SUPERCARB 1kg -40%

Strategiset mitat?

No laitanpa minäkin vertailun vuoksi :thumbs:

Pituus: 167cm
Paino: 64,5kg
Rinta: 92cm
Vyötärö kapein: 70,5cm
Lantio: 96cm
Reisi: 56cm

Miten mä aina ajattelen olevani kauheen iso tankkeri, vaikka eihän nää nyt niin pahat ollu!! :D
Mistä ihmeestä se johtuu, et kun katsoo itseensä peilistä niin sieltä näkyy vaan se länkisäärinen pulla...?? :wtf:
Rasvaprossa tekis kyllä mieli vielä mitata...

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Dieetti puri ja tulokset on nyt:

Pituus: 169 cm
Paino: 58,5 kg
Vyötärö napa: 74 cm
Vyötärön kapein: 68 cm
Lantio: 92 cm
Reisi: 53 cm
Käsi: 28 cm

Pakko muuten Tiuskin sanoa että aika makeita tuloksia noin niinkun kuukaudessa - vai olinko mä aivan puusilmä? Veditkö jonkun oikein kitukuurin? :)

170cm/55-57kg

Ja niitä kysyttyjä mittoja:
Rinnanympärys: 85cm
Vyötärönympärys: 65cm
Lantionympärys: 87cm
Reidenympärys: ~50cm

En panisi pahakseni rinnanympäryksen suurenemista enkä paria kiloakaan, vyötäröni tahtoisin silti säilyttää :)

Löysin kuin löysinkin tän, ja vaikken kovin aktiivisesti oo punttia heiluttanutkaan niin vyötärö on silti sama 65 cm, muut mitat sitä vastoin kasvaneet o_O

Eli rinta 87-90 cm, vaikein kohta mitata kun en tiiä miten kireellä pitäis vinguttaa...
Lantio 90 cm
Reisi 52 cm ylhäältä vararavinnon kohdalta

Ja measurementit tätä nykyä 170 cm (edelleen, pöh) ja 60 kiloa.

Pituus: 164cm
Paino: 58kg

Rinnanympärys: 98cm
Vyötärö: 66cm
Lantio: 96cm
Reisi: 58cm
Haba: 29cm
Pohje: 35cm

Mitat ei kyllä kerro mun vartalon mallista paljoakaan. Vyötäröstä ei tule millään sellaista kapenevaa tiimalasia (vaikka alimmillaan se on ollut 63cm). Oon niin pökkelön mallinen, että vaan sivulta masun litteys näkyisi :D. Ja lantio, mun lantio näyttää ihan pojan lantiolta, joten kaikki kerätyt lisäsentit saan korkeintaan pepun korkeuteen. Vaihtaisin mieluusti myös rinnan ja lantion mittoja, sillä harvoin joku onnistuu tärvelemään mittasuhteensa niin että rinnanympärys on luonnostaan paljon suurempi kuin lantio. Onneksi eroa saa hieman tasoitettua takamusta treenaamalla mutta ilman raivolla mavetettua takakonttia lantiomitta olisi jotain 92.

Hurraa ja reisiin on tullut 2 senttiä lisää. Mun tapauksessa sentit reisissä on vaan jees, sillä rasva ei tykkää ylipäätään mennä niihin. Olisin silti mielelläni sellainen leveälanteinen tiimalasi. Vaikka sellureisillä ja leveällä pehvalla sitten.

Pientä vertailua mitoissa :) edelliset oli joskus elokuussa..

pituus: 165 cm-> sama :)
paino: 54,5 kg -> n.53,5 kg

Rinnus : 92 cm -> 89 cm
alta : 71 cm -> 70 cm
Vyötärö : 68 cm -> 66 cm
napa : 80 cm -> 76 cm
lantio : 88 cm-> 88 cm
reisi : 49 cm -> 49 cm

Muutoin suht sama mutta nyt on saanu vähän vyötäröä näkyviin :D kovaa vatsatreeniä ja vaikka vähän paino tullut alas niin saanu koivet pidettyä onneks samoissa lukemissa.

Kai munkin tarvii laittaa tänne mittani muistiin, josko sitä sitten kesää kohti kiristelis. Olen paksuimmassa kunnossa koskaan.

Eli pituutta on 176cm
painoa 65kg
rinta (päältä) 92cm
rinta (alta)79cm
vyötärö (navan päältä) 78cm
vyötärö kapein 70cm
lantio 96cm (hui!)
reisi 57cm
hauis (jännitys) 31cm
hauis (rento) 29cm
hartoiden ymp.mitta 116cm

mulla on siis 2 sentin hanska, hurraa! :dance:

Vyötärön seutu on ehdoton ongelmani.. Siihen tarraa kaikki mitä kurkun kautta tulee.. Aiemmin itkin onnetonta takalistoa ja riukureisiäni, ne on näköjään saanut volyymia osakseen. Kiitos tuhansien kyykkyvariaatioiden.
Onneks kuitenkin vielä hartiat on leveemmät kuin peba :)

Kauheeta te olette kaikki niin timmejä :)

Mun mitat 169/73

93-77-97

Kaikki läski kertyy vatsanseudulle mikä onkin mun huonoin "ruuminosa" ;) Muuten on nätisti lihaa luiden päällä. Painoa saisi olla vähemmän, mutta eikö lihakset paina enemmän kun läski ;)

Jaaha, näköjään täällä on syksyn tiedot :)

Eli rankka treenisyksy teki hyvää. Pituus edelleen 169 cm, paino 68 kg. Mitat: 91-73-94. En tiedä miten tässä näin kävi mutta nainen pieneni ;) :D Nyt näyttää hyvältä.

169/59
RY- 86
VY- 68
LY-90
reisi- 52
haba-34 (jännittyneenä tietty)

09.03.2010 jälkeen (mistä edelliset tiedot) on saatu aikaiseksi jotain muutosta...
169/58
RY 89
VY 65
LY 89
reiska 55
pohje 35
haba 35 (jännitetty)

hitaasti oikeeseen suuntaan :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Itsekkin tänne laitan muistiin, että voi parin kuukauden jälkeen sitten katsoa onko tapahtunut muutosta ;)

170/69

Rinta: 92
Vyötärö: 74
lantio: 90
hauis jännitettynä: 31
reisi: 59

Pitääpä laittaa tänne jos sitä sitten sais motivaatiota "parantaa" tuloksia.

168cm/60-62kg

rinta 92cm
" alta 72
vyötärö 63
lantio 90
hauis 30
reidet 55
pohje 35

Kyllä on nyt itsekin laitettava nämä :D

93-66-93, pituutta 160 ja painoa 61kg
reidet 55cm, pohkeita en edes uskalla mitata ;D

läskiä tosin vielä varmaan joku 7kg jäljellä....
onhan sitä ollut pudotettavanakin, mutta viimeset olisi tiristettävä jotta kehtaa mennä kesällä rannalle :D

Ketodieetillä ollu nyt n.3 vkoa. Paljon ei tarvis lähteä, varsinkaan muualta ku mahasta. Pistetääs vähä mittoja tänne nyt ja sitte jälkeen.
pituus 167cm paino tänä aamuna 59.6kg (-2.5kg lähteny tähän mennessä.) Mitat ei oo vielä hirveesti muuttunu. Vyötäröstä ehkä sentti pienemmäksi. Mut peilistä katsottaessa näkyy kyl selkee ero kolmen viikon takaseen peilikuvaan. Ja olo ei ole niin turvonnut.
Rinta 99cm
Rinnan alta 81cm
Vyötärö 67cm (-2cm 3vko)
Navan kohdalta 72cm (-7cm 3vko)
Lantio 95cm
Reisi 59cm , reidestä ei mielellään sais lähteä yhtään. Ei tartu muutenkaa mikään niihin. Hirveellä vaivalla saanu ne kasvamaan.
Pohje 33cm paksut ku oljenkorsi..
Hauis 33cm
Jep. Katsotaas mittoja vaikka kuukauden päästä uusiks. Mutta tavote on saada vyötäröstä vaikkapa 5 cm poies. Tai no ei niillä senteillä niin väliä, muuta ku reisissä :D Dieetin tarkotus on saada vatsapalat paistamaan edes hitusen :)

Tänne uskaltaa paljastaa ittensä :D

Pituus 161 cm
Paino 75 kg

Hauis 31 cm
RY alta 85 cm
VY 79 cm
LY 108 cm
Reisi 66 cm

Nykku kadonneen vyötärön metsästys on alkanu tuottaa tulosta, mutta lanteilta ratsastajanlaukut ei taho alkaa sulamaan sitte millään, ni musta puuttuu enää vihree väri että oisin ihan oikea päärynä! Se onki hyvä motivaattori tehä kaikkea lisää ja kattoa mitä millonki syö, kun tuloksia alkaa vähänki näkyä jossain. :hyvä:

Pituus 154 cm
Paino 54 kg

RY päältä 89 cm
RY alta 72 cm
Vyötärö 67 cm
Lantio 95 cm
Reisi 50 cm
Pohje 36 cm
Hauis oikea 31 cm
Hauis vasen 28 cm

Rupesin salilla kattomaan yks päivä, onko tuo oikea käsi oikeasti noin paljon isompi kuin vasen vai vääristääkö peili... Mittaustulos ja
äidin kohtelias kommentti kysyttäessä vahvistivat, että on se... :jahas:

Pakko muuten Tiuskin sanoa että aika makeita tuloksia noin niinkun kuukaudessa - vai olinko mä aivan puusilmä? Veditkö jonkun oikein kitukuurin? :)
Kääks, multa on jäänyt tämä aivan huomaamatta! Joo vedin, sen Jutan ja Bullin GoFatGo-(kompromissi)dieetin. Lähtihän siinä vähän lihaakin, mut tuloksia tuli. En ollut kovin tyytyväinen kokonaisuudessaan eli oon sitä mieltä, että punttimimmeille sopii paremmin pidempikestoinen ja maltillisen harkittu dieettaus.

Mutta siis ton jälkeen mä aloin tehdä lihasta syys-huhtikuu ja nyt huhtikuun alussa painoo oli 60,5 kg ja rasvaprossa 21,2. Nyt tänään kävin tekeen taas mittaukset ja paino on jossa 58 kg:n hujakoilla ja rasvaprossa 16,4. Huomattavan paljon järkevämpi kokonaisuus oli tää 6 viikon dieettaus maltillisilla kalorivajeilla. Lihastakin tuli jopa hitusen lisää :)

Pituus: 166,5cm
Paino: 78,5kg

Rintojen päältä: 103cm
Vyötärö: 78cm
Lantio: 94cm
Reiden paksuin kohta: 56cm ja 58cm toinen

Olen ollut aina tosi painava :( syntyessä: 51cm ja 5000g...En tajua, miten paino ei suostu putoamaan sitten millään alle 72kg:n :rolleyes:

163,5cm/58kg
Rinnanympärys alta 76cm & päältä 88cm
Vyötärö 73cm
Maharöllykkä 89cm
Lantio 99cm
Reisi 55cm
Hauis 29cm

Päärynä täällä moi! :nolo:
Vyötärölle ja maharöllykkään on tullut kuukauden sisällä 2cm lisää ja lantiolle 1cm. ARGH.

Moikka!

Täältä varmasti löytyy asiansa tuntevia naisia :)

Olen vähän hakoteillä vartaloni ja sen myötä itsetuntoni kanssa. Mieheni ja ystäväni sanovat että olen tosi hoikka, mutta itsestä ei tunnu siltä (tuntuu että eihän tutut nyt sanoisi että olen lihava..) Täällä kuitenkin olen "tuntematon" joten ihan reilusti totuutta pöytään :)
Pituus 166cm
Paino 57,3kg
rinnanympärys 86cm
rinnan alta 66cm
vyötärö 78cm
lantio 94cm
reisi 53cm

Suositut

Back
Ylös Bottom