Strike Team Sweden treenit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
14.4.2016 - Viimeinen treeni ennen Kultsan kisaa.

Kevyttä kenttäpuristelua Peterille, lähinnä punnertelua alle 10 toiston sarjoilla.

800_9724.jpg
800_9723.jpg

Mä päätin testata kevyesti sitä uutta kiertoa ekan rintatreenin osalta, joka sitten alkaa maanantaina raskaan viikonlopun jälkeen.

Eli penkissä nappasin pari kutosta 150kg ja sitten pidempää sarjaa pari kappaletta 140kg puristellen oikein kunnolla rintaa.

800_9721.jpg

Seuraavaksi hyviä tarkkoja supistuksia vinopenkissä 10 toiston sarjoilla.

800_9726.jpg

Peterille kun kameran antaa, niin manuaalitarkenteinen lasi ei ole paras valinta. Mutta reippaasti se kuitenkin kuvia ottaa, vaikka tarkennus on jossain missä sattuu. No jos mä osaan kuvata, niin se osaa bodata.

800_9729.jpg

Tein vielä sitten 2x pystypunnerrus ja 4x kapea penkki ja vipunostoja olkapäille.

Kuntozekkki sitten vielä., kuosissa on.

800_9731.jpg

ps. kevyet viikot on perseestä

Viimeksi muokattu:
En kyllä vielä tuossa joskus 3 vuotta sitten ois uskonu bodauskisoja meneväni kattomaan, mut kyllä kelpaa korkata oma kisapoikuus ja tulla paikan päälle todistamaan tuo kuosi. Kovasti tsemppiä loppumetreille :)

18.4.2016 - Treenit jatkuu uudella kierrolla.

Pirskatti, pääsin armeijasta 18.4 aikanaan, joten tässä on mukavasti siitäkin jo aikaa. Sen kunniaksi aloitettiin uusi kierto, joka on selitetty pariin otteeseen jo ja sitä käytiin läpi analyyttisemmin tossa aamulla kuvatussa rinatreenissä. Treenin näätte sitten videolta. Illalla paukutettiin uuden kierron mukaan selälle volyymipainotteinen rääkki. Ei aloitettu ihan täysiä heti, koska jestas että meni perille. Tehot kakkostreenissä reilusti kovemmat mitä normaalisti jos selkä olisi aamulla tehty jo kertaalleen.

Leuanvetoa vuoronperään 3 sarjaa nopealla tahdilla.

800_1329.jpg

Tuosta sitten hammerin soutuun koska Voimalaitoksella oltiin, jolloin aina sitä tehdään.

2 klusteria naamaa kohti, 2+3+5+10 ja perään 10+5+3+2. Ihan tolkuton paine selään tolla vedolla. Klustereiden päälle pudotussarja Pakkotoistoilla. Peterille tuplana joka painolla.

800_1347.jpg
800_1334.jpg
800_1337.jpg
800_1330.jpg
800_1333.jpg
800_1338.jpg

Viimeisenä settinä selälle alatalja/yläatalja ralli 5+5x5.

800_1349.jpg

800_1348.jpg

Peterille haukkareita ja mulle forkkuja. Voimalaitos on melkoinen peilisali, yhdessä peilissä kaikilla on pro-tason hanskat.

800_1353.jpg
800_1354.jpg

Katabolian joukot hyökkäsivät kesken treenin päälle, joten me napattiin anabolinen mäsäri kouraan ja nakutettiin koko porukka matalaksi.

800_1352.jpg

19.6.2016 - Etureiskoja

Uuden kierron toista päivää vedellään, eli ei mitään erikoistekniikkahelvettiä mulle, eikä Peterillekään tulevien kisojen takia liian kovaa. Otin 120kg Widowmakerin tällä viikolla ja ens kerralla sitten 125kg. Kuvataan ne kaikki jatkossa ja katotaan mihin päästään.

Kyykyn päälle hackissa kummatkin 175kg 2 sarjaa, eka failureen ja toisella samat toistot pakkotoistoilla täyteen. 150kg sama ja 125kg sama.

800_1358.jpg
800_1360.jpg
800_1359.jpg
800_1361.jpg

Mulle varsin miellyttävä treeni tehdä kun saa keskittyä suoriin sarjoihin tappi tanassa. Widowmaker alkaa niskassa painamaan ilkeesti trapseilla, mutta ei se kamalan painava vielä ole.

Peterille prässissä nousu ja pudotus 25kg lätyillä. Illalla sitten voimalaitokselle takareiskoja takomaan.

800_1362.jpg

Onko Mike sulla mitään suunnitelmia ton kyykyn kanssa? Että sitten kun tulee widowmakerin maksimi sarjapaino vastaan, niin kokeilisit hermottaa ja katsoa paljonko saisit kyykättyä ykkösen?

Onko Mike sulla mitään suunnitelmia ton kyykyn kanssa? Että sitten kun tulee widowmakerin maksimi sarjapaino vastaan, niin kokeilisit hermottaa ja katsoa paljonko saisit kyykättyä ykkösen?
Ei ole suunnitelmia. Olen totaalisen epäuskoinen tämän kanssa, yllätyn kovasti jos saan edes 150x20. Alkaa meinaan todella paskamaisesti painamaan niskaa tuo tanko, enkä sitä alemmas kiertäjien takia saa. Ja alempana en voi kyykätä niin tehokkaasti etureisillä.

Mutta sen sanon, että piru mulla on hermottunut jalat tässä muutamassa vuodessa, saan menemään niin hyvin pelkillä reisillä kaikki jalkaliikkeet ja pidettyä puhtaan tekniikan. Ja ohan noi reidet kokoakin ottaneet ihan mukavasti, joten kiva vain.

Ei ole suunnitelmia. Olen totaalisen epäuskoinen tämän kanssa, yllätyn kovasti jos saan edes 150x20. Alkaa meinaan todella paskamaisesti painamaan niskaa tuo tanko, enkä sitä alemmas kiertäjien takia saa. Ja alempana en voi kyykätä niin tehokkaasti etureisillä.

Mutta sen sanon, että piru mulla on hermottunut jalat tässä muutamassa vuodessa, saan menemään niin hyvin pelkillä reisillä kaikki jalkaliikkeet ja pidettyä puhtaan tekniikan. Ja ohan noi reidet kokoakin ottaneet ihan mukavasti, joten kiva vain.
Tekniikkaa ei kyllä moittimaan pääse, mahtavan näköstä kyykkäämistä.

Suositut

Back
Ylös Bottom