Hampurilaisilla on kyllä eroa kuin yöllä ja päivällä.Burger King on ihan samanlainen kuin Hesburger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hampurilaisilla on kyllä eroa kuin yöllä ja päivällä.Burger King on ihan samanlainen kuin Hesburger.
Ootko ikinä käynyt Starbucks kahvilassa?
Ei starbucksia ainakaan se pieni kahvila missä on kiva rauhoittua vaihtoehto ole.
Höpö höpö. Olen käynyt kolmella mantereella ja helvetin rauhallisia paikkoja kaikki olleet. Isot mehevät sohvat jossa jengi lukee, selailee läppäreitä tai hengailee kavereiden kanssa. Toki näissäkin on sijainnin mukaan varmasti eroja mutta omat kokemukset menevät juuri tuonne rauhalliselle osastolle.
Helsinkiin mahtuisi yksi starbucks varmasti, jos ei muuten niin turistit sen täyttäis.
Höpö höpö. Olen käynyt kolmella mantereella ja helvetin rauhallisia paikkoja kaikki olleet. Isot mehevät sohvat jossa jengi lukee, selailee läppäreitä tai hengailee kavereiden kanssa. Toki näissäkin on sijainnin mukaan varmasti eroja mutta omat kokemukset menevät juuri tuonne rauhalliselle osastolle.
Helsinkiin mahtuisi yksi starbucks varmasti, jos ei muuten niin turistit sen täyttäis.
Ne missä mä olen vieraillut (vanhalla mantereella) eivät kyllä täytä tuota pientä ja tunnelmallista millään tavalla. Enemmän mulle jäi sellainen pikaruokapaikan fiilis. Noh, ehkä Amerikassa on kaikki paremmin tai sitten tämä on kuuluisa makuasia.
Italia....
Burger Kingissä tuli käytyä pari viikkoa sitten juurikin tuolla Tukholmassa ja olihan mahtavat purilaiset Ranskalaiset ei niinkään. Istuttiin kaverin kans siin terassilla kun sattu niin hyvä tuuri et oli lämmin päivä niin totesimme whopperia naukkaillessa et kyllä elämä on joskus mahtavaaBurger King ainakin löytyy stokiksesta. Pakollinen kulttuurikohde aina Ruotsin-risteilyllä
Kyllähän stadiin yks Starbucks mahtuis.
OT. Unohdetaan kokonaan koko Burger King, mielummin In and Out (paras purilaismesta jenkeissä) tai Car's Junior suomeen