Tai Hooters
Hootersilla on muuten myös aikamoisen rankat fränkkäri-/lisensointivaatimukset, mitä olen kiertoteitse yhdeltä asiaa selvittäneeltä kuullut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai Hooters
Höpö höpö. Olen käynyt kolmella mantereella ja helvetin rauhallisia paikkoja kaikki olleet. Isot mehevät sohvat jossa jengi lukee, selailee läppäreitä tai hengailee kavereiden kanssa. Toki näissäkin on sijainnin mukaan varmasti eroja mutta omat kokemukset menevät juuri tuonne rauhalliselle osastolle.
Helsingissä on aivan tarpeeksi jo erilaisia kahviloita, itse olen ainakin paljon kahvia myös vapaa-ajalla nauttivana ihmisenä ollut täysin tyytyväinen kahviloiden tarjontaan. Kahvi on pääsääntöisesti hyvää, ja eri vaihtoehtoja on ihan tarpeeksi.
Edelleen tosin paras fiilis IMO on vanhojen huoltamoiden kahviloissa. Jos joku on käynyt Kyyjärven Essolla (en tiedä onko Essoa sen enempää kuin mitään muutakaan huoltamoa tuolla enää) kahvilla tietää mistä puhun...siellä kahvia juodessaan keskellä kesäsunnuntaita tajuaa käsitteen ajan venyminen, eikä siihen tarvita valonnopeutta. Dieselin tuoksu tulvii ovesta, röökin savu värjää paskasen ikkunan läpi tulvivan valon sinertäväksi, ja musta, Vahva kahvi hujahtaa hetkessä ohimolohkoon. Muutama auto/traktori huristaa ikkunan ohi, ja aika-ajoin joku kesäleski pikku tinassa huojuu ovesta sisään. Ei juttuja purjehdusseuran vuositalkoista, facelifteistä, osinkotuloista, pörssikursseista tai kiireestä...vain kahvin, keittiöstä tulvivan lihapiirakan, ja röökin tuoksu, sandaalit ja hellehattu.
Alko tehdä niin paljon mieli Starbucksiin että pitääpä ensi viikon lopulla käväistä :D
Meitsi on menossa mökille näillä minuuteilla grillaamaan täällä Pohjois-Karjalassa, ens viikolla sit lähelle Starbucksia, Eurooppaan "vain".Sama, ei voi kelata enää tätä ketjua Pitäis vaan reissata vähän pidemmälle sitä saadakseen, sääli :( Oon tällä hetkellä sulle Huppe niin kade (jos siis oot yhä jossain maailmalla?).
Mieluummin mä irkkailen MacBook sylissä jossain trendikkään kahvilan terassilla ja juon Frappea isosta kupista ja haistelen raikasta kevätilmaa ja katson vaikkapa Espan puistikossa ihmisten vilinää.
Noh, kukin tyylillään, mutten olekaan mikään rekkamies.
Erittäin laadukas Blue mountain maksaa noin 24 euroa/250g. Javaa ja konaa saa siinä reippaalla kympillä / 250g. Sitten on paljon erilaisia kenialaisia, etiopilaisia, kolumbialaisia ja muita laatuja alle kympin / 250g.Missäs hinnoissa tuollaiset "hienot" kahvipavut noin suunnilleen on? Samoin laitteet joilla niistä vois jotain keitelläkin?
Hommaa samalla sitten ilmatiivis joku tyylikäs kahviaiheinen rasia pavuille, johon ne vippaat pussista, etteivät ne saa ilmaa jos viikon parikin ovat kaapissa.Eli käytännössä ei mitään törkeitä hintoja tarvitsisi maksaa, sitten kun olen vielä meidän taloudessa ainoa joka kahvia juo niin ei noita tarvitsisi joka päivä olla ostamassakaan.
Jotain hyvää nettikauppaa kenelläkään tiedossa josta noita kahveja voisi mahdollisesti tilailla?