8124.jpg

Peter veivas perään vielä hammerkääntöjä ja mä mun forkkusetin taas.

800_8125.jpg

Kuntozekkiä loppuun. Hiljalleen alkaa kuoriutumaan sielä kuosi, mutta vielä on pitkä matka. Lihavana ei lavalle tulla ja tämä kunto olisi lavalla täysin luokaton.

800_8126.jpg
800_8128.jpg
800_8130.jpg

Niin se vaan jokainen tulee sokeaksi omalle kehitykselleen :D Luulen vaan että faneista, joita sinulta kyllä löytyy, olisi paljonkin halukkaita näkemään parin vuoden aikaisia ennen ja jälkeen kuvia :)

En ole luovuttaja, mutta alkaa pikkaisen jo vituttamaan kun en saa esim deltsejä kasvamaan vaikka olen helvetin kuustoista kaikkeni tehnyt paitsi treenannut niitä joka päivä. Ja ihan varmaan treenaan oikein kun kaikki liikkeet menee perille. Ainoo lihas, jossa ei mulla ole koskaan domsseja vaikka mitä tekis. Domssit nyt ei toki ole lihaskasvun edellytys, mutta jos kaikki muut lihakset tulee kipeeksi ja se huonoin lihasryhmä ei, niin kai se nyt jotain kertoo.

En ole luovuttaja, mutta alkaa pikkaisen jo vituttamaan kun en saa esim deltsejä kasvamaan vaikka olen helvetin kuustoista kaikkeni tehnyt paitsi treenannut niitä joka päivä. Ja ihan varmaan treenaan oikein kun kaikki liikkeet menee perille. Ainoo lihas, jossa ei mulla ole koskaan domsseja vaikka mitä tekis. Domssit nyt ei toki ole lihaskasvun edellytys, mutta jos kaikki muut lihakset tulee kipeeksi ja se huonoin lihasryhmä ei, niin kai se nyt jotain kertoo.
Vetelet lacrossepallolla joka päivä luita myöden niitä niin ei ainakaan kalovot kinnaile lihasten tiellä.

paitsi treenannut niitä joka päivä.

Kannattaa muuten kokeilla. Hankit säädettävät käsipainot ja 1-3 sarjaa loppuun asti joka päivä, vähän millon huvittaa/kerkiää. Ja painoa lisää n. 1kg kun menee 15-20 toistoa.
Kuulostaa kai typerältä, mutta toimii sitten todella hyvin. Melkein 3 viikkoa tehnyt noin ja kirjaimellisesti oon saanut tuplattua painot mitä käytän vipareissa tällä hetkellä, mitä en olisi kyllä ikinä uskonut.

Miken pitää ottaa Richin feeder workout olkapäille käyttöön ;)

Kannattaa muuten kokeilla. Hankit säädettävät käsipainot ja 1-3 sarjaa loppuun asti joka päivä, vähän millon huvittaa/kerkiää. Ja painoa lisää n. 1kg kun menee 15-20 toistoa.
Kuulostaa kai typerältä, mutta toimii sitten todella hyvin. Melkein 3 viikkoa tehnyt noin ja kirjaimellisesti oon saanut tuplattua painot mitä käytän vipareissa tällä hetkellä, mitä en olisi kyllä ikinä uskonut.

Offtopic, mutta eipä tuo pakosti sitä lihaa niihin olkapäihin sen enempää kerrytä vaikka oot saanut sarjapainot tuplattua...

Offtopic, mutta eipä tuo pakosti sitä lihaa niihin olkapäihin sen enempää kerrytä vaikka oot saanut sarjapainot tuplattua...
Juu ei tietenkään, mutta itsellä on noin päässyt käymään kuitenkin. Eihän ne painot tietenkään ole suoraan verrannolliset mihinkään, mutta kai siinä väkisinkin alkaa kehitystä näkymään jossain vaiheessa, kun sitä painoa saa vähitellen nostettua.

21.2.2016 - Etureidet aamulla

Klo 1330 paineltiin GB:lle taas kuolemaan. Oli taas kovemman vedon paikka tänään. Ja perillehän se meni, soseena jalat ja tossa 20:00 sitten takareiskoja tekemään.

Tehtiin tällä kertaa alkuun kaksi kierrosta seuraavasti.

30 ojennus
30 vaakahack
5x6 hack.

Vaakahack paiskottiin täyteen 15 toistoa jonka jälkeen sitten kiskottiin pakoilla ja rest-pausella loput. Hack oli noista sitten loppupeleissä ilkein kun se tuli viimeisenä. Kaksi kierrosta näitä ja toisella kieroksella oli paine jo ihan saatanallinen.

800_8131.jpg
800_8134.jpg
800_8136.jpg
800_8133.jpg

Jalat huonossa hapessa sitten loppuun prässissä 20 toiston maksimilla 100 toistoa 45sec tauoilla, eli niin paljon kuin menee ja 45sec taukoa. Siinä on aika lyhyt se 45sec kun pitää duunaa.

800_8137.jpg

Täällä sama, ei ikinä domsseja olkapäissä, sama mitä tekee ja ei ne kyllä kasvakkaan niinku muut lihasryhmät. Pakko vaan kokeilla treenata useammin ja useammin.

21.2.2016 - Illan takareiskat ja deltsit

Gianteilla takareidet pakettiin, 3 kierrosta hyvällä tuntumalla paukuttaen useaa liikettä.

Reisikoukistus maaten kutosnousu. Kakkoskierroksella tiputus kutosmaksimista ja kolmannella kiekalla 5x5.

800_8140.jpg

Koukistus istuen 15 toistoa.

800_8142.jpg

Maaten koukistus jalka kerrallaan sarja ja sitten toinen jalka kunnes ei tule yhtään.

800_8143.jpg

Mulle mave sekä sitten roikkuen supistelut.

800_8145.jpg
800_8147.jpg

Peterille GHR sekä levee prässi.

800_8148.jpg
800_8144.jpg

Takareiskat kolmella kierroksella siis paketoitiin nättiin joulupakettiin rusetin kera.

Deltsien vuoro. Meidän suosikki, golgata-kävely. 40 askelta vuorokäsin etuvipari vastakkaisella kädellä versus astuva jalka. 20 askelta vipunostoa sivulle. 20 pystysoutua.

800_8150.jpg
800_8151.jpg
800_8152.jpg

Perään heti raskailla sama staattisesti ilman kävelyä.

800_8154.jpg
800_8153.jpg
800_8155.jpg

Loppuun takaolkapäitä, joita mun ei pahemmin tartte duunaa. Tässä piilee se virhe, että jos jollain on joku iso ja hyvin kehittynyt lihasryhmä, niin tältä mennään kysymään miten on saanut sen isoksi. Jos multa joku tulisi kysymään, miten olen saanut takaolkapäät dominantiksi, niin mun vastaus olisi "En tee niitä koskaan". Siksi kannattaakin kysellä vinkkejä semmoisilta, jotka ovat tapelleet saman vaikean lihasryhmän kanssa.

800_8149.jpg

800_8156.jpg
800_8139.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom