Itse olen abi myös ja kirjotukset stressaa jossakin määrin. En oo kuitenkaan viittyny jättää paljoo treenejä väliin. Tänään ku lähin taas innolla salille reaalin jälkeen niin jalat meinas krampata jo lämmittelyssä! koskaan aikasemmin ei oo näin käynyt. jouduin luonnollisesti jättämään treenin väliin. tää varmaan johtu siitä et en syöny kirjotusten kuuden tunnin aikana ku suklaata ja sokeri valu jalkoihin? oon tottunu syömään ku sika ja syömättömyyshän kostautu ja neste tasapainon laiminlyönti. stressi vähentää kuitenkin ruokahaluttomuutta, joten ei ollut nälkä kirjoitusten jälkeen. eikä salillakaan kun söin kirjotusten jälkeen. stressi huonontaa tuloksellisuutta. itselle ei massa ole kirjoitusten aikaan tullut. täm'ä johtuu juurikin syömättömyydestä. muistakaa että maha suojautuu omilta hapoiltaan limakalvonsa eritteillä. Stressin aikana ruuansulatustoiminta on vähäisempää, joten limapeite ohenee. Kun stressin jälkeen syö liian ahnaasti on vaarassa tulla vatsahaava. älkää punttaajat ottako stressiä, ettei bodauksen ruokahalujen takia lopulta repee stressin jälkeen vatsa!!
t.psykologianmaisteri