Strategiset mitat?

Originally posted by naiskovis
Olen saanut tuon rinnanalusympäryksen nousemaan 70:stä 75:een (168/68), voisiko tuossa kapeassa yläkropassa olla yksi syy huonoon penkkitulokseen (seli seli)?

Purisipa tuo logiikka mun penkkitreeniin ;) Mutta vakavasti ottaen, onhan se penkki todella kokonaisvaltainen liike yläkropalle, joten onhan noilla varmaan jotain yhteyttä.

Fitnesspimu: järjestys taitaa olla rinta, vyötärö, lantio.

Laittakaahan muutkin vielä niitä rintojan alta -mittoja, alkoi kiinnostaa olenko muka isompi kuin muut siitä kohdasta :confused: Tosin parempi ollakin, onhan tätä pituutta kertynyt reippaasti enemmän kuin useimmille muille vastaajille.

Kaivoin miekin mittanauhan esille, kun vielä sain varmuuden, mistä tuo lantio mitataan. Pituutta miulla on 162cm, painoa noin 71 kg eli aika junttura taian olla.

Rinnanymp. nännien kohdalla: 105
Rintojen alta: 92
Vyötärö (saa höröttää): 82 :lol2:
Lantio: 101
:D Pömppömaha: 93 (pienentynyt):D

Viimeksi mitattuna reisi: 63 cm läskin kera, käsvarsi 37,5 ilman läskiä.

kuppikoko

Eli mun rinnanympärys rintojen päältä on 90cm, ja alta 74, taulukon mukaan kuppikoko on B. B-rintsikat on kuitenki mulle liian isoja, käytän kokoa 75A, ja hyvin sopii. Olen siis vartaloltani tilastojen ulkopuolella :D on se niin kivaa olla erilainen.. ois se B-kuppi kelvannut, minäkin kun kuulun niihin jotka ekana laihtuu rinnoista, eikä reisistä millään. Kuulin kyllä jostain, että kaikki (naiset) laihtuu (tai laihtuminen näkyy ensin) kasvoista, sit rinnoista ja viimeisenä niistä ongelmapaikoista eli reisistä ja perseestä.:itku:

Hyvin menee aika töissä, kun lueskelee tällasta palstaa... Kyseinen keskustelu innoitti minut jopa askartelemaan mittanauhan! :D

Parin vuoden takaa muistan mittojeni olleen 90-60-90 ja 166cm & 55kg.
Nyt kahden vuoden treenin jälkeen näyttää 102-70-90 ja 166cm & 65kg.
Olen tainnut saada selän! :eek:

minäkään mikään fitnesstyttö ole...

pituutta löytyy 160 cm

strategiset mitat on 110-78-98

...kun on E-kupin luomut niin minkäs tuolle rinnanympärykselle teet...

mittoja

No on aikasta vanha threadi mut vastataan nyt kun on joskus tullut mittailtua... ikää on 21 vuotta ja pituus 162, paino kieppuu tuossa 55-60 kieppeillä. Strategiset ois (suurinpiirtein) 95(70)-55-85... Ulospäin näytän hieman ...erikoiselta... :) kai jotenkin oudosti sijoittuneet lihakset (tai sit läskit? ne vähät mitkä jäljellä...)

En nyt ole ihan vielä ns. "fitnesstyttö", mutta..

omia mittoja on aina kiva vertailla muihin..
pituus 165 cm
paino 55 kg
rinnanymp. 91 cm (alta 78cm)
vyötärö 71 cm
lantio 91 cm

hauis varmaan 27 cm :D

että näin.

Mitenkäs rasvaprosentti mitataan? Siis missäs voi käydä mittauttamassa vai voiko itse jotenkin yrittää arvioida? Mulla on luultavasti aika normaali keskiverto lukemissa...

Kävin mittauttamassa sen rasvaprosentin ja laitan nyt tänne vertailun (itseni kanssa) vuoksi. Eli 17%. Pitää yrittää hivutella sitä nyt alkuun vaikka 15%:iin.

Originally posted by Missukka
Kävin mittauttamassa sen rasvaprosentin ja laitan nyt tänne vertailun (itseni kanssa) vuoksi. Eli 17%. Pitää yrittää hivutella sitä nyt alkuun vaikka 15%:iin.

Millä menetelmällä rasvaprosenttisi mitattiin? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun itseltäni on mittailtu vähän yhdellä jos toisellakin tavalla...

Originally posted by MissFlightattendant
itseltäni on mittailtu vähän yhdellä jos toisellakin tavalla...

Juu minulta myös. Se käsistämittauslaite (omron?) antaa ihan pilipali tuloksia, tai että on sidottu ikään aika vahvasti. Minulla nääs nousi rasvat muistaakseni 10% kun täytin vuosia:rolleyes:
Sakset ovat olleet minusta aika luotettavat...

Originally posted by MissFlightattendant
Millä menetelmällä rasvaprosenttisi mitattiin? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun itseltäni on mittailtu vähän yhdellä jos toisellakin tavalla...

Sellasella käsissä pidettävällä laitteella ja sitten sellaisilla pihdeillä. Suurinpiirtein sama tulos molemmissa...

Mulla on pituus 157 cm. (Taitaa vetää pohjat täällä)
Painoa 50 kg (parin kilon heitolla kumminkin puolin viime vuosina)
ja muut mitat 96-69-90.

Jaa; taitaapa tulla ennätyslukemat - tämä täti syö eikä meinaa. Massaa ennen kaikkea - pitäähän sitä olla jotain mitä "kaivaa" esiin kevättalvella.

Aivan; fitness ei ole lajini...

104-85-103
Pituutta 169
Painoa yleensä 73-76
Hauis sentään edes 35

innostuinpa juuri mittailemaan :)

rinta 89cm
vyötärö 62cm
lantio 87cm
hauis 28cm
reisi 51cm
pohje 36cm