SUPERCARB 1kg -40%

Strategiset mitat?

Pituus: 163
Paino: 55

Rintojen päältä: 88
Rintojen Alta: 75
Vyötärö: 65cm
Lantio: 91cm
Reiden paksuin kohta: 55
Pohje 35
Hartiat: 96cm

Jouduin tosi huonolla mitalla mittaa, joten vähän sinne suuntaan..

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Nyt tulee tosi persevät mitat:

Pituus: 158cm
Paino: 59kg

Rinnanympärys: 81cm
Vyötärö (kapein kohta): 70cm
Lantio: 102cm (!)
Reisi: 60 cm
Pohje: 40cm (!!!)
Hauis jännitettynä: 29cm (rentona 27cm)

Kaikki ylimääräinen rasva on aina kertynyt tuonne vyötärön alapuolelle ja nyt olisi tavoitteena niitä sieltä maltillisesti sulatella, mutta pyrkiä kuitenkin säilyttämään nuo vaivalla kerätyt vähäiset lihakset. InBody mittauksen mukaan silkkaa läskiä löytyy kropasta tällä hetkellä 16kg, joten kyllähän tuota on mistä karistaakin.

Nuo pirun pohkeet jos joskus vielä saisi sirommiksi jollain taikakeinolla... aina olleet kunnon puhelinpylväät eikä nilkatkaan sieltä siroimmasta päästä.

Tässä heti perään toiset persevät mitat! :D
Vartalon malli on tosiaan sellainen, että "kurveja" löytyy...

Pituus: 164 cm
Paino: n. 70 kg

Viimeisimmät mittaukset olivat suurinpiirtein seuraavat:
Rintojen alta: 75 cm
Vyötärö/kapein kohta: 69 cm
Lantio: 100 cm
Reidet: 58 cm
Pohkeet: 40 cm

En kuitenkaan valita, olen nykyään aika sinut vartaloni kanssa vaikka nuorempana aina ärsytti iso persus ja paksut jalat. Laihduttamalla saan kyllä ylävartalon helposti pienenemään entisestään, mutta malli pysyy samana. Kuitenkin viime syksynä käytyäni kehonkoostumusmittauksessa, mittariin tuli arvio kehotyypistä: lihaksikas. Tosin kyllä sitä rasvaakin jonkunverran löytyy, etenkin sieltä persustasta ja jaloista. :D Ulkonäköä tärkeämpää minulle on kuitenkin tällä hetkellä itse liikunta ja siitä nauttiminen, vaikka paksut jalat ja kurveja omistan, silti jaksan juosta & treenata paljon! :)

Mittoja ei kehtaa laittaa tänne kun on vähän dieetit kesken mutta mittasin pitkästä aikaa hauiksen ja jännittyneenä hauis on 37 cm!! :wtf::wtf:Vuodenvaiheesta hauikseen siis tullut 2 cm lisää ja väitän että kyllä siinä on ihran lisäksi myös lihasta. Reidet olivat vuodenvaihteessa 58 cm ja äsken mitattuna 62 cm. Jalkoja olenkin treenaillut ihan mielettömästi, ja uskallan väittää myös tässä kohtaa että lihasta sielläkin saattaa olla. :D

Niin, paino on tällä hetkellä vuodenvaihteesta +4kg. Mutta voimatasot ovat nousseet joten ehkä kaikki ei ole läskiä, ehkä ;) Maailma on selityksia täynnä :D

Pohkeet on 41 cm ja forkut 29 cm.

Näköjään voi omista mitoista yllättyä. Seuraava mittaus voisi suorittaa vaikka kesän jälkeen.

Moikka!

Täältä varmasti löytyy asiansa tuntevia naisia :)

Olen vähän hakoteillä vartaloni ja sen myötä itsetuntoni kanssa. Mieheni ja ystäväni sanovat että olen tosi hoikka, mutta itsestä ei tunnu siltä (tuntuu että eihän tutut nyt sanoisi että olen lihava..) Täällä kuitenkin olen "tuntematon" joten ihan reilusti totuutta pöytään :)
Pituus 166cm
Paino 57,3kg
rinnanympärys 86cm
rinnan alta 66cm
vyötärö 78cm
lantio 94cm
reisi 53cm
Niin ymmärsinkö oikein, että haluaisit meidän kommentoivan noita mittojasi? Mielestäni olet hoikka, tosin en tiedä miten paljon sinulla on lihasta. Jos sitä on paljon, niin saatat olla jopa laiha (ja todella timmi). Olet ehkä hieman ruumiinrakenteeltasi päärynävartaloon taipuvainen, mutta sopusuhtaiselta kuulostaa.

