Strike Team Sweden treenit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2.4.2016 - Selkäsaunaa.

Huhtikuu ja kevättä rinnassa. Joten revitään se kevät helvettiin rinnasta paukuttamalla selkää kunnolla.

Mä otin alkuunsa kulmasoutua ja leuanvetoa suppana, sitten siitä mentiin vetämään 8 nousut alataljaan ja rallatellen sieltä alas pakkotoistojen kera.

800_9356.jpg
800_9362.jpg
800_9358.jpg
800_9349.jpg
800_9370.jpg
800_9360.jpg

Ylätaljassa sitten Peterille 3 pudotussarjaa. 6 toistoa 120 - 100 - 80 / 8 toistoa 110 - 90 -70 / 10 toistoa 100 - 80 - 60.

800_9374.jpg
800_9375.jpg

Mulle riitti selkä tässä vaiheessa, koska olen vähän ylirasittunut ja pitää olla varovainen nyt ja jaksaa kisaviikon kevennykseen. Peterille 2+3+5+10 klusteri kulmassa.

800_9378.jpg
800_9379.jpg

Perään sitten 6x4 lattialta kulmasoutua.

800_9386.jpg
800_9384.jpg
800_9381.jpg
800_9387.jpg

On se jännää, miten kehitys kehittyy. Tarkoitan noita hikoilukuvia. Silmäilin tovi sitten yhtä vanhaa muskelilehteä, ja jos silloin joku olisi ottanut ja laittanut noin hienoja reenikuvia lehteen, kyseinen henkilö olisi saanut Nobelin palkinnon ja ritarinarvon. Nyt kyseisiä kuvia katselee, että:" Onpa hienoja!", mutta jossain sisimmässään pitää sitä itsestään selvyytenä. Hyvin hommittu!

No kerpele, muotoilinpa minä lauseeni sekavasti. Uudestaan. Nämä Strike Team Swedenin kuvat on loistavia! Ennen vanhaankin toki osattiin ottaa hienoja kuvia, mutta näissä kuvissa on päivitykset kohdillaan. Good work!

2.4.2016 - Illan toinen selkäveto

Mulle vain vähän alataljalla trapseja ja sitten päälle forkkuspesiaalit, jossa 10+10 tankokääntöä ja myötäotekääntöä 10 superia putkeen.

800_9411.jpg
800_9420.jpg
800_9408.jpg
800_9422.jpg
800_9409.jpg

Peterille ylätalja väärinpäin ja sen kaveriksi pullover superina 10 kierrosta.

800_9398.jpg
800_9395.jpg
800_9396.jpg
800_9397.jpg
800_9394.jpg

Tuettua kulmasoutua 60 toistoa pyramidina rest-pausella.

800_9402.jpg

Illan veto oli siinä, sitten kuntozekki ja ansaittu lepopäivä sunnuntaille, aah, saa nukkua.

800_9428.jpg
800_9426.jpg

On kyllä huikeita kuvia! Vähän itellä tulee old school meininki näistä kuvista mieleen ja kovasti tsemppiä loppu rutistukseen kisoja varten :puntti:

Taisi syömäpäivä tosiaan piristää, kun Peter näyttää niin freesiltä ja levänneeltä. Ihan kuin olisi kymmenen vuotta nuorentunut. Hienoja kuvia kyllä noi treenikuvat. Tuntuu että jokainen kuva vähän erilailla otettu. Ilman kuvia olisi kyllä treeniselostus kuivaa luettavaa.

Taisi syömäpäivä tosiaan piristää, kun Peter näyttää niin freesiltä ja levänneeltä. Ihan kuin olisi kymmenen vuotta nuorentunut. Hienoja kuvia kyllä noi treenikuvat. Tuntuu että jokainen kuva vähän erilailla otettu. Ilman kuvia olisi kyllä treeniselostus kuivaa luettavaa.
Ja on muuten sitten haastavampaa koittaa pitää varianssia kuvakulmissa. Käsittelyllä saa sitten vähän erilaista aina aikaan ettei samaa ole. Linssiä vaihtelen kanssa välillä. Viimepäivät taas otettu 24-70/2.8 lasilla.

Parisen viikkoa sitten innostuin seuraamaan teidän treenipäivyriä ja nuo kuvat kyllä tuo sellaisen lisäefektin, että oksat pois. Olen hämmästellyt Peterin kuntoa sanatomana. Kovasti olette tehneet töitä ja olen iloinen kun teidän yhteistyö jatkuu ja jatkuu. En mä osaa sanoa oikein mtään järkevää, mutta sydämeni pohjasta toivon Tsemppiä eteenpäin!

On kiva saada mukavaa palautetta, saa meidät tekemään vain enemmän. Peter just tänään alkoi kirjoittamaan ravintoartikkelia ja teemme sitten kuvituksien kanssa lisää artikkeleja faneille. Tulee hyödyllistä tietoa ravitsemuksesta ja treenistä.

On kiva saada mukavaa palautetta, saa meidät tekemään vain enemmän. Peter just tänään alkoi kirjoittamaan ravintoartikkelia ja teemme sitten kuvituksien kanssa lisää artikkeleja faneille. Tulee hyödyllistä tietoa ravitsemuksesta ja treenistä.
Äijät jaksaa vaan painaa...hattu lähtee kyllä päästä!! Ootte kyllä ylivoimaiset ykköset ollu jo pitkään bodyskenessä, sä sisällöntuottajana ja champpi kameran toisella puolella. Jos tekeminen loppuis, niin kylläpä tulisi melkoinen aukko suomen kehokulttuuriin. Todella hyvä kyllä, et Veera on kiinnostunut kuvaamisesta, niin tulee kuvia teistä yhdessä, kun yhdessä urakoitte kuitenkin ja oot iso osa Peterin uraa. Kiitos vielä molemmille ja kiitos myös Veeralle kuvista :)

Tämä päiväkirja ilmeisesti jatkuu myös dieetin jälkeen ?
Tottakai jatkuu, ei tää idea mikään dieettijuttu ollut. Paljon parempia logeja ja kuvia saa sitten offilla kun malli ei ole niin väsynyt. Hyvin Peter kuitenkin jaksaa keikkua vaikka on melkoisen alhaisissa rasvoissa.

4.4.2016 - Illan takareiskat ja deltsit

Aamun jalkatreenistä tulee Wlog. Oli semmoista tykitystä taas introssa, että valitettavasti joudun leikkaamaan siitä paljon pois, muuten puoli Suomea taas vetää porot kolviin, vähän harmillista kun ihmiset nykyään pahoittaa mielensä ihan kaikesta, jopa meidän ilmaisesta materiaalista ilman introa, että me joudutaan katsomaan ettei vain suututeta ketään. Mutta jos me himmataan, suuttuu siitäkin joku kuitenkin, ihan sama, leikkaamista edessä rankalla kädellä.

Takareiskoille mä nappasin eka vetoja, mutta siinä harmillisesti kippasi alaselkä aamun treenin johdosta aika hätäseen. No tein kuitenkin venytysiä sen minkä voin.

Ihan ekana litkut valmiiksi ja respassa jo sokeria ja aminoita alas.

800_9475.jpg

800_9476.jpg

Peterille 3 liikettä. Maaten arskanousut, istuen rest-pause sarjoja yli 15 toistolla 3 kappaletta ja sitten pitkä veto vaakahackissa takareisille.

800_9477.jpg
800_9478.jpg
800_9479.jpg

Mulle sitten koukistuksissa ilkee pyramidi melkein pakan loppuun saakka toistoja laskien ja sitten takaisin korotellen.

800_9480.jpg

Deltseille alkuun hyväksi todettu tripla, jossa valitaan 3 liikettä, joilla 50 toistoa putkeen rest-pausella, aivan loistava kombineissön sivilaviseissön. Mä otin etuviparin tangolla, pystärin tangolla ja vipunostot sivuille. Peter etuviparia, takaolkaa ja sivuviparia.

800_9482.jpg
800_9486.jpg
800_9488.jpg
800_9487.jpg

Kävelyt päälle jonka kanssa sitten samat liikeet isommilla.

800_9485.jpg
800_9484.jpg
800_9483.jpg

Koska tehdään niin perkeleesti liikkeitä, niin meidän piti jakaantua kahtia, ettei mene liikaa aikaa salilla.

800_9490.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom