Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs vittua, vedin äsken star nutritionin monivitamiinin napaan ja olin alottamas aamupalaa mut puhelin soi ja siin meni hetki ennen ku pääsin alottaa syömään. 3-4 lusikallista puuroa ja aivan vitun paha olo ja nopeesti vessaan ja koko vatsan sisältö tuli ulos. Muistelin et noist tulis vatsa kipeeks mut en nyt ihan noin et oksennus lentää...
Tarkotatko näitä only one regular vitamiineja?
itse vetelin noita vitamiinoja useemman kuukauden eikä mitään sivareita tullu kyl,paskan lentämistä eikä huonoja oloja...
^ Aijaa, minulla ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa tuosta mausta. Mielestäni sen verran hyvän makusta, että jos vain kukkaro sen kestäisi, niin voisin juoda tuota vaikka ihan vain janojuomana
Tämä nyt ei ole pahalla sanottu ketään kohtaan, mutta välillä vähän pistää ihmetyttämään nämä mielipiteet joistain tuotteista. Joko sitä ollaan vähän turhan nirsoja tai sitten vain totuttu liian hyvään. Itselläni ei ole tosiaan tullut vastaan vielä yhtäkään tuotetta, joka olisi oksennusta aiheuttanut...nojoo leusiini sellaisenaan maistuu kyllä aika ikävälle, mutta ei siitäkään ole oksennus suuhun noussut.
^ Aijaa, minulla ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa tuosta mausta. Mielestäni sen verran hyvän makusta, että jos vain kukkaro sen kestäisi, niin voisin juoda tuota vaikka ihan vain janojuomana
Tämä nyt ei ole pahalla sanottu ketään kohtaan, mutta välillä vähän pistää ihmetyttämään nämä mielipiteet joistain tuotteista. Joko sitä ollaan vähän turhan nirsoja tai sitten vain totuttu liian hyvään. Itselläni ei ole tosiaan tullut vastaan vielä yhtäkään tuotetta, joka olisi oksennusta aiheuttanut...nojoo leusiini sellaisenaan maistuu kyllä aika ikävälle, mutta ei siitäkään ole oksennus suuhun noussut.