Tässä omia mittoja:
pituus: 169 cm
paino: 55 kg
rinnanympärys: 89 cm
vyötärö: 61 cm
lantio: 90 cm

Stressin takia paino tuppaa putoamaan... :(

174/68
RY- 85
VY- 71
LY- 102

Mittanauha ollut hukassa pari kuukautta. Jospa kohta löytyisi ja saisi ajankohtaiset mitat.

Mittanauha löydetty ja mitat ovat nyt seuraavat:
174/69

Vyötärö: 72 cm
Lantio: 98 cm
Rinnanympärys: 85 cm
Rinnan alta: 75 cm
Hauis: 29,5 cm
Reisi: 58 cm
Pohje: 38 cm

Keskivartaloon tullut kesärenkaan alku :(

Tämä "persjalkainen" omaa tällä hetkellä seuraavat mitat, suluissa lukemat 10.3.2010, jolloin aloin kiinnittää huomiota, mitä suuhuni pistän.

Pituus: 158,5 (tod.näk. sama :D)
Paino: 52 (63)
Ry: 89 cm (98 cm)
Vy: 71 cm (89 cm)
Lantio: 89 cm (92 cm)

Mie olen tämmöinen tasapaksu tyllerö, itse koen, että takapuoleni on liian pieni joten eikun ankaraa kyykkäystä :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Nyt onnistuneen 5viikon (-5,2kg) kuntokuurin päätteeksi uskaltaa itekkii laitella omia mittoja, vaikka nyt en periaatteessa mikään hirmu punttimimmi olekaan :)

157/50
Rinnanympärys: 82cm
Vyötärö: 66cm (5viikon takaisesta -4cm!!)
Lantio: 89cm
Reisi: 53cm
hauis rentona: 26cm

Nyt olis aika hyvin tiritelty ylimääräiset läskit pois ja kunhan sais nyt ton käden pois paketista niin voi taas aloittaa ton lihasten treenamisen :) Tai lähinnä kädet ja yläkroppa olis nyt seuraava tavote kun ei oo käsi paketissa voinu tehä ku jalkatreeniä ja juosta hullunlailla..

Olen 161 cm pitkä. Suluissa mitat ennen kevään diettiä päivältä 30.1.2011. Ennen sulkeita on tänään 13.6.2011 otetut mitat.

paino: 64,2kg (77,6kg) [muutos 13,4kg]
vyötärönympärys: 68cm (81cm) mitattu kapeimmasta kohdasta [muutos 13cm]
lantionympärys: 99cm (110cm) mitattu leveimmästä kohdasta [muutos 11cm]

Vielä on tottakai matkaa ja etenkin lihasta pitää vielä hankkia lisää, mutta tällä kehtaan jo ylpeillä :) Lähinnä siksi että muutos on niin iso. Parempikroppaisia ihmisiä kuin minä on maailma pullollaan.

Pituus: 170cm
Paino: ~64 kg
Rinnanympärys (päältä): 84 cm
Vyötärö (kapeimmasta): 67 cm
Lantio (leveimmästä): 97 cm

Lopputulos: SALILLE!!

Pituus 170 cm ja paino pyörii siinä 70 kg molemmin puolin.

Rinta 87 cm
Vyötärö 69 cm
Lantio 85 cm
Reisi 51 cm

Katsotaan uusia lukuja sitten ensi keväänä :)

Pituus 163cm, paino 57,5 - 59,5kg välillä.

Ry 90 (alta 78)
Vy 71
Ly 93
Reisi 52
Hauis 32 (vasen) 30 (oikea)

Kaikki mitat jännittämättä mitään.

Ja Nessin kanssa samoilla linjoilla, tasapaksu pötkelö olen. Ja pyllyä sais olla enemmänkin (rintapuolesta en taas niin välitä, nytkin on riittävästi ollakseen tiellä). Mutta onhan pienikin kaunista. ;D
Vy:n lähtölukemat oli 88cm vuodenvaihteessa. Näköjään toukokuun alustakin on lähtenyt vielä 3,5cm. :)

pituus 161
paino 53

hartiat 99
ry 83
alta 68
vyötärö 63
lantio 94
reisi 56
hauis 26
pohje 33

Mun mitat (reilu 2kk takaiset suluissa) eli 168/68 (71)

Ry 99 (106)
alta 80,5 (83)
vuotärö 78 (96)
lantio 97,5 (103)
reisi 55 (58)
haba 33oikea, 31,5 vasen (27)

Pituus 168 ja paino pyörii siinä 57kg +-1kg

Hartiat 99
Rinta 89, alta 78
Hauis 29
Vy 68
Ly 86
Reisi 50
Pohje 36

Ja kyllä, nämä tosiaan on kaikki samassa kropassa, kyynel... Minut nähtävästi kasattu jämäpaloista :D Ei hyvä, ei hyvä lainkaan :(

Suositut

Back
Ylös Bottom