Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Kiinnostaisi tietää minkälaisella jaotuksella Funky Monkey treenaat? Monta kertaa viikossa esim leukoja teet? Ja tietty ikuinen kysymys eli miten yhdistää viisaasti punttitreeni ja kehonpainotreeni? Onko niin että jalat vaan salilla ja loput sitten kehonpainolla?
Omat tulokset: muscle uppeja menee, tucked planchessa 30sec ja käsilläseisontapunnerruksia menee seinää vasten mutta ilman tukea ei pysy kyllä edes pystyssä.
Oisko seuraava askel sitten progressiot kohti full planchea ja levereitä?

Käsilläseisonta askarruttaa edelleen. Viimeksi kun kysyin, neuvottiin jatkamaan harjoituksia naama seinään pyrkien lähemmäs seinää ja harjoittelemaan myös päälläseisontaa.
Pääsen nyt naama seinään päin kiiveten kävelemään käsillä noin puolen metrin päähän seinästä (aloitusasennossa kädet n. metrin päässä) ja pysyn siinä vielä muutaman sekunnin (tämä siis max effort). Pitäiskö minun pystyä seisomaan käsillä edes se muutama sekunti myös selkä seinään päin?
Päälläseisonta onnistuu seinää vasten helposti, tuntuu että siinä voisi hengailla kuinka pitkään vaan, mutta epäilyttää onko se pidemmän päälle terveellistä päälle ja niskalle? Ilman tukea pysyn ehkä maksimissan kymmenkunta sekuntia ennen kuin tasapaino pettää.
Kärrynpyöriä olen myös yrittänyt harjoitella, mutta liikerata jää vähän vajaaksi ts. jalat eivät suoristu ylös asti. Onko kärrynpyöristä mitään hyötyä käsilläseisonnan oheisharjoitteena?

timse, kuulostaa mielenkiintoiselta, kiitos vinkistä! Eli tossa alussa ollaan käänteisen L:n mallisessa asennossa kädet lattiassa? Tuleeko siis nilkat vai mikä osa jalkaa kuminauhalle? Ponnistus vissiin samalla idealla kuin jos lattialta lähtis yrittämään ylös?

.
. Muscle up ois hienoa saaha onnistumaan, pituutta löytyy 178 cm , ja painoa tällä hetkellä on 98.4 kiloa, jota koitan saada alaspäin. Jonkun verran löytyy salitaustaa, mut eipä siitä oikein hyötyä olekkaan tässä lajissa.Olen nyt ruvennut vetelemään leukoja paksulla köydellä, jotta saa vähän erinlaista ärsykettä lihaksiin, mutta kysymys kuuluukin, mikä ois se kaiken a ja o että sais tuon muscle upin menemään.
Ensimmäisen kun saisi onnistumaan, se kyllä motivois saamaan sen toisenkin hyvinkin nopeasti.