- Ikä
- 52
Hiano meininki, mutta ookkona ihan varma, että tuli oikeaan ketjuun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hiano meininki, mutta ookkona ihan varma, että tuli oikeaan ketjuun?
Nopee kysymys koskien rinnalle vetoa;
Kun toi kyykky tulee tehtyä aika kovalla intensiteetillä tällä hetkellä, on etureidet aika täynnä verta viellä siinä vaiheessa kun alkaa tekemään riveä. Olen tehnyt riven raakana, sen enempiä menemättä alle. Reidet ovat kuitenkin aika upean väriset treenin jälkeen riven ns. räjähtävän osion takia, jossa tanko osuu polvien yläpuolelle reisiin "potkumaisesti". Eli kysymys kuuluu, kannattaako rive tehdä ns. vajaana liikkeenä, jossa ei tuota lisävauhtia oteta reidestä "pompauttamalla"? Vai tottuuko reidet aikanaan tuohon, eivätkä enää ole sateenkaaren väreissä treenin jälkeen?
Kyllä sen potkun pitää juuri lähteä siten että se tanko osuu reisiin.kyllä mullakin etureisiin osuu... ja kyllä se tuntuu. oonko mäkin sit ymmärtänyt väärin??!
(ei sentään oo viä mustelmilla jalat...)
Nopee kysymys koskien rinnalle vetoa;
Kun toi kyykky tulee tehtyä aika kovalla intensiteetillä tällä hetkellä, on etureidet aika täynnä verta viellä siinä vaiheessa kun alkaa tekemään riveä. Olen tehnyt riven raakana, sen enempiä menemättä alle. Reidet ovat kuitenkin aika upean väriset treenin jälkeen riven ns. räjähtävän osion takia, jossa tanko osuu polvien yläpuolelle reisiin "potkumaisesti". Eli kysymys kuuluu, kannattaako rive tehdä ns. vajaana liikkeenä, jossa ei tuota lisävauhtia oteta reidestä "pompauttamalla"? Vai tottuuko reidet aikanaan tuohon, eivätkä enää ole sateenkaaren väreissä treenin jälkeen?
Siis oikeasti kysyt nyt että kannattaako riveä tehdä jos siitä jää mustelmat/punoitusta reisiin muttei esim satu mitenkään? Dont be a pussy. Mustelma on pelkkää pientä ihonalaista verenvuotoa, ei muuta.
Ps: Tangon todellakin tulee osua reisiin ja saada siitä lisävauhtia.
Moi!
Oon puskenu tällä ohjelmalla nyt viimeset 4kk ja funtsinkin nyt et miten tästä eteenpäin. Oon tosiaan vasta alottanu harrastuksen ja tavotteena oli saavuttaa normaalipaino, BMI alussa 17,6 ja nyt jotain 20,0 . 23 vuotias oon ja naisihminen eli ilmesesti tää ohjelma on mulle ihan passeli??
Jatkan niin kauan ku kehitystä tapahtuu tällä 3 krt viikossa ja vaihdan sit?!
No en ole, täytyypä tehä se. En tosin saa yhtäkään leukaa tai dippiä et melko sama. Mut vaik negatiivisia aluks
Reippaasti vaan salilla kyselemään neuvoa joltain joka vetää paljon....Oon katellu videoita oikeeoppisesta suorituksesta jo vaikka kuinka paljon mut ei vaan avaudu... :face:
Ok. Ohjelman kanssa muut liikkeet tuntuu sujuvan ihan okei, oon hoksannu miten homma toimii, mut maastaveto ja soutu on aivan hakusess. Ei mitää hajuu miten liikkeet tulis tehä, selkä on mun heikoin kohta muutenkin, en oikeen pysty tekemään niitä liikkeitä kun en vaan osaa. Sattuu niin xxxxx kun teen ilmeisesti jotain väärin. ketuttaa ku haluis treenaa selkääkin mut ku ei vaan hoksaa miten x(
Oon katellu videoita oikeeoppisesta suorituksesta jo vaikka kuinka paljon mut ei vaan avaudu... :face:
Voiko tästä ohjelmasta siirtyä suoraan StrongLifts 5x5-ohjelmaan?