Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näkkyy olevan keskivartalo kovilla.Te ketkä pääsette myötäoteleuanvedosta tangon päälle suorille käsille, miten sen teette? Olen ihan hyvä vetämään leukoja ja ojentajapunnerruksetkin sujuu, joten ajattelin että äkkiäkös siitä itseni ylös saan, mutta ei mihinkään. Jää siihen kohti kun olen toisen käden varassa kyynärpää terävässä koukussa, mutta ei nytkähdä ylös. Yritin keinuttaa alhaalla vauhtia, mutta siinä ei ollut mitään tolkkua. Käytännössä siis leuanvedon jatkaminen ja sitten jään sinne ylös jumiin. Luontaisesti tuntui menevän toisen käden päälle, enkä muista yritinkö tasaisemmin molemmilla käsillä ja oliko ehkä vielä toivottomampaa.
Onko minulla vain heikot ojentajat, vai onko tuossa joku niksi mitä en tajua? Kyynärpäät jotenkin väärin? En osaa ottaa vauhtia? Vai tuleeko se sieltä lopulta jos vain useamman kerran yritän?
Dippiä en ole viitsinyt vammahaasteiden takia tehdä, mutta ei tuossa sattunut mihinkään muualle kuin itsetuntoon.
Ajatteletko siis, että muscle upin pitäisi mennä tuosta noin vaan melkein treenaamatta? Strictinä hyvin raskas liike, ja tuo heijarilla tekeminen vaatii hyvän tekniikan mitä ei muutamalla treenikerralla välttämättä opi.Aika väsyneillä ojentajilla kokeilin sitä vauhdilla takakenommassa menemistä ja lonkkien koukistelua, mutta tuntui niin toivottomalta että en paljon laskisi sen varaan, että levänneenä ja palautuneena sen kummemmin onnistuisi. Nyt vaikutti siltä että selkä ei ole tarpeeksi vahva? Muutenkin tuntuu sata kertaa raskaammalta kun keho on kauempana tangosta ja vaikea uskoa että tuolla tekniikalla tulen ikinä onnistumaan. Yhyy.
Kokeilen nyt kuitenkin muutamia treenikertoja, enkä vielä luovuta. Ja kun en ole tuollaista ennen tehnyt niin ehkä hermotus ja osaaminen ei ole ihan mallillaan ihan ykskaks. Onhan se huolestuttavaa huomata olevansa noin heikko, vaikka kuvittelee olevansa jotenkin sporttinen, että sikäli pakko treenata. :D
Ajatteletko siis, että muscle upin pitäisi mennä tuosta noin vaan melkein treenaamatta? Strictinä hyvin raskas liike, ja tuo heijarilla tekeminen vaatii hyvän tekniikan mitä ei muutamalla treenikerralla välttämättä opi.
Aika kovat on kriteerit jos heti leimaat heikoksi kun ei ekalla yrittämällä saa muscle uppia :D
Aiemmin oon vähän pitäny tota telineissä keikkumista ilman paitaa yms. sellasena huomiohakusena pullisteluna
Ymmärtääkseni myötaote = kämmenet itseäsi päin ja vastaote = kämmenet itsestä poispäin.Ai täh :O? Vastaote muscle-upista kyse vai mistä? Kyllähän nyt perus myötäote on paljon helpompi, ku vastaote, mitä harvat edes tekee. Vai käsitinkö nyt jtn väsyneenä taas väärin?
Juurikin päinvastoin. :DYmmärtääkseni myötaote = kämmenet itseäsi päin ja vastaote = kämmenet itsestä poispäin.
Kehtaisin väittää, et muscle-upin oppii ihan kuka vaan terve normi ihminen, vaikka vaikuttaiski mahottomalta. Muistan kyl itekki, kuinka lannistavalta ton opettelu tuntu(vieläki tosin vaatii parantamista). Toi ei kuitenkaan NIIN yliluonnollisia voimia vaadi, etteikö tohon jokaisella melkeenpä olis potentiaali. Pitää vaan tajuu se liikkeen tekniikka ja idea. Et vaa luovuta, ni opit kyllä =). Sillon, ku mun myötäote leuka ykkönen oli jtn 50kg luokkaa, ni en silti osannu muscleuppia, vaikka ei voimasta ollu kiinni.