Itsekin olen suuri Starbucks fani, ja joka aamu kayn sielta kahvini hakemassa. Isoin mukillinen vahvaa paivan kahvia, maksaa alle 2 dollaria ja vastaa suunnilleen neljaa peruskupillista (en kylla tieda mista joku on muka loytanyt kahvia joka maksaa 8 dollaria - luulin etta hinnat on taalla ihan vakiot joka paikassa?!). Toinen vahintaan yhta hyva ketju on Peets, mutta niita on hankalampi juuri nailta nurkilta loytaa. Ja kylla ma tykkaan Dunkin Donuts kahvista myos, niilla on viela isompi kuppi samaan hintaan (jos on sattunut olemaan pitka paiva edellisena paivana ja on saatava itsensa kunnolla hereille), ja hasselpahkinan makuinen kahvi on aivan taivaallista. Niilla ei vaan ole niin kivat tilat yleensa, ei sohvia tai mukavaa musiikkia.
Viimeksi kun kavin Helsingissa niin minua otti enemmankin paahan se etta mistaan keskustan kahvilasta ei meinannut saada mitaa suomalaisia juttuja kun joka paikassa oli vaan muffinsseja ja cookieita. Nain turistina ma olisin halunnut karjalanpiirakkaa, ruisleipaa sillilla (Essolta olisi saanut takuulla muna-silli-reissaria...) ja kotitekoista pullaa :D
Mutta silloin kun viela asuin Helsingissa ja oli jenkki-ikava, niin lempipaikkojani olivat nimenomaan se Espresso Edge Kaisaniemessa ja Tennispalatsin ylakerrassa oleva kahvila jonka nimea en muista. Niissa oli oikeanlaista tunnelmaa.
Viimeksi kun kavin Helsingissa niin minua otti enemmankin paahan se etta mistaan keskustan kahvilasta ei meinannut saada mitaa suomalaisia juttuja kun joka paikassa oli vaan muffinsseja ja cookieita. Nain turistina ma olisin halunnut karjalanpiirakkaa, ruisleipaa sillilla (Essolta olisi saanut takuulla muna-silli-reissaria...) ja kotitekoista pullaa :D
Mutta silloin kun viela asuin Helsingissa ja oli jenkki-ikava, niin lempipaikkojani olivat nimenomaan se Espresso Edge Kaisaniemessa ja Tennispalatsin ylakerrassa oleva kahvila jonka nimea en muista. Niissa oli oikeanlaista tunnelmaa.