5.3.2016 - Rintapäivän kakkosveto Voimalaitoksella.
Pointtina pumpata tissit turvoksiin kuin oltais käyty klinikalla laitattamassa. Ja onnistuttiin kuten aina.
Ensiksi kammettiin taas tuttuun tapaan vastapainosmithiin, jossa haettiin 15 toiston paino ja paukutettiin sillä nopeaan tahtiin vuorotellen 15 pintaan toistoja. Mähän en palaudu koskaan samaa vauhtia, joten piti pudotella, että sai pysymään yli kympeissä toistot.
Useat sarjat tuli vedettyä ja viimeinen toisto viimeisessä sarjassa otettiin lähes puolen minuutin laskulla ja lähes puolen minuutin nousulla, aivan hirveen tuntuista.
Peterille sitten tohon perään flaisseja pudotuksilla taljassa.
Mä yleensä punnerran, jos kykenen, koska sen minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa, jos siis kykenee. Pyramidi ylös kaseilla ja sitten lennosta alas. Seisten hyvä tehdä kun saa sitten vähän kyykkää kun mennään isompiin kuormiin.
Svedun rinnalle vielä 70 toistoa putkeen pec deckiä.
Lopuksi olkapäille EDT 15min.
Kun kirjoitan tätä, on mulla rintalihakset ja etuolkapäät jo niin kipeenä, että huomenna ei pysty käveleen, joka on paskempi homma, koska 9 tunnin päästä olisi hevi etureisitreeni ja mua ei nukuta sitten niin pätkääkään. Mut en valita että treenit valvottaa, on tää vain niin kivaa hommaa ton hassunhauskan rantaruotsalaisen kanssa.
Ei muutakuin läppäri syliin, Hessu kainaloon ja katsomaan House of cardsin neloskautta sänkyyn. Palataan sunnuntaina taas kuvien merkeissä.