Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oon 182/65kg ja oon tehnyt jonku aika tätä ss noin. +300-500kcal, voisko syödä enemmänki plussilla vai onko turhaa jos haluaa tulokset mahdollisimman ylös vuoden loppuun mennessä
^Kyllä helvetissä voit syödä enemmänkin plussilla ja niin tätä on tarkoituskin tehdä, painoa pitäisi tulla jotain 4 kiloa lisää kuukaudessa.
Onpa mielenkiintoinen ohjelma tämä. Tavoitteena on siis saada useita kilogrammoja puhdasta läskiä kuukaudessa, tokkopa siihen edes treeniä tarvitsee? Eli abouttiarallaa 20 kg silavaa puolessa vuodessa... ommommom, kyllä kelpaa! :hyvä:
kannattaako tätä tehdä, vaikka ois enemmän jo reenitaustaa? kummiski penkki niin säälittävä, et sen suhteen aloittelija :D penkkiä parhaimmillaan sarjaa 80kg mave 170 ja kyykky 130 rive 90
Ei noilla painoilla kovin pitkään saa SS:llä tulosta, penkkiin 10-20 kiloa lisää niin ollaan jo keskimääräisen SS:n "suorittaneen" tasolla.kannattaako tätä tehdä, vaikka ois enemmän jo reenitaustaa? kummiski penkki niin säälittävä, et sen suhteen aloittelija :D penkkiä parhaimmillaan sarjaa 80kg mave 170 ja kyykky 130 rive 90
nostanVoisiko SS toimia näin:
treeni A
kyykky,penkki,maastaveto 3x5 (raskas)
pystäri,rinnalleveto ?x? (kevyt) [kysymysmerkit sen takia että en ole vielä osannut päättää millasilla toistoilla tehdä nämä kevyet, saa ehdottaa]
treeni B
kyykky,pystyp,rive 3x5 (raskas)
penkki,mave ?x? (kevyt)
Tarkoitukseni on siis vain saada noiden pääliikkeiden yhteistulos mahdollisimman korkeaksi puolessavuodessa vedonlyönnin takia (:D) joten voiko tämä oikeasti toimia?
implikoitko että puolessa vuodessa ei tulisi resettejä tällä ohjelmalla?Salimake:
Aloituspostin ohjelmalla (jos ei resettejä) nostat puolessa vuodessa kyykkyä 180kg ja muita 90kg, niin eikö se ole jo riittävää kehitystä?
Edit.
implikoitko että puolessa vuodessa ei tulisi resettejä tällä ohjelmalla?
Olen nyt puoli vuotta käynyt salilla, ja tämä on nyt ensimmäinen ohjelma mikä tuli aloitettua. Ekat kaksi päivää nyt takana, eli kaikki liikkeet koluttu ja uudet tuttavuudet mave ja pendlay rows alkoivat sujua jo nopeasti paremmin. Treenaaminen tuntuu hyvältä, mutta kuitenkin siltä että ottaa hyvin mehut pois miehestä. Toimii.
Vaikeinta onkin sitten oikea syöminen ja muu treeni. Pelaan puulakifutista, kehitän juoksunopeutta ja tykkään käydä pelaamassa myös korista ja maantiepyöräilemässäkin kävisin jos olisi vain aikaa kaiken treenin jälkeen :D Onko huono jos ottaa viikossa kolmen SS-päivän lisäksi 1-2 nopeusharjoitusta (6x37m vetoja täysillä ja 15 min kävely niin kovaa kun miehestä lähtee), puulaakifutispelin (40 min, vedän täysillä vaikka puulaaki) ja vielä 1-2 aerobista harjoitusta? Yksi kokonainen täysin pyhitetty lepopäivä jää aina, mutta riittääkö se kun joka muu päivä tekee kuitenkin jotain ja joskus kaksikin suoritusta päivässä?
Toinen paha on ruokapuoli, en oikeasti tiedä pitäisikö vetää plussilla vai miinuksilla. Ylimääräistä on ja siitä olisi tarkoitus päästä eroon, saada pömppis pois ja lihakset pintaan. Toisaalta ykkösjuttu on juurikin tämä SS-ohjelma ja tarkoitus olisi kehittyä parhaalla mahdollisella tavalla, voiko tulokset nousta ja voimaa tulla lisää myös miinuksilla? Rasvaprosentti kun pitäisi ensiksi saada alas.
http://img.photobucket.com/albums/v704/Grapes5/1-8wkcompare.png
Tällä hetkellä olen aika lähellä tota vasenta, mulla on vähän enemmän vaan rasvaa ja hieman paremmat hartian- ja olkapääseudun lihakset. Toi kaveri muuttui 10 viikossa tuohon oikeanpuolimmaiseen, ja samantapainen kehityskaari olisi itselläkin tavoitteissa![]()
Toi kaveri muuttui 10 viikossa tuohon oikeanpuolimmaiseen, ja samantapainen kehityskaari olisi itselläkin tavoitteissa![]()