Strike Team Sweden treenit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10 tuntia alkaa olemaan jo vähän liikaa edellisestä treenistä, siinä on jo palautuminen käynnissä. 6 tuntia alkaa olemaan rajoilla jo.

Itekkin pohtinut noita tuplareenien kokeilua heti kun saan siihen mahdollisuuden. Miettinyt vaan kanssa tota, kun itellä menee lähemmäs 10h tuo toteutuminen. Eli jos saisin työn missä toteutuu perus 8h päivät tai parhain jos pääsisi opiskelemaan, niin aikalailla tulisi tuo pikkusen reilu 8h treenien välille. Onko jo vähän turhaa tollasella välillä mennä? Kiinnostaisi lähinnä jollekkin kiristelyn ajankohdalle ja samalle lihasryhmälle tehtynä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos mua ottaa kaaliin joku, niin se on mun ongelma, en mä kaikesta voi mennä ihmisille sanomaan. Jos salin sääntöjä ei riko, niin mä en asialle mitään voi.
Jos oisit menny sanomaan ja siitä täällä kertonu, niin eiköhän tuosta joku olis mielensä pahoittanu ja pitänyt sinua ylimielisenä kusipäänä.

800_7992-jpg.133912

800_8026-jpg.133921
Tää värimaailma on tosi magee.

Itellä jos tuplatreeni päivinä välit karkaa 7-9 tuntiin niin olo on aivan paska. Teki mitä teki siinä välissä.

4-5 tuntia kun on välissä niin tokassa treenissä piisaa energiaa erinomaisesti.

Jos mua ottaa kaaliin joku, niin se on mun ongelma, en mä kaikesta voi mennä ihmisille sanomaan. Jos salin sääntöjä ei riko, niin mä en asialle mitään voi.

Eikö tämä nimenomaan ole sitä perussuomalaista asennetta mitä itse vihaat Mike? Nähdään jotakin mitä paheksutaan, sen sijaan että sanottaisiin asiasta suoraan mennään nettiin tai paikallisen lehden sanose-palstalle kirjoittamaan asiasta?

160kiloa 4 toistoa naisten painot? Mavettaako sinun mielestäsi enemmistö naisista ykkösen noin 180kilolla?

Btw hienot kuvat, pitänee itsekkin kokeilla tehdä tuettua soutua smithissä, oletteko kokeilleet nojata otsalla penkkiin jolloin saisi täyden liikeradan osittain tuettuna? 160kilolla tosin saattaisi kyllä tulla niskaan liian suuri paine.

oletteko kokeilleet nojata otsalla penkkiin jolloin saisi täyden liikeradan osittain tuettuna? 160kilolla tosin saattaisi kyllä tulla niskaan liian suuri paine.
Takaolkapäitä noin voi treenata, mutta selässä kuorma on kyllä liikaa että pään tukipisteeksi laittaisi.

Eikö tämä nimenomaan ole sitä perussuomalaista asennetta mitä itse vihaat Mike? Nähdään jotakin mitä paheksutaan, sen sijaan että sanottaisiin asiasta suoraan mennään nettiin tai paikallisen lehden sanose-palstalle kirjoittamaan asiasta?
Tästä tulee auttamatta mieleen taannoinen Onnibussin tapaus, jossa kaveri ei "voinut" mennä ilmaisemaan asiaansa suoraan kuskille (josko ilmastoinnin olisi voinut vääntää kovemmalle), vaan pisti mieluummin netin kautta palautteen Onnibussille. Reagoivat tähän toisaalta sen verran nopeasti, että palaute saavutti jo matkan aikana kuskin ja kuski väänsi A/C:tä suuremmalle ja kuulutti samalla bussiin, että palautteeseen on reagoitu.

15.2.2016 - Päivän eka käsitreeni

Pointti rankaista käsiä kunnolla kerralla ja illalla sitten tuhota ne uudestaan aikasarjoilla.

Koska Peterillä painotus on usein aamulla ojentajilla, niin hauiksille riittää sitten kaikenlaiset nopeat kombot, Peter veivasi siis 5x5 systeemiä käppyrällä ja kässäreillä sitten sen kaveriksi kaikkea.

800_8034.jpg
800_8037.jpg
800_8035.jpg
800_8036.jpg

Mä otin alkuunsa ojentajille ja haboille pudotus-superin. 60kg ranskalainen failureen + hauiskääntö failureen. Tiputus 50kg, sama homma, tiputus 40kg sama homma ja tiputus 30kg sama homma. Toisessa setissä sitten eka ranskalainen 50-40-30 pudotus ja sama hauiksille.

800_8048.jpg
800_8049.jpg

Peterille ensiksi ojentajille kolmen liikkeen komboa ranskalaista varten.

800_8053.jpg

Ranskalaisessa sitten julmat 4 kierrosta jokaisessa lisäten erikoistekniikkaa. Se alkoi suoralla, jossa pakkoja. Seuraavassa rest-pauset ja pakot. Seuraavassa pysäytykset, rest-pauset ja pakot. Viimeisessä hidastetut toistot, pysäytykset, rest-pauset, pakot ja pudotukset.

800_8054.jpg

Tästä paineltiin sitten kapeaan lattiapenkkiin ja siinä superina punnerrus omalla painolla ja kaveriksi sitten hammerkääntö kässäreillä. Tässä saatiin sitten ojentajat viimesteltyä aamun osalta.

800_8056.jpg
800_8055.jpg
800_8057.jpg

15.2.2016 - Päivän toinen käsitreeni

Illalla piti paiskoa veret takaisin hanskoihin 4,5 tuntia edellisestä treenistä ja kammettiin Voimalaitokselle paukuttamaan.

Välillä otetaan tämmöisiä mielenkiintoisia aikasarjoja käsille. Eli ensimmäisenä ojentajat. Valitaan suht sopiva paino, tehdään 30sec toistoja, 30sec taukoa, 45sec toistoja, 45sec taukoa, 1min toistoja. Periaate on, ettei tankoa saa käsistään irrottaa ja ilkeän tosta tekee juuri se, että lihas ei lepää oikein missään.

800_8063.jpg

Sama sitten hauiksille samalla periaatteella, melkoisen tuhoisaa forkuillle, mutta collateral damage forkuille ei haittaa koskaan mitään.

800_8067.jpg

Tämän perään kummallekin lihakselle sitten vielä extraa. Ojentajille yhden käden kääntöjä sekä köysiä, haboille scot-laitetta.

800_8065.jpg
800_8064.jpg

800_8068.jpg

800_8062.jpg

800_8066.jpg

Deltsit sitten taas kerran käsien päälle, treeni käsitti tällä kertaa secret ingredientin, sekä 8x12+ 16x8 - 8x14 + 16x8 - 8x16 + 16x8. Ja pudotuksella alas ja loppuun vielä 16 pienemmillä. Peterillä oli asteen isommat hanttelit tossa 16 painona.

800_8069.jpg

Typerää kun maailmassa on tuollaisia salaisuuksia.. :( ;D hyvältä näyttää taas kerran, nää teidän blogipäivitykset ja Wlogit jaksaa meikäläistä motivoida paljon! :)

16.2.2016 - Lyhyt kevyt jalkaveto

Peterillä tankkaus edessä ja koska ollaan vedetty kaksi todella ilkeää jalkatreeniä ja edelleen asteen kipeenä kummatkin, niin otettiin simppeli nousu ja pudotus tällä kertaa. Ojennuksissa 15 toiston nousu kunnes ei enää tule yli kyrsää.

800_8075.jpg
800_8076.jpg

Perään mulle kutosnosu 15kg kerralla, pohjalla 50kg. Peterille kymppinousu. Sieltä sitten rummutettiin pudotuksilla alas kuten normaalisti. 170kg oli pudotuksen aloitus.

800_8077.jpg

Kuntoa zekattiin ennen jalkatreeniä ja tyhjenemään päässyt taas kovasti, joten tankkaus tuli sitten heti treenin päälle.

800_8074.jpg

17.2.2016 - Illan deltsitreeni.

Aamun takareisitreenistä kuvattiin Wlog. Illalla voimalaitokselle veivaamaan deltsejä, TAAS. Lyhyitä mutta hyviä vetoja, todella kiva treenata nykyään kun olen saanut hermotettua olkapäät ja kaikki liikkeet iskee mihin pitää. Kauan siinä kestikin.

Arskanousut alkuun, jossa sippelisti 15 toistoilla noustaan ylös 6kg:sta lähtien ja kun tulee alle kutonen, tullaan alas pudotuksella.

800_8079.jpg

Arskojen jälkeen rest-pause setti, 50 toistoa etuviparia ja 50 toistoa pystäriä.

800_8080.jpg

Seuraavaksi vapaavalintaista settiä, Peter otti yhden käden pidoilla supistuksessa vuorotellen etuviparia ja sivuviparia.

800_8085.jpg
800_8087.jpg

Takaolkapäitä vielä päälle, joita mä teen todella harvoin kun ne kasvaa muutekin ohi etuolkapäiden vaikka en tekisi sarjan sarjaa. Oli taas suht pitkä päivä ja ukot le finale.

800_8084.jpg
800_8081.jpg
800_8088.jpg

Onko muitakin konsteja ollut käytössä olkapäiden hermottamisessa, kuin toistoja vaan toiston perään?
Painojen pienentäminen alussa, hallittu liikerata, sitten mind and muscle periaatteella nostamaan. Nykyään voi paukuttaa vipareita isoillakin ja aina menee perille.

Mielenkiintoista, että takaolat kasvaa etuolista ohi? Säkin penkannut niin paljon, että luulis päinvastoin olevan.
Penkki nimenomaan mulla on takaolat kasvattanut stabiloivana lihaksena. Mä kun nostan rauhassa negatiivisen aina.

18.2.2016 - Hevi päivän eka rintatreeni

Agenda korkeammilla kuormilla takoa rinta totaalituhoon ja illalla hienostellen hakata se turvoksiin uudestaan.

Mulla rinta kestää jo penkata, vaikka en ole penkannut, niin silti 170x3. Siitä sitten pudotussarja 140-110-80.

800_8091.jpg

Peterille alkuun nousu. 110x10 - 120x8 - 130x6 -140x4 - 150x2 -160x1.

800_8094.jpg
800_8097.jpg
800_8092.jpg
800_8095.jpg
800_8093.jpg
800_8096.jpg

Sieltä sitten rajulla pudotussarjalla alas samaa rataa 100 kiloon saakka.

Tästä sitten smithiin, jossa loivemmalla vinolla mulle nelosnousu ja sieltä pudotus. Peterille alkuun 6x4 ja perään negatiivisissa pudotussarja tasapenkkinä 1,2,3,4,5 sec pudoilla / lätty.

800_8101.jpg
800_8100.jpg
800_8099.jpg

Loppuun kaikenlaista pientä lyhyempää sarjaa ja sitten tankkauksen tulosta zekkaamaan. Vähän vettä keräsi tankkaus ja tyhjeni päivässä jo kun oli tupla alla, mutta silti paineita vielä tallella. Kiire tulee kuitenkin, koska tuo kuosi on vielä läski täällä meillä päin.

800_8106.jpg

18.2.2016 - Illan paineistava rintatreeni

Tarkoitus puskea veret nopsaan ja ytimekkäästi rintaan ja hakata deltsit päälle.

Smithissä 12 toiston nousut ja sieltä pudotus alas. Tehokas illan treenissä joka kerta ja meidän suosikki.

800_8110.jpg

Perään sitten punnerruksia vipukonessa superina ristikkäistaljan kanssa.

800_8112.jpg
800_8114.jpg

Deltseilel otettiin arskanousut ja sitten randomia puristelua pienillä painoilla. Treeni oli siinä.

Suositut

Back
Ylös Bottom