Strategiset mitat?

Minun mielestä silikonirinnat ovat jokaisen oma henk.koht. päätös. Ja niinkun joku kirjoitti että se laittaa joka kokee ne tarvitsevansa ;)
Minulla ei ole mitään silareita vastaan.

Kukaan ei tunnusta siis olevansa kateellinen tai katkera, miksiköhän saa sitten jatkuvasti kuulla että kyllä mäkin kisoissa olisin pärjännyt mutta kun tolla ja tolla ja tolla on silarit niin siks ne pärjäs.
Siis kateellisuutta vai panettelua ja oman surkeuden puolusteluako ???
:rolleyes:

Ihan vaan kommenttina: Miksi ihmeesä kukaan olisi kateellinen silikonirinnoista? Jokainen voi ne saada jos todella haluaa. Jopa miehet :D

Ja ihan vaan toisena kommenttina: tuntuu että 'silarien' omistajat/tulevat omistajat ovat erittäin kiinnostuneita muiden hyväksynnästä. Jos itse hankkisin moiset.. se olisi varmasti monen pitkän pohdinnan ja vieläkin pidemmän harkinnan tulos, jonka jälkeen ei muiden mielipiteet voisi vähempää kiinnostaa. Itseään vartenhan ne hankitaan, ei kilpakumppanin voittamista varten.. eikö.

Hmmm, tuumin ... jos silarit hankkii "ihan vain itseään varten", mitä sellaista se 'ihan itse' niistä saa, mikä ei millään tavalla liity kehenkään muuhun, kenenkään muun mielipiteeseen? Olettaisin, että kaikki muutokset, jotka tehdään pelkästään ulkonäköön, ovat muiden hyväksynnän, ihailun tai muun reaktion hakemista tavalla tai toisella. Ulkonäössä täytyy olla jotain todella raflaavasti poikkeavaa, mikäli sitä joutuu justeeraamaan vain kestääkseen oman peilikuvansa. Tokihan kärjistän sanoissani, mutta hakusessa on ajatus siitä, että 99-prosenttisen varmasti kaikki silarit on loppu viimemmäksi hankittu jotakuta muuta kuin itseä varten.

Yleisesti ottaen en tuomitse kenenkään ratkaisua suuntaan tai toiseen, vaikkakaan selvästi erottuvia silareita en kerta kaikkiaan voi pitää kauniina. Itse voisin harkita asiaa vain, jos minulta esim. poistettaisiin toinen rinta - ehkä en edes silloin.

Nee puhuu asiaa. Kyllähän sitä voi esimerkiksi hankkia silarit "itseään varten", että tuntisi itsensä naiselliseksi, mutta eiköhän se tunne ole kuitnkin alunperin lähtöisin ympäristöstä ja muista ihmisistä, heidän näkemyksistään. Jos sitä elelisi yksin autiolla saarella, tuskin miettisi mitään tuollaista. Mutta saivarteluahan tuo kai on, ja kuten tuli jo sanottua, jokainen tehköön mitä haluaa :)

En muuten minäkään ymmärrä sitä, miksi ihmeessä olisin kateellinen silikonirintojen omistajille, kyllähän sellaiset voisin itsekin hankkia jos haluaisin. Ja voin myöntää, että jos olisi olemassa joku täysin turvallinen tapa hiukan kasvattaa rintoja, varmasti kokeilisin sitä, mutta mitään ylimääräistä ainetta en aio kehooni kunnon tissien toivossa laitattaa.

Vanhat keskustelut saa näkyviin kunkin foorumin etusivun alalaidassa olevista "laatikoista" valitsemalla. Oletuksena siellä on "showing threads from last 30 days", mutta tuon voi muuttaa esim. from the beginning, jolloin pystyy selaamaan kaikkia tänne koskaan kirjoitettuja posteja, kun siirtyy aina suuremmalle sivuluvulle.

.. niin se kirjoittamani 'itseään varten'-vika lause oli sellainen 'tarkoitan juuri päinvastaista' -kommentti. Unohdin vain sen silmäävilkuttavan pallukan sieltä perästä...

No niinpä saakin, kiitos PMLats! Löysin sen keskustelun, löytyy tuolta jos jotakuta vielä kiinnostaa. Minähän olin sen näemmä alottanutkin, enpä muistanutkaan...

Isonian - enpä ole kyllä ikuna kuullut kenenkään ei-silikonit-omaavan fitneskisaajan vinkuneen kisan jälkeen että " kyllä mäkin pärjäisin, jos olis ne silikonit - missäs sinä olet tuoolaisia kuullut?

jepujepu

Yksi tuttu kisaa ja oli kovin närkästynyt kun ei päässyt 6 parhaan joukkoon, Ei kai ole helppoa myöntää tappiotaan noin vaan, sain sitten kuulla että kyllä hänkin olisi pärjännyt mutta kun noilla oli silarit.
Olen itsekkin saanut tisseistäni kuulla jos jonkin näköistä kommenttia, mutta koska käyn salilla tosissani, en kuitenkaan aio kisata ( liian vanhako) itse, mutta koska rasvat laski 10 % tienoille tuli huomattua että tissit katosi 10 % entisestä myös. Narsisti kun olen ja hyvältä kun haluan näyttää kävin leikkauksessa ja ah nyt minullakin on rintavarustus.
En ole hetkeäkään katunut leikkausta,mutta sille kateelliselle kisaaja tutulleni en kyllä ole kertonut leikkauksesta.
En ymmärrä ihmisten tyrmistystöä silikoneista, itse kun en näe eroa sillä onko se geeli liiveissä vai nahan alla.

Originally posted by isonian
En ymmärrä ihmisten tyrmistystöä silikoneista, itse kun en näe eroa sillä onko se geeli liiveissä vai nahan alla.

Tällä logiikalla on aivan sama käytätkö korkokenkiä vai katkaistaanko sääriluusi ja luudutetaan venyttämisen jälkeen uudelleen.

Ymmärtänet, että valtaosa ihmisistä näkee tuossa kuitenkin hiuksenhienon eron. En missään nimessä halua tuomita ratkaisuasi, vaan tuo lauseesi silmilleni hypättyään pakotti vastaamaan. Kertaan vielä, että itse jaksan tyrmistellä vain niitä silareita, jotka selvästi feikeiksi erottaa, enkä suinkaan naama vihreänä tihrustele itseäni paremmin varustettujen kanssasisarten kainaloihin arpia etsien.

juupa juu

No kaivan mitä kaivan.
En halunnut mitään tappelua järjestää kyseisestä asiasta. Minusta jokainen saa olla kyseisestä asiasta ihan mitä mieltä haluaa, minä olen omiini tyytyväinen ja that´s it. Lopetan keskusteluni kyseisestä aiheesta nyt tähän joten eiköhön nyt haudata sotakirveet ja keskustellaan jostain muusta aiheesta välillä.

:lol1:

..Tällä palstalla ollaan vähän turhan poliittisia. Joskus pieni kädenvääntö piristäisikin kummasti. Ihan vaan huvin vuoksi.. jos ei muuten.

Käytetään semmosia lasten leikkikirveitä, niin voidaan sotia ilman raatoja. Eihän sellaisiin 'niinpä, olen samaa mieltä, juujuu' viesteihin jaksa oikein edes vastailla.

Kun en kuitenkaan usko, että edes kahdesta ihmisestä kahdella olisi täysin sama mielipide mistään asiasta. Ja täällä foorumillahan on hyvä nickin takaa heitellä kommenttia jos toista, joten rohkeutta mielipiteisiin siskot!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom