Deleted member 107741
Mikekin kasvattaa kunnon metsuriparran kesäks! Joku varmaan ehdottanutkin jo mutta jonkunlainen ruokahaaste video olis kova. Vaikka 100 sushipalaa tai joku 10 000kcal mättöhaaste sitten dietin jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niitä voi vetää useammin kuten vaikka käsiä. Mä nyt olen kaiken deltseille koittanut, paitsi treenaa joka päivä, niin mulle sopii. Ja noi vedot on lyhyitä ja tehokkaita, ei kokonaisia treenejä.Saanen kysyä, että miksi otatte olkapäille treeniä noin usein normitreenin päätteeksi?
Uteliaisuuttani vain, että onko ihan priorisointisyistä vai jokin muu seikka?
Katotaan miten pitkään jaksan antaa tän olla. Otan kuvan ennenkuin ajan.Mikekin kasvattaa kunnon metsuriparran kesäks! Joku varmaan ehdottanutkin jo mutta jonkunlainen ruokahaaste video olis kova. Vaikka 100 sushipalaa tai joku 10 000kcal mättöhaaste sitten dietin jälkeen.
Se on tällä hetkellä kirein mitä koskaan ennen, nyt hiilarit veti vähän vettä, mutta se on ihan normaalia ja me nyt konffataan tuo tankkaaminen ja ylläpidetään semityhjä lookki kisaan asti eikä sinnekään tartte tankata kun on nyljetty.Paljon tulee bodareiden kuntokuvia katseltua (houmou?) ja uskallan väittää että on tuo peterin kunto aivan helvetin kova. Vaikka mistään mitään en tiedäkkää.