Star nutriton tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu
Vesimeloni on kyl ehkä esanssisin maku mitä yleensäkin noista löytyy. Lähinnä maistuu ihan hemmetin makeelle ja sit sellanen super esanssinen jälkimaku. Se Lemonlime sour on ihan jees, vois olla vähä raikkaampi tai kirpeämpi mut kyl toi menee

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs vittua, vedin äsken star nutritionin monivitamiinin napaan ja olin alottamas aamupalaa mut puhelin soi ja siin meni hetki ennen ku pääsin alottaa syömään. 3-4 lusikallista puuroa ja aivan vitun paha olo ja nopeesti vessaan ja koko vatsan sisältö tuli ulos. Muistelin et noist tulis vatsa kipeeks mut en nyt ihan noin et oksennus lentää...

Mitäs vittua, vedin äsken star nutritionin monivitamiinin napaan ja olin alottamas aamupalaa mut puhelin soi ja siin meni hetki ennen ku pääsin alottaa syömään. 3-4 lusikallista puuroa ja aivan vitun paha olo ja nopeesti vessaan ja koko vatsan sisältö tuli ulos. Muistelin et noist tulis vatsa kipeeks mut en nyt ihan noin et oksennus lentää...

Tarkotatko näitä only one regular vitamiineja?

Eikö yleensä kun ohjeessa lukee että ruokailun yhteydessä otettava niin tarkota että se otetaan ruokailun JÄLKEEN eikä tyhjään mahaan. Ei oo mulla ikinä tullu ees vatsa kipeeks noista only one regulareista.

No siis joo, just sain ton purkin ja ei muilla tuotteilla oo mtn väliä millon ne vedät, ei ne tuu samantien ylös. Vähän turhan radikaali sivuvaikutus sille et vedätkö ne just ruokaa ennen vai jälkeen. Toi purkki lentää roskiin, en ala ottaa uudestaan riskiä et mites toimii täyteen vatsaan, vieläki tosi heikko olo ja treenit jää kyl nyt väliin..

Mulla oli sama kun vedin noi tyhjää mahaa mut ongelma ratkes ku otti aterian jälkeen. Ei tullut enää huonoa oloa tai mahan pistelyä.

Aiemmin tuolla kertoilin, että vain hyvää sanottavaa Star Nutritionilta Whey-100 prodesta ja Octanesta. Fitnesstukun tilaukseni saapui muutama päivä sitten ja osaan nyt suositella ainakin makunsa puolesta myös tuota Amino-Pro Essentials EAA-valmistetta. Citrus on makuna. Lisäksi otin 12kg Malto-Flex Purea. Mielestäni hieman makea verrattuna esim. Leaderin maltoon. Ei kyllä haittaa yhtään, makean ystävä kun olen. :)

Ennen treeniä nykyään käytössä siis EAA + malto + leusiini + glutamiini. Treenin aikana Octane + leusiini. Treenin jälkeen EAA ja Whey-100 + malto + leusiini + glutamiini. Joskus tuo Amino-Pro korvautuu Purple Wraathilla jota aiemmin olen tilannut, mutta tämä viikko on ainakin mennyt SN:n tuotteella.

Oon mä noita purkin aikasemmin vetäny ja jos veti tyhjään vatsaan niin vähä poltteli ei muuta ja jos just ennen safkaa niin ei mitään ongelmaa. Jotain suht ärhäkkää tavaraa niissä kyl on, tossakin meni ehkä minuutti siitä ku tuli huono olo siihen että laatotin vessanpönttöä sappineste-kaurapuuro kombolla. On kyl vieläkin vatsa vähän paskana, sellanen semi huono olo yms.

itse vetelin noita vitamiinoja useemman kuukauden eikä mitään sivareita tullu kyl,paskan lentämistä eikä huonoja oloja...

Sivari on kyllä hauska sana kun puhutaan vitamiineista :D Mutta joo hyvät tytöt ja pojat ottakaa ne vitamiinit safkan kanssa ja safkan kanssa ei tarkoita lasillista maitoa ja banaani.

En tiiä onko ollu jo puhetta tästä, mutta ainakin itse välillä miettinyt, että onko nämä halvimmat mahdolliset vitamiinit hyviä imeytymisen yms. kannalta.
Oon käyttänyt vajaan vuoden verran Starin D-vitamiinia, ja ainakin mulla se imeytyy ilmeisen hyvin, koska verikokeilla mitatut D-vit arvot olivat jopa hieman viitearvojen yläpuolella.
Luotan siis jatkossakin siihen, että Starin tuotteet sisältävät sitä mitä pitääkin. Onko muuten muita, jotka ovat mittauttaneet arvojaan ja käyttävät Starin vitamiineja yms..?

Eiköhän noi kaikki d-vitamiinit imeydy ihan hyvin kunhan ottaa aina rasvojen kanssa samaan aikaan, rasvaliukonen kun on. Mutta joo itekki noita star nutritionin nappeja tulee otettua kun kätevästi pystyy tilaukseen sujauttamaan vitamiinit samalla. Only one advanced+ otan monivitamiinina, siinä perus versiossa kun on turhan vähän kaikkea.

Tuntuu että kaikki kehuu kuinka mahtava tuote Octane on, mutta ainakin tuo Green Apple Explosion on aivan törkeän makuista, meinaa joka kerta laatta lentää kun sitä juo, vaihka on tullut sekoitettua vettä reilummin kuin ohjeessa, ja mehuunkin kokeiltu.

^ Aijaa, minulla ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa tuosta mausta. Mielestäni sen verran hyvän makusta, että jos vain kukkaro sen kestäisi, niin voisin juoda tuota vaikka ihan vain janojuomana :)

Tämä nyt ei ole pahalla sanottu ketään kohtaan, mutta välillä vähän pistää ihmetyttämään nämä mielipiteet joistain tuotteista. Joko sitä ollaan vähän turhan nirsoja tai sitten vain totuttu liian hyvään. Itselläni ei ole tosiaan tullut vastaan vielä yhtäkään tuotetta, joka olisi oksennusta aiheuttanut...nojoo leusiini sellaisenaan maistuu kyllä aika ikävälle, mutta ei siitäkään ole oksennus suuhun noussut.

^ Aijaa, minulla ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa tuosta mausta. Mielestäni sen verran hyvän makusta, että jos vain kukkaro sen kestäisi, niin voisin juoda tuota vaikka ihan vain janojuomana :)

Tämä nyt ei ole pahalla sanottu ketään kohtaan, mutta välillä vähän pistää ihmetyttämään nämä mielipiteet joistain tuotteista. Joko sitä ollaan vähän turhan nirsoja tai sitten vain totuttu liian hyvään. Itselläni ei ole tosiaan tullut vastaan vielä yhtäkään tuotetta, joka olisi oksennusta aiheuttanut...nojoo leusiini sellaisenaan maistuu kyllä aika ikävälle, mutta ei siitäkään ole oksennus suuhun noussut.

En mikään hirveän nirso ole, kyllä on kaikkea mahdollista sotkua tullut suuhun kaadettua, tuntuu vaan että tossa olisi joku siihen kuulumaton sivu-/ jälkimaku, noh tiedä sitten. kyllähän tuo alas menee, maku kylläkin mene vaihtoon kun saan tuon käytettyä.

Ei nyt ole tarkoitus hirveesti vittuilla kenellekään, mutta kuka saakelin vammanen syö semmosia nappuloita, jotka saa sut laattaamaan raivolla?

Ei mullakaan octanen green apple expolosion aiheuta mitään oksennusoloa, eka purkki sitä menossa, tähän asti sitä sitrus lime souria vetänyt. Ihan hyvän makusta molemmat, mutta molemmissa hieman pistävä sivumaku niin ei tuota kyllä ite tulisi janoon juotua vaikka ilmaseks sais :D Amino pro essentialia monet sanoneet paskanmakuseks ja ihmettelen suuresti, se sitrus ainakin on aivan helvetin hyvänmakusta, menee mehusta kyl ihan täysin, todella raikkaan makuista. Sitä voisin janoon juoda. :kuola: Ja mapesalle, tuskin sitä octanea kehutaan pelkän maun vuoksi, ei se maku taida olla se syy miksi aminoita yleensäkkään vedetään ;)

Mulla on toi Whey80 käytössä, viimeksi tilasin 16 kiloa; 8 kg double rich chocolate ja 8kg vaniljapäärynä. Octane lemoni kans käytössä, Omegat, Sinkki, Beta-alaniini, L-arginiini ja luulen että otan kaikki muutkin mitä tarviin ni samaa tuote sarjaa. Tosiaankin hinta/laatu suhdea aika hyvä. Rotskun oon aina sekoittanut veteen, mutta laitan rotskua pikkasen enemmän niin maku paranee ainakin tossa suklaassa. En keksi moitittavaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom