Strategiset mitat?

Pituus 157 cm, paino 70kg

rinta 103
rinnan alta 75
vyötärö (kapein) 77
lantio 104
reisi 62 :eek:
pohje 38
hauis 36

eli läski tiimalasi oon :rolleyes::D
Heh, ilman tarkistusmittausta voisin laittaa ihan näin quotena nää mitat, sen verran lähellä taitaa olla omiani. Tosin pituutta mulla jokunen sentti vielä vähemmän ja pohjetta kolmisen senttiä enempi.

Olomuoto vaihteloo fitnessin ja fättnessin välillä.

:wtf: Yli 40 centtiä.
No jekutin pikkusen - alaspäin. Oikeesti ne on 5,5 centtiä paksummat. Eli 43,5cm ja näyttää siltä, että nyt kun oon alottanu juoksusysteemit, niin eikös ne perkuleet ole vaan innostuneet kasvamaan. En ala.

Pitää varmaan harkita, jos alkais juoksemaan käsillä, niin josko noi kädetkin siitä sitten paksunis.

Jaahas...laitetaas nyt tänne tämänkin pötkylän mitat, vaikka en (ainakaan vielä) mikään fitness-misu olekkaan, tavallinen tallukka vain.

88,5/69/96

Tuolla rinnuksissa tuo puolikin senttiä on tärkeetä huomioida. ;) Juuh, ja pituutta 160cm painoa 57kg. :jahas:

Mä kun olen aina pitänyt 35cm pohkeitani "paksuina" :) Nyt perun puheeni :dance:

Oon varmaan joskus tähän vastannutkin, mutta mitat varmaan vähän muuttuneet siitä.
Rinta 93cm
Vyötärö tällä hetkellä n.66cm, kun on tuo massun kasvatus meneillään ;) normaalisti 60cm. Ja toivottavasti tähän palaudutaan
Peppu/lantio 90cm

Pituus 169cm paino tällä hetkellä 62kg (normaalisti 59-60kg ja tähän pyritään takaisin ;))

Mä oon kateellinen! Mun pohkeet on nykyään vaan 35cm. Pitäis vissiin aloittaa niitäkin treenaamaan.:jahas:

Aika hassua, että nuo mun pohkeet on sen 38 cm enkä ees reenaa niitä OLLENKAAN! Lenkkeilemällä ne on kasvanu... ja ovat muuten melko rasvattomat kuitenki.
Kun on lyhyet jalat, niin tietty niitten täytyy olla paksut :D

Jepjep, 40 cm pohjetta löytyy täältäkin. Eikä ole rasvaa vaan lihaa (takana ammattimaista varpailla seisomista&liikkumista koko aikuisikä)mutta kun pituutta on vaan 156cm niin vähän pienemmätkin pohkeet riittäis. Yritäppä löytää tällaseen jalkaan varrellinen saapas: ei ole, ei löydy. :curs: Ja mitä sirompi kenkä sitä kornimmalta näyttää. Olen siis elänyt suurimman osan elämääni lenkkarit jalassa, masentavaa...

En ole bodaaja... Todellakaan!!! Rinnan ympärystä en tiedä, mutta ei se iso voi olla. Vyötärö 64cm, lantio 84cm, paino 45,6kg ja pituutta 166cm.

106-86-105... Hauis 34 cm ja pohje pieni 42 cm.

Pohkeet mulla on sukuvikaa, samoin ku hartiat! Pohkeista ei rasvaa löydy mut tuohon keskivartaloon se on sit kertyny...

94 (78),72,97
Pituutta 163,5 ja painoa 63kg. Pudotusyritys on päällä, mutta eipä tunnu lähtevän muualta kuin rinnoista. Noihin päältä-alta erotuksiin liivien kokomerkinnöissä on turha uskoa. Triumpin myyjä ei suostunut uskomaan ettei mulle mahdu b-kuppi edes viereen, mutta usko se kun itse näki. Viimeksi kun ostin sporttiliivit niin koko oli 75 E :wtf: (saman mallin DD oli muutettu E:ksi). Enkä todellakaan ole mitenkään isorintainen, pienemmät liivit eivät vaan jostain syystä sovi :rolleyes:.

Nimimerkilla Suorapatukka ilomottautuu taalla :D
Tassa siis puolitoista vuotta puntaamattomana...

pituus 155
paino 51
rinta 90
vyotaro 70
peppu 90
hauis 30 v&o
pohje 34

Täälläkin taitaa pohkeet pyöriä jossain 40cm tienoilla (kotona pitää sitten mitata kunnolla).
Keväästä kasvaneet selvästi ja nyt lihas erottuu muutenkin kuin pelkkänä pienenä kohoumana (siitä hymynaama) mutta minäkin todella mielettömät 155cm pitkä ja kintut muutenkin olleet aina harrastuksien vuoksi paksut pötkylät joten olen hulvattoman näköinen pätikkä :jahas:

oli myös pakko hommata mitta ja katsoa omat mitat kun en sitä koskaan ole tehnyt:)
165cm/61kg,
rinta 92,alta 86
vyötärö 72
lantio 86
haba jännitettynä 29
eli minä taas aivan tasapaksu=)))

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom