Strike Team Sweden treenit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
800_9483.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
4.4.2016 - Illan takareiskat ja deltsit

Aamun jalkatreenistä tulee Wlog. Oli semmoista tykitystä taas introssa, että valitettavasti joudun leikkaamaan siitä paljon pois, muuten puoli Suomea taas vetää porot kolviin, vähän harmillista kun ihmiset nykyään pahoittaa mielensä ihan kaikesta, jopa meidän ilmaisesta materiaalista ilman introa, että me joudutaan katsomaan ettei vain suututeta ketään. Mutta jos me himmataan, suuttuu siitäkin joku kuitenkin, ihan sama, leikkaamista edessä rankalla kädellä.

katso liitettä 135489

Ai saakeli, nuo introt omasta mielestäni melkein parasta aina. Olispa nättiä päästä joskus näkemään täysin leikkaamaton intro kun äijät antais vaan tulla :D

Ai saakeli, nuo introt omasta mielestäni melkein parasta aina. Olispa nättiä päästä joskus näkemään täysin leikkaamaton intro kun äijät antais vaan tulla :D
Jep! Harmi et pro mielensäpahoittajien takia jää meiltä muiltakin jutut näkemättä, mut ymmärtäähän tuo, kun kaikki sanominen tahallaan väärinymmärretään ja vääntämällä väännetään päälaelleen puheet. Kiitti vitusti mielensäpahoittajat ja muut kusipäät joiden takia pitää leikata :D

Voe hakkapeliitta. Kansa vaatii wlog uncensored pätkiä. Netti räjähtäisi niiden jälkeen.

Mä voin vaikka jakaa niitä salaisesti piritorilla jos se sen vaatii..

hakkapeliitta_2.jpg

Voi suatana kyllä taas pistää vituttaa kaikenmaailman kukkahattutädit ja mielensäpahottajat ja trollaajat jotka pilaa meiltä normaaleilta ihmisiltä suuren ilon! En tajua tollasta turhaa nillitystä, ei piä katsoa materiaalia joka aiheuttaa peppukipeyttä ja hernettä nenään, vittu jättäs kattomatta ni tarvis olla aina persettään repimässä

No ne on kuitenkin kovimpia faneja ne pahimmat haterit, niiden on pakko nähdä kaikki materiaali. Ja joka kerta repeilen kun 2 minuuttia julkaisusta tulee peukkua alas eikä ne koskaan saa kiinni ylöspäin laitettuja peukkuja vaikka kuinka veivaavat You tube accountteja. Yksi hönö instassa on tehnyt varmaan 20 accoa ja samaa juttua vetää mun kuviin, kaamee pakkomielle joillain.

Jason Blaha (youtube "tähti") oli huolissaan kun sen videoille tulee nykyisin kauhea määrä negaa. Peukkuja alas. Youtube oli vissiin sitten vastannut hälle että ei siitä haittaa ole. Jopa hyötyä joten hyvää työtä jonnet :D

Jason Blaha (youtube "tähti") oli huolissaan kun sen videoille tulee nykyisin kauhea määrä negaa. Peukkuja alas. Youtube oli vissiin sitten vastannut hälle että ei siitä haittaa ole. Jopa hyötyä joten hyvää työtä jonnet :D
Kyllä mäkin vähän jo huolissani olisin tossa vaiheessa, että mahtaako videoilla olla mitään muuta pointtia kuin ihmisten mielenpahoittaminen. Jos videoiden vastine on vain negatiivinen ja ne aiheuttaa ihmisissä vain pahaa oloa, niin ehkä osa voi sitten ajatella, että mikä pointti videoilla enää on. Toki sitten on ihan puhtaita kusipäitä kuten Vegangains, jotka nimenomaan hakee huomiota olemalla totaalisia kusipäitä

Screen Shot 2016-04-05 at 11.10.58.png

Tossakin oli vain ihan asiallinen mavevideo hyvällä audiolla ja selostuksella.

Kyllä mäkin vähän jo huolissani olisin tossa vaiheessa, että mahtaako videoilla olla mitään muuta pointtia kuin ihmisten mielenpahoittaminen. Jos videoiden vastine on vain negatiivinen ja ne aiheuttaa ihmisissä vain pahaa oloa, niin ehkä osa voi sitten ajatella, että mikä pointti videoilla enää on. Toki sitten on ihan puhtaita kusipäitä kuten Vegangains, jotka nimenomaan hakee huomiota olemalla totaalisia kusipäitä

katso liitettä 135495

Tossakin oli vain ihan asiallinen mavevideo hyvällä audiolla ja selostuksella.
Nythän ne sitte vasta innostuuki

Materiaali saattaa olla meille katsojille ilmaista mutta vähän epäilen että fastin suunnalta saattaa tulla rahaa eli et sinäkään sitä ilmaiseksi varmasti tee

Materiaali saattaa olla meille katsojille ilmaista mutta vähän epäilen että fastin suunnalta saattaa tulla rahaa eli et sinäkään sitä ilmaiseksi varmasti tee
Mites Gymlogit sitten? Mistäs siihen raha tuli? Tai kuka maksoi juuri studiokulut Jarmo Olmalan kuvauksista tai mulle kuvauksista rahaa? Ei kukaan. Vaan minä maksoin studiokulut ja kuvaukset olivat mallille ilmaiset. Pakkotoiston osalta olen aina vain tuottanut sisältöä että se olisi yksi forumin periaatteista.

5.4.2016 - Käsitreeniä

Mulla valitettavasti vähän kiirus kuvauksiin ja oltiin jo 12 aikaan salilla. Mä nappasin Mikes Arm blasterin ja Peter kanssa. Eli kahdella liikkeellä tällä kertaa mulle 15+15-10+10-5+5 pudotus 15+15-10+10-5+5 pudotus 15+15-10+10-5+5. Peter otti 12+12-10+10-8+8 pudotus 12+12-10+10-8+8 pudotus 12+12-10+10-8+8.

800_9493.jpg
800_9492.jpg
800_9491.jpg

Oikkareille triploja ja superia, pääliikkeenä ranskis.

800_9495.jpg
800_9505.jpg
800_9509.jpg
800_9498.jpg

Peterin kyynärpää otti vastaoteranskiksessa nokkiinsa, joten lopputreeni piti sitten soveltaa.

800_9503.jpg

5.4.2016 - Illan toinen käsiveto Power Fitillä Vantaalla.

Päätettiin mennä vetämään kakkonen Powerille, vähän väärään aikaan kun oli niin kova ruuhka, mutta so not, käsille runtua. Peter samalla pääsi solkkuun kun asuu semmoisessa nykyään ennen kisaa.

Flexiä kehiin taas, joka on niin moneen kertaan selostettu, ettei tartte enää.

800_9538.jpg
800_9539.jpg
800_9536.jpg
800_9535.jpg
800_9531.jpg
800_9534.jpg
800_9537.jpg
800_9529.jpg

Dippikonetta ei olla päästy tekemään sitten vuoden miekka ja kivi jälkeen, joten sitä oli pakko veivaa.

800_9540.jpg

Käsien päälle deltsit ja iloksemme tuolla oli Tecan viparikone. Oltiin kuin Mortti ja Vertti sokerihumalassa kun nähtiin tuo vekotin, ai että siinä on vedetty aikanaan yhtä sun toista settiä. Nyt vanhasta muistista eka lämppärit 70kg saakka ja sieltä sitten pudotuksilla pakkotoistoilla toistot 10-15-20-30. Ilkee ku perkele, mutta niin ihanan tuntuinen.

800_9541.jpg

Jouduttiin repimään itsemme väkisin pois Tecasta, koska teki niin pirusti mieli vetää lisää siinä, mutta ei nyt höntyillä. Joten yhden käpälän taljaa kehiin.

800_9542.jpg

Vanhan toistoa mutta ei perhana mitä kuvia. Hienoja!

Mitäs tykkäsitte Powerista näin yleisesti? Ite käväsin myös ja oli erittäin positiivinen kokemus!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom