Jos viittasit johki aiempaan juttuun, minkä ehkä olin mä heittäny täs ketjussa GHR:sta(en ees muista olinko, ku viestejä kertyny 4000+ ;D, mut oon ainaki jossain asiaa miettinyt), ni mua epäilyttää ihan sikski toi, et joku pystyis tikkusuorana GHR tekeen, koska youtubest en oo löytäny YHTÄKÄÄN videoo, missä joku siinä onnistuis. Ainakaan siis nyt sillä tekniikalla, mitä ite haen takaa.
Tää on paras suoritus GHR:stä, mitä oon nähny, ja tekee viel painoliivin kera. MUTTA... tässäki on se, et jos onnistuu väsään jonkun överi tukevan, ja tiukan systeemin tohon, ni helpottaa liikettä selkeesti. Siis tyyliin semmonen, missä nilkasta polviin on täysin lukittu, eikä mikään paikka pääse irtoon/nouseen tehdessä. Oma tyylihän on vaan, et kaveri pitää nilkoista, tai ängen jalat dippitelineen alle. En oo millään 100% tukevalla systeemillä ikinä päässy kokeileen, ni vaikee arvioida. Hyvin vaikee uskoo, et ainakaan tolla dippiteline systeemillä kukaan sais moista tehtyä. Voi olla, et joku saa, voi olla ettei. Mä uskon vasta, ku ensimmäinen sen videolla tekee, tai todistan livenä :D. 1 video youtubesta hirveellä ettimisellä, ni kyl sillon puhutaan jo äärimmäisen vaikeasta voimannäytteestä mielestäni =).