Strategiset mitat?

Joo eli minäkin sitten kaivoin mielenkiinnosta mittanauhan esiin, ja tulokseksi tuli 94-71-90. Pituutta on 163 cm ja painoa 62 kg. Olen todella pienirintainen, mutta uintiajoista on jäänyt leveähkö selkä ja hartiat.

Nyt on pakko kysyä -- mikä teidän rintojen alta mitattu rinnanympärys on? Entä kuppikoko?

Katselin nimittäin hämmentyneenä noita teidän isoja rinnanympärysmittoja.

Mulla tuo "nännien kohdalta" mitattu rinnanympärys on nykyään vain 87 cm (luitte oikein) ja kuppikoko 75B. Rintojen alta mitattu rinnanympärys on tasan 75 cm. Muut mitat: vyötärö (kapein kohta) 65 cm, lantio 98 cm, paino 69,8 kg ja pituus 173 cm. Eli klassinen päärynä, joka todistettavasti laihtuu ekaksi yläkropasta... :( . No juhannukseen menessä ton perseen pitäisi olla selkeästi pienempi, yläkropassa ei rintoja lukuunottamatta ole juurikaan laihdutettavaa jäljellä (vuoden alusta on mennyt -6 cm lantiosta, -6 cm rintojen alta, -5 cm vyötärön kapeimmasta kohdasta ja -10 cm navan kohdalta)

Ai niin -- Hauis rentona 26 cm, jännitettynä 29 cm.

Jaa-a, enpä olisi ikinä uskonut vastaavani tällaseen galluppiin... mutta kuinkas kävikään! ;) On ihan mielenkiintoista verrata itseään suurinpiirtein saman mittaisiin mimmeihin, siis ihan positivisessa mielessä!

Mitat siis 176 cm, noin 75 kg

94-75-105
tuli mitoiksi mulle, toivottavasti mittailin oikeasta kohtaa! Toi lantion mitta hiukan ihmetyttää, en mielestäni oo mikään päärynä :eek: vaan ihan semmonen sopusuhtainen. Pienenpieni toivonkipinä heräsi... olisko se... oisko? Lihasta...? :D Lantio mulla on ihan normaali naisellisen mallinen, mutta voisko se sit olla salilta hankittu peppu joka mittoihin senttejä lisää? Elän toivossa! :evil:

Edit: mitta rintojen alta 84

Traagiset mitat

85-66-99
170 cm /62 kg,
mitta rinnan alta 69 cm
Hauis levossa 26cm- jännitettynä 29 cm
ranne 14 cm (mitä viä vois mitata ?)

Eli rakenteeltani olen siro, mutta miten helv...toi takapuoli voi olla noin laaja :lol2: Oikea synnyttäjän unelmavartalo :D

Mitat 92-74-96, painoa 64,5 kg ja pituutta reippaat 177 cm.

Nyt alkoi minuakin kiinnostaa tuo rinnanympärysmittajuttu. Mulla ei nimittäin mene näemmä yhtään sen perinteisen kokomäärityksen mukaan liivieni koko. Mitat:
- rintojen alta 85 cm
- rintojen päältä 94 cm
(joo, olen vähän kasvanut sitten edellisen vastaukseni, jouduin kyllä mittaamaan aika monta kertaa ennenkuin uskoin tulokset :eek: )

Jos käytän esim.Anttilan sivuilla olevaa ohjetta kokomäärityksessä, sen mukaan mulle olis AA kupit aivan liian suuret :confused: Todellisuudessa käytän A-kuppia ja se on aika sopiva. Ympärysmitta on yleensä ollut 75, mutta juuri noiden kokomääritysten mukaan tarvitsisin kaiketi laajemman ympärysmitan. Sitten pitäisi varmaan kuppi olla AA, mutta se, että alkaisin metsästää 80AA tai 85AA -kokoisia liivejä kuulostaa liian vaikealta tehtävältä tällaiselle ei-shoppailuihmiselle.

Eli johtuneeko tämä kokohomma siitä, että mulla levenee yläselkä niin "paljon" suhteessa rintojen kokoon, että tuo mittaero näyttää liian pieneltä jos kuppikokoa haluaa määritellä :confused:

Juu tarkistin myös tuon rinnan alta mitan joka näytti 80 cm ja päältä 94 cm.
Rintaliivit ollut yleensä kokoa 75 B, vaikka yleensä käytänkin urheilutoppeja arkena tai juhlana . Koko S- on ollut paras toppipuolella.
Ei pitänyt toi anttilan- koko taulukko paikkaansa mullakaan... :rolleyes:

t: penkkitulos kasvussa kuppikoko laskussa :itku:

Originally posted by Tiukkis
Eli johtuneeko tämä kokohomma siitä, että mulla levenee yläselkä niin "paljon" suhteessa rintojen kokoon, että tuo mittaero näyttää liian pieneltä jos kuppikokoa haluaa määritellä :confused:

No niin, ja naisen logiikka jyllää taas, voi prkl... Eli se levenevä selkähän vaikuttaa tietysti juuri päinvastoin. Eli todellisuudessa kuppikokoni on jotain AAAA tai sinnepäin (jos selkääni nyt voi levenevänä pitää...) :jahas:

Eli täällä mitat 91-68-96, pituutta 167cm ja painoa 62kg.

Kävin tuolla Anttilan sivulla ja minulle tuo taulukko antoi oikean tuloksen... Eli rintojen alta mitta tasan 75cm ja erotukseksi tulee tällöin 16cm = B-kuppi. Lähes kaikki liivini ovat kokoa 75B ja urheilutopeissa M on sopiva. Eli taidan vastata aika hyvin "tavallisen treenaamattoman ihmisen" mittoja :(

Olen saanut tuon rinnanalusympäryksen nousemaan 70:stä 75:een (168/68), voisiko tuossa kapeassa yläkropassa olla yksi syy huonoon penkkitulokseen (seli seli)?

Niin tätä nykyä hauis rentona 33cm eli siellä suunnassa tapahtunut kehitystä. Myös vyötärönympärys on levennyt, syyksi epäilen osittain maastavetoa, koska selkään on tullut hirmuiset patit. Olen tehnyt mavea 6 viikkoa.

Rupesin miettimään, että mitataanko tuo lantion mitta siis takapuolen päältä? Siitä niinku kankkujen korkeimmasta kohdasta?

Originally posted by akki
Rupesin miettimään, että mitataanko tuo lantion mitta siis takapuolen päältä? Siitä niinku kankkujen korkeimmasta kohdasta?

Mä en virallisesti oikeaa paikkaa tiedä, mutta ite mittasin leveimmästä kohdasta... eli aika alashan se levein kohta tuli, sinne pepun päälle just.

Selvittäkäähän nyt vielä tyhmälle, et missä järjestyksessä noi mitat menee? Osallistun galluppiin kunhan saan mittanauhan händyyn eli pääsiaisenä! Ei oo kämpillä sellaista... :(

Originally posted by Persikka
Mä en virallisesti oikeaa paikkaa tiedä, mutta ite mittasin leveimmästä kohdasta... eli aika alashan se levein kohta tuli, sinne pepun päälle just.

samoin täällä, leveimmästä kohdasta mittasin ... uskoisin että ihan oikein meni :D

Mun mitat:

Ikä 23, pituus 167 cm, paino 59 kg
rinnanympärys 91 cm (alta 79 cm)
vyötärö 73 cm
lantio 94 cm

Haaveena kehittyä treenaamalla paaljon isommaksi "hitaasti mutta varmasti"
:whip:

ps. ISO THANKS fitnesspimulle!!!:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom