Åfkåårs. Mutta luulen että viesti jota itse lainasin viittasi juuri tähän viimeiseen viikkoon.Niin siis viimeisellä viikolla, siihen saakka täysiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Åfkåårs. Mutta luulen että viesti jota itse lainasin viittasi juuri tähän viimeiseen viikkoon.Niin siis viimeisellä viikolla, siihen saakka täysiä.
Juu sillä uudella kierrolla. 3-1-3. 6 treeniä - lepo - 6 treeniä. Ihan mielenkiintoinen viritelmä ainakin mulle.Jatkuuko teillä treenit normaalisti heti huomenna ?
Se on panosmies, tuo intraa ku tarvitaan.Joku vihulaisen snaipperi näyttää väijyvän takana ja sikari suussa :D
No ei se kaukana todellisuudesta ole kun mies alkaa olemaan aika väsy välillä.Näyttää kuin ois ruumis nostettu hackiin tossa 3. kuvassa :D
Ei, aika alhaalla pidän ite aina.Tuleeko kikkailtua hackissa jalkojen asennoilla?
Ei ole suunnitelmia. Olen totaalisen epäuskoinen tämän kanssa, yllätyn kovasti jos saan edes 150x20. Alkaa meinaan todella paskamaisesti painamaan niskaa tuo tanko, enkä sitä alemmas kiertäjien takia saa. Ja alempana en voi kyykätä niin tehokkaasti etureisillä.Onko Mike sulla mitään suunnitelmia ton kyykyn kanssa? Että sitten kun tulee widowmakerin maksimi sarjapaino vastaan, niin kokeilisit hermottaa ja katsoa paljonko saisit kyykättyä ykkösen?
Tekniikkaa ei kyllä moittimaan pääse, mahtavan näköstä kyykkäämistä.Ei ole suunnitelmia. Olen totaalisen epäuskoinen tämän kanssa, yllätyn kovasti jos saan edes 150x20. Alkaa meinaan todella paskamaisesti painamaan niskaa tuo tanko, enkä sitä alemmas kiertäjien takia saa. Ja alempana en voi kyykätä niin tehokkaasti etureisillä.
Mutta sen sanon, että piru mulla on hermottunut jalat tässä muutamassa vuodessa, saan menemään niin hyvin pelkillä reisillä kaikki jalkaliikkeet ja pidettyä puhtaan tekniikan. Ja ohan noi reidet kokoakin ottaneet ihan mukavasti, joten kiva vain.