Star nutriton tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu
Vitamiineista puheenollen, tyhjensin aamulla vitamiini- ja magnesiumkapselit aamupuuron sekaan. Sitten alkoi tapahtua. Puuro alkoi kuplia ja muuttua vihreäksi. Kiinnostaisi tietää, että tapahtuuko sama reaktio vatsalaukussa :D Jäi puuro syömättä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vitamiineista puheenollen, tyhjensin aamulla vitamiini- ja magnesiumkapselit aamupuuron sekaan. Sitten alkoi tapahtua. Puuro alkoi kuplia ja muuttua vihreäksi. Kiinnostaisi tietää, että tapahtuuko sama reaktio vatsalaukussa :D Jäi puuro syömättä.

...Mutta miksi?! :face: Ne tabut on yleensä päällystetty semmosel aineel, et ne alkaa liueta oikeaoppisesti vasta mahalaukussa. Nyt sä pilasit sekä vitamiinit, että puuron! :D Ja eihän siin mee ku 2s ku nielaset ne tabut normisti veden kaa :david:

4kg:n Whey100 (maustamaton) satsista löytyi n. 2,5cm pitkä valkoinen narun pätkä, muovia. Huomasin vasta kun naru oli mun suussa. On tullut 15 vuotta vedeltyä lisäravinteita enemmän tai vähemmän ja tämä oli ensimmäinen "sattuma". Unohdin mainita asiasta hakiessani tänään samasta kivijalkaliikkeestä.

Itse olen tykännyt kovasti Star nutritionin ice coffee makuisesta Whey80:stä. Ei ole liian makea, niinkuin kaikki muut maustetut herat mitä olen maistanut, ja kahvi on vain hyvää...:kuola:

Tuo Star Nutrition Night Pro suklaa on ainakin ihan hyvän makuista tavaraa. Maku on aika mieto, ei ole liian makeaa kuten esim Mass whey suklaa.

Itsellä ei ole kuin hyvää sanottavaa Whey-100:sta ja Octanesta. Seuraava tilaus kun tukulle lähtee, niin Octane BigBuy tulee kyllä ehdottomasti otettua.

EDIT: siis Whey-100 makuna Vanilla Pear (maistamatta Strawberry) ja Octanea kohta yksi purkki mennyt Watermelon Madness-makuisena.

Työpäivälle välipalaksi/aterian korvikkeeksi

Mietin jospa ostaisin noita tarjouksessa olevia proteiinipatukoita välipalaksi kun ei ehdi mihinkään taukotiloihin tms. Hyvän makuisia ovat, mutta proteiinia saisi olla tietysti enemmän, hieman sokerisia ovat...

Kysymys: Mikä noissa on päiväys suurinpiirtein, ajattelin ostaa samantein tuolla 75 € eurolla....

Voin sanoa, että jos erehtyy joskus tollasen tarjouksen perässä ostamaan useamman laatikon, eikä niitä tulekaan syötyä ihan niin paljon, niin tuntuvat maittavan vielä päiväyksen jälkeenkin ihan mainioilta. Jos ei niin nökönuuka oo noiden päiväysasioiden kanssa... :)

Itsellä ei ole kuin hyvää sanottavaa Whey-100:sta ja Octanesta. Seuraava tilaus kun tukulle lähtee, niin Octane BigBuy tulee kyllä ehdottomasti otettua.

EDIT: siis Whey-100 makuna Vanilla Pear (maistamatta Strawberry) ja Octanea kohta yksi purkki mennyt Watermelon Madness-makuisena.

Itse pähkäillyt tota octanea kokeiluun. Koetko, että se potkii salilla, niin että sen vaikutuksen huomaa selkeesti?

Itse pähkäillyt tota octanea kokeiluun. Koetko, että se potkii salilla, niin että sen vaikutuksen huomaa selkeesti?

En nyt sanoisi että se potkii niinkään, kun laturihan se ei ole. BCAA-tuotteita nyt muutaman kuukauden yhdessä EAA:n kanssa käyttäneenä voisin sanoa että treenissä huomaa selkeän eron, jos EAA:t jäävät ennen treeniä pois ja BCAA:t treenin aikana pois. Ja hyvän makuistakin tuo on, eli ainakin tekee mieli juoda sitä treenin aikana. Suosittelen tilaamaan purkin ja kokeilemaan, ei mene ainakaan rahat hukkaan. :)

En nyt sanoisi että se potkii niinkään, kun laturihan se ei ole. BCAA-tuotteita nyt muutaman kuukauden yhdessä EAA:n kanssa käyttäneenä voisin sanoa että treenissä huomaa selkeän eron, jos EAA:t jäävät ennen treeniä pois ja BCAA:t treenin aikana pois. Ja hyvän makuistakin tuo on, eli ainakin tekee mieli juoda sitä treenin aikana. Suosittelen tilaamaan purkin ja kokeilemaan, ei mene ainakaan rahat hukkaan. :)

Jeps, vois ottaa kokeiluun tota ja sit joku PWO.

PWO-osastolla mulla on käytössä arginiinia ja Purple Wraathia. Jälkimmäinen on vähän niin ja näin, että onko se pre- vai intra-valmiste, mutta minä tykkään juoda sitä ennen treeniä.

Prkl, kun noi PWO:t on nykyään neitimäisiä. Mikäs noista tuhannesta erilaisesta on edes lähellä entistä Jackedia, jossa oli DMAA:ta?

Vesimelooni Octane on tosi hyvää. Tekis mieli juoda sitä himassaki :D Saa muuten lantraa sitä sitten ihan reippaasti. Kolme mitallista ja 7 dl vettä pistän reenin aluks ja kun puolet juotu täytän sheikkerin uudestaan vedellä. Voi olla aika makeeta tavaraa jos sen 2,5 dl laittaa vai mitä lie ohjeessa lukee.

Omasta mielestäni Octane Watermelon madness oli törkeen pahanmakuista. Ennen salia tuli maistettua ruokalusikan verran ja sit seuraavana päivänä tuli salille otettua tuota ja hyi helvata kun oli pahaa. Meinas treenin alussa laatta jo lentää.:urjo:
Toiste ei tuu octanea itse ainakaan tilattua. Pitää koittaa jonkun toisen valmistajan tuotetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom