Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
20.1.2016 - Aamun intensiivinen veto etureisille.
Prässissä paukutettiin putkeen pitkä sarja, päälle 20 toistoa jatkuvalla liikkeellä. Siitä suoraan hack pudotus ilman pysäytyksiä, eli jatkuvalla liikkeellä, joka on äärimmäisen kivuliasta.
Liitän sen seuraavan Wlogin alkuun sitten.Julkaisekko intron?
Onkohan tästäkin olemassa 2 eri koulukuntaa? Heinosen Tommi ja Hulkki reenaili siinä Espanjan pätkässä 12h välein niitä tupla reenejänsä.10 tuntia alkaa olemaan jo vähän liikaa edellisestä treenistä, siinä on jo palautuminen käynnissä. 6 tuntia alkaa olemaan rajoilla jo.
Totta joo. Tekikö ne samalle lihakselle niitä, vai miten ne puljas?Onkohan tästäkin olemassa 2 eri koulukuntaa? Heinosen Tommi ja Hulkki reenaili siinä Espanjan pätkässä 12h välein niitä tupla reenejänsä.
Eri lihaksille ne duunas ne mun mielikuvan mukaan. Kurkkaa tosta ite.Totta joo. Tekikö ne samalle lihakselle niitä, vai miten ne puljas?
13.2.2016 - Illan selän kakkosveto...
Aloitettiin se tällä viritelmällä, joka keksittiin yksi kerta, siihen on erinomainen valinta tommoinen 3D smitti, jossa tanko pääsee liikkumaan horisontaalisesti sekä vertikaalisesti.
Hmm... Miksei sille kaverille voisi sanoa asiasta ihan kasvotusten? Sen jälkeen vaikka sitten näytätte miten kulmasoudetaan samalla painolla ja silti räkitetään äänettömästi.Harmitti muuten aamutreenissä kun maastavetosankari tuli taas tiputtelemaan 160 kiloa lattialle karmeen metelin kera. 4 toistoa se sillä aina saa. Hän ei kerennyt näkemään miten 160 kiloa räkitetään nätisti ilman meteliä kulmasoudussa.
Jos mua ottaa kaaliin joku, niin se on mun ongelma, en mä kaikesta voi mennä ihmisille sanomaan. Jos salin sääntöjä ei riko, niin mä en asialle mitään voi.Miksei sille kaverille voisi sanoa asiasta ihan kasvotusten